بهترین هدفون بلوتوث 2022: Over-Ear

هدفون های روی گوش و روی گوش نیز به عنوان هدفون هدبند یا در اصطلاح عامیانه به عنوان “هدفون بزرگ” شناخته می شوند: بدنه آنها در بالای گوش قرار می گیرد یا آنها را کاملاً می پوشاند. مجرای گوش آزاد می ماند. با حذف نویز فعال (ANC) یا بدون – ما مجموعه ای از بهترین مدل ها را با اتصال بی سیم از طریق بلوتوث به شما معرفی می کنیم.

معایب:

  • از نظر ظاهری تا حدودی درشت

سونی WH-1000XM5

بنابراین شما باید از موارد بسیار خوب نیز استفاده کنید جایگزین، گزینه ها Sony WH-1000XM4 (تست GIGA) و Bose Headphones 700 (تست GIGA) را در نظر بگیرید. در کلاس بالای هدفون های روی گوش، قسمت بالایی به شدت اشغال شده است.

Sennheiser Momentum 4 Wireless

Sennheiser Momentum 4 Wireless

تجربیات من با مدل برتر Sennheiser

مزایای:

  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • SBC، AAC، aptX و aptX تطبیقی ​​را پشتیبانی می کند
  • تا 60 ساعت عمر باتری
Apple AirPods Max اکنون از 531.89 یورو در آمازون

Apple AirPods Max: نجیب، سنگین و گران قیمت. (تصویر: GIGA)

من بیش از 20 سال است که علاقه زیادی به هدفون دارم و تقریباً تمام هدفون های بلوتوثی را که در اینجا به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است را خودم امتحان کرده ام. برای برخی از محصولات، گزارش‌های آزمایشی دقیق در GIGA را نیز خواهید دید که به مدل مربوطه پیوند داده شده است. نمونه های آزمایشی توسط سازندگان در اختیار ما قرار گرفت. مدل های رایج و محبوب هدفون نیز در اینجا ارائه شده است که مورد تحسین مطبوعات و مشتریان قرار گرفته است و به همین دلیل برای خرید پیشنهاد می شود.

از Sennheiser Momentum 4 Wireless (مشاهده در آمازون) قدم های بزرگی برای پر کردن دارد: سلف آن Momentum 3 Wireless (مشاهده در آمازون) برنده آزمایش Stiftung Warentest (نسخه 09/2020) بود. نسخه جدید ارائه شده در تابستان 2022 زمینه جدیدی را در طراحی ایجاد می کند. مزایای کلیدی فناوری شامل حذف نویز تطبیقی ​​و عمر باتری بسیار طولانی است. همکار من فرانک در یک سفر کاری از Momentum 4 Wireless استفاده کرد و می تواند گزارش دهد:

فرانک نایت
فرانک ریتر، رئیس دفتر GIGA. متخصص اندروید، ویندوز و سرگرمی های خانگی.

مزایای:

  • کیفیت صدای خوب با بیس قوی
  • از بلوتوث چند نقطه ای پشتیبانی می کند
  • عمر باتری طولانی
  • عملکرد آسان با مینی جوی استیک

ارزیابی GIGA: یک پیروزی آزمایشی شایسته برای اپل – AirPods Max مطمئناً قیمت شکن نیست، اما صدای خوبی (3D) دارد. حذف نویز قوی، نجیب تر کیفیت ساخت و ادغام عمیق تر در دنیای اپل (به عنوان مثال عملکرد جستجو با برنامه “Where is?” و جابجایی سریع بین بازیکنان) برای ارائه مزایای بسیاری. سوکت اتصال برای کابل هدفون وجود ندارد، AirPods Max فقط برای استفاده بی سیم از طریق بلوتوث در نظر گرفته شده است – یک محدودیت غیر ضروری.

نکته GIGA قیمت منصفانه و تجهیزات خوب: Teufel Real Blue NC (به توفل نگاه کنید) منظور از یک تصمیم معقول است. بلافاصله از کنترل‌های موسیقی و صدا با یک دکمه سخت‌افزاری چند جهته که شبیه یک دکمه کوچک به نظر می‌رسد، خوشم آمد جوی استیک در حال کار است. این به سرعت و دقیق آموخته می شود.

هدفون مدل Teufel Real Blue NC که برای صرفه جویی در فضا در کیف مربوطه نگهداری می شوند.
Teufel Real Blue NC: در جعبه همراه برای صرفه جویی در فضا قرار داده شده است (منبع تصویر: GIGA)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/11/2022 02:03

معایب:

  • تاشو نیست
  • نسبتا گران است

Apple AirPods Max

GIGA توصیه می کند

مشاوره خرید هدفون در گیگا

نکات و اطلاعات بیشتر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هدفون در راهنمای ما بیابید:

Sennheiser Momentum 4 Wireless به خوبی ساخته شده است و ترک نمی خورد، من کیفیت ساخت را دوست دارم. صدا قانع کننده است، اما من گزینه های تنظیمات دقیق تر را در برنامه از دست داده ام. راحتی پوشیدن زیاد است، اما من مدل های برتر Bose و Sony را ترجیح می دهم، آنها در دراز مدت کمی راحت تر هستند.

Sennheiser Momentum 4 Wireless

Sony WH-1000XM5 (منبع تصویر: GIGA)

سونی WH-1000XM5

کدام هدفون روی گوشی با ANC بهترین در جهان است؟ اگر به من بستگی دارد، در حال حاضر او است سونی WH-1000XM5 (به MediaMarkt نگاه کنید).

کیفیت صدا خوب است، موسیقی با a قدرتمند می شود تاکید در محدوده باس پخش کن برای ژانرهای خاص من در بنابراین در برنامه شیطان از اکولایزر استفاده کرد تا درام های باس را کمی به عقب برگرداند. نویز پس زمینه با فعال شده است حذف نویز (ANC) تقریباً نامفهوم است. عایق صدا محکم است، اما در سطحی نیست که بهترین مدل ها در این رشته هستند. که در مورد نیز صدق می کند راحتی پوشیدن: شاید روی سرهای بزرگ کمی خیلی تنگ باشد، اما قطعا برای سفرهای طولانی تر قطار مناسب است. طراحی نه مترقی است و نه نجیب – به هر حال من آن را دوست دارم. به سادگی یک هدفون نامحسوس و شاید کمی بیش از حد دست و پا چلفتی برای در حال حرکت، که محکم ساخته شده است و می تواند برای صرفه جویی در فضا تا شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

چگونه در GIGA تست می کنیم و چرا شما به قضاوت ما اعتماد کن در اینجا توضیح داده ایم:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/06/2022 ساعت 11:16 صبح

به گفته Stiftung Warentest، از جمله هدفون های بی سیم روی گوش می توان به این هدفون اشاره کرد Apple AirPods Max (مشاهده در آمازون) یکی از بهترین مدل ها (شماره 11/2021). بالاتر از همه، کیفیت صدا توانست آزمایش‌کنندگان را متقاعد کند: صدا درخشان و بدون تحریف است و با باس قوی امتیاز می‌گیرد – این در نهایت منجر به امتیاز کلی 1.9 (“خوب”) می‌شود. نقاط ضعف وزن بالا و عمر باتری متوسط ​​نسبت به رقبا (تقریباً 22:30 ساعت در هر شارژ) است.

معایب:

  • سنگین و غیر قابل تاشو
  • نسبتا گران است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/06/2022 01:53

مزایای:

  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • حذف نویز عالی (ANC)
  • کیفیت پردازش بالا
  • مناسب برای کاربران اپل

سلف مستقیم (Sony WH-1000XM4، گزارش تست GIGA را ببینید) در حال حاضر سطح بالایی را برای رقابت تعیین کرده است. WH-1000XM5 با اطمینان این راه را دنبال می کند و نشان می دهد بهترین عملکرد از نظر کیفیت صدا، حذف نویز و عملکرد. جدا از این نکته کوچک که هدفون های جدید دیگر قابل تاشو نیستند، یک چیز کوچک در هر نقطه بهینه شده است. کی اون بهترین بهترینها قطعا باید Sony WH-1000XM5 را در لیست آرزوها قرار دهد.

معایب

  • راحتی خوب است، اما عالی نیست
  • تاشو نیست

اینگونه توصیه ها را انتخاب کردیم

سونی WH-1000XM5

مزایای:

  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • حذف نویز عالی (ANC)
  • عملکردهای متعدد (چند نقطه ای، حذف نویز تطبیقی)

یادداشت فعلی: ارزان بخرید – اما چه زمانی؟ تجربه نشان داده است که بهترین تخفیف برای هدفون در پایان سال است. روز مجردها در 11 نوامبر 2022 آغاز تجارت کریسمس است. از جمعه سیاه امسال در 25 نوامبر 2022 و به دنبال آن مستقیماً Cyber ​​Monday در 28 نوامبر 2022 برگزار می شود.

Teufel Real Blue NC