بهترین هدفون دنیا

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

خوب، مدل Fairbuds XL مطمئناً به طور کلی “بهترین هدفون در جهان” نیست، باید گفت. از سوی دیگر، شانس کسب عنوان “بهترین هدفون” به طور قابل توجهی بیشتر است برای دنیا”. در حالی که دیگران با طراحی شیک می‌درخشند و از نظر صدا وارد حوزه‌های صوتی دوست می‌شوند، هدفون‌های Fairphone بر قابلیت تعمیر آن‌ها تأثیر می‌گذارند. اصطلاح مهمی که ما مصرف کنندگان احتمالاً در آینده بیشتر درباره آن خواهیم شنید. Fairbuds XL در حال حاضر با عجله به سوی دنیایی که امیدواریم بهتر است، پیش رفته است.

Fairbuds XL: به آینده با فضایل قدیمی

مدل Fairbuds XL من را متقاعد کرد – اما نه به روش آزمایش شده و آزمایش شده. از قضا نمی توانستم به کوک تونال عادت کنم. من جایگزین های متعدد از مارک های دیگر را بهتر دوست دارم.

همانطور که قبلاً ذکر شد: این هدفون ها به خودی خود بسیار خوب ظاهر شده اند – اما برای عملکرد بهتر از مدل های برتر مانند Apple AirPods Max، Sony WH-1000XM5 یا B&W Px7 S2 به اندازه کافی نیستند. برای من، این عمدتا به دلیل کیفیت صدا. Fairbuds XL تیونینگی دارد که ترکیبی از “خنک بودن” عمومی و ارتفاعات کمی بیش از حد تیز است. بسیاری از آهنگ ها دور به نظر می رسند، مانند اتاقی که کمی پژواک دارد. نمایه های اکولایزر از پیش تعیین شده در برنامه کار زیادی برای بهبود تجربه انجام ندادند. در مجموع صدای کاملاً بدی نیست – اما بسیار تنظیم شده است. رقبای ذکر شده در بالا طبیعی تر و مستقیم تر به نظر می رسند و شما را به لذت بردن از موسیقی دعوت می کنند.

قابلیت تعمیر مثال زدنی است (منبع تصویر: GIGA)

بین غول های تلفن همراه مانند سامسونگ، اپل و شیائومی یک پیشگام کوچک وجود دارد: شرکت هلندی. Fairphone. شما می توانید نام تجاری را به معنای واقعی کلمه بگیرید، زیرا فلسفه شرکت بر روی “پایداری و شیوه های کاری منصفانه در صنعت الکترونیک” متمرکز است. این که چقدر این موضوع جدی است را می توان از تقریباً 10 سال سابقه شرکت مشاهده کرد. چهارمین گوشی هوشمند Fairphone اکنون در بازار است – و می تواند به روش منحصر به فرد خود در برابر رقبا مقاومت کند. با Fairbuds XL اکنون مرحله ای را به یک دسته محصول دیگر دنبال می کنیم: در مورد هدفون، Bose، JBL و Sony، در میان دیگران، آهنگ را تنظیم می کنند.

iFixit Essential Electronics Toolkit با 16 بیت دقیق

این مقاله بخشی از موضوع ویژه GIGA “Sustainability” از نسخه 3.6. تا 5.6.2023. در مقاله مروری می توانید بخوانید درباره چیست و قطعات دیگری در این زمینه پیدا کنید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 6/5/2023 ساعت 1:41 صبح

همه شروع ها دشوار است. با این وجود، Fairphone اولین عرضه قابل توجهی با Fairbuds XL داشته است، که باید مشتریان را از برخی برندهای شناخته شده دور کند – به خصوص زمانی که پایداری بحث تعیین کننده باشد. بسیاری از نام‌های بزرگ هنوز چیزهای زیادی برای بهبود در اینجا دارند تا حتی به هدفون‌های اولیه Fairphone برسند.

همه گزینه‌های دیگر (تعویض بالشتک‌های گوش، درایورها، براکت‌ها) به‌صورت جداگانه در YouTube در یک فهرست پخش توضیح داده شده‌اند. برخی از مراحل به یک پیچ گوشتی استاندارد فیلیپس (معروف به فیلیپس 00، PH 00، یا PH #00) نیاز دارند. به طور کلی توصیه می شود که یک مجموعه ابزار کوچک را در خانه نگه دارید. به هر حال، لازم نیست هیچ ترس یا نگرانی با FairBuds XL داشته باشید: “خودتعمیرات” ارائه شده توسط سازنده نیز می تواند بدون هیچ مشکلی برای افراد عادی اجرا شود.

Fairbuds XL ساختاری مدولار دارد. هیچ دانش تخصصی برای تعمیر مورد نیاز نیست، دستورالعمل ها در YouTube موجود است (منبع تصویر: GIGA)

همه شروع ها دشوار است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/05/2023 05:52

در عوض یک سوال سریع: باتری هدفون بلوتوث در واقع چه شکلی است؟ اگر اکنون نمی توانید تصویر واضحی در ذهن خود داشته باشید، ممکن است به این دلیل باشد که هرگز این باتری ها را نمی بینید. آنها معمولاً به طور دائم نصب می شوند، برای ما کاربران در دسترس نیستند – طبیعی است، درست است؟ نه، زیرا Fairbuds XL نشان می دهد که راه دیگری وجود دارد. مانند گذشته، زمانی که تقریباً همه دستگاه های قابل حمل دارای باتری قابل جابجایی بودند. یک جسم صاف و ثابت (کارت پلاستیکی) برای رسیدن به باتری کافی است، بنابراین می توان پوشش را جدا کرد. اینطوری باید باشد!

Fairbuds XL: باتری به راحتی در دسترس است و در هر زمان قابل تعویض است (منبع تصویر: GIGA)
iFixit Essential Electronics Toolkit با 16 بیت دقیق

در عوض، این مفهوم “هدفون” است که ابتدا به طور اساسی مورد بررسی قرار گرفت و سپس به طور مداوم به شیوه ای پایدار اجرا شد. ابزاری که من را تا حدی به یاد دوچرخه‌ام می‌اندازد: من اینجا هم رئیس هستم و با ابزار مناسب و قطعات یدکی مناسب می‌توانم خودم خیلی چیزها را تعمیر کنم – به جای اینکه تا حد زیادی تحت الحمایه سازنده باشم. با آیفون من اکثر تلفن های همراه

Fairphone Fairbuds XL (منبع تصویر: GIGA)
Fairphone Fairbuds XL (مشکی)

Fairbuds XL در آزمون: نتیجه گیری ما

Fairphone Fairbuds XL (مشکی)

را راحتی پوشیدن متوسط ​​است: فشار تماس تا حدودی بالا، اما لبه های گوش کاملا نوازشگر. را حذف نویز (ANC) عمدتاً در فرکانس‌های پایین کار می‌کند، اما به راحتی می‌تواند توسط حرکات باد هنگام دویدن مختل شود. این عملیات بصری و قابل اعتماد است، زیرا به جای سطوح لمسی، Fairphone از دکمه های سخت افزاری اثبات شده در Fairbuds XL استفاده می کند. مربوطه اپلیکیشن موبایل به نظر می رسد هنوز قابل ارتقا است، زیرا به غیر از تنظیمات صدای آماده، در حال حاضر چیز زیادی در اینجا یافت نمی شود. می توان فرض کرد که به روز رسانی های مربوطه به تدریج مفید بودن برنامه را افزایش می دهد.

آلومینیوم و پلاستیک حاصل از بازیافت، به لطف طراحی ماژولار، به راحتی قابل تعمیر هستند: هدفون بلوتوث Fairbuds XL در مورد پایداری همه چیز را از بین می برد – و از بیشتر رقبا در این رابطه بهتر عمل می کند. اما کیفیت و ویژگی های صدا چطور؟ ما مدل روی گوش تولید کننده تلفن همراه Fairphone را امتحان کردیم.

جنبه های دیگر مانند عمر باتری، عملکرد و راحتی پوشیدن خوب هستند. حذف نویز به طرز شگفت انگیزی موثر است. شما واقعا نمی توانید شکایت کنید – پس در نهایت چه چیزی باقی می ماند؟