بهترین هدفون بلوتوث 2022: مدل های داخل گوش

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/08 21:48

نکات کلی و پاسخ به سوالات متداول در مورد هدفون را می توان در راهنما یافت:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/08 21:49

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تنها چند هدفون وجود دارد که از آخرین فناوری استفاده می کند و با عملکردهای هوشمندانه، توانایی شنوایی فردی کاربر را در نظر می گیرد. یک مثال خوب از استفاده از نرم افزارهای مدرن می باشد Nuratrue توسط Nura (به سایبرپورت نگاه کنید). در چند ثانیه، از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند مشخصات شنوایی شخصی ایجاد شده – کاملاً خودکار و بدون بازی پرسش و پاسخ (“آیا این صدا را می شنوید؟”).

علاوه بر بسته بندی عملاً بدون پلاستیک، نیز وجود دارد پلاستیک های بازیافتی برای هدفون – کمک کوچک اما مثبت به پایداری. این چیزی از ارزش آن کم نمی کند، Linkbuds S احساس خوبی دارد و شیک به نظر می رسد.

Sony Linkbuds S زیبا و جمع و جور است (منبع تصویر: GIGA)
Sony LinkBuds S اکنون از 183.99 یورو در MediaMarkt

یک تجربه پوشیدن فوق العاده و واقعاً مطبوع. اطلاعات بیشتر در این مورد در توصیه خرید ما: هدفون داخل گوشی بدون شاخه های لاستیکی.

Samsung Galaxy Buds Pro

Beats Fit Pro قبلاً در مطبوعات تجاری به عنوان “AirPods Pro بهتر” توصیف شده است – من از بسیاری جهات با این ارزیابی موافق هستم. که حذف نویز بسیار خوب است، کیفیت صدا قانع کننده است، همانطور که عمر باتری (تا 6 ساعت با ANC) قانع کننده است. همچنین ویژگی های اپل مانند صدای سه بعدی (Dolby Atmos) و تغییرات در لحظه بین بازیکنان (شبیه به Multipoint Bluetooth) – تنها استدلال مخالف خرید این است که این دو عملکرد در اندروید در دسترس نیستند. همچنین حیف است که پرونده نسبتاً ناشیانه است. در غیر این صورت، مطمئناً یکی از بهترین مدل های موجود در مجموعه بیتز است.

معایب:

  • صدا کمی فضایی ندارد

معایب:

  • طیف کاملی از توابع فقط در iOS، برخی از ویژگی ها در Android از دست رفته است
  • جعبه حمل و نقل نسبتا بزرگ

سونی WF-1000XM4

مزایای:

  • صدای غنی با باس عمیق و بلندی های گرد
  • کیفیت صدای خوب هنگام برقراری تماس (عملکرد هدست)

معایب:

  • عمر باتری متوسط
  • عملکرد تلفن می تواند بهتر باشد

بیت فلکس

مزایای:

  • اندازه گیری صدای فردی
  • اپلیکیشن همه کاره

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/08 21:42

من بیش از 20 سال است که علاقه زیادی به هدفون دارم و تقریباً تمام هدفون های بلوتوثی را که در اینجا به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است را خودم امتحان کرده ام. برای برخی از محصولات، گزارش‌های آزمایشی دقیق در GIGA را نیز خواهید دید که به مدل مربوطه پیوند داده شده است. نمونه های آزمایشی توسط سازندگان در اختیار ما قرار گرفت. مدل های رایج و محبوب هدفون نیز در اینجا ارائه شده است که مورد تحسین مطبوعات و مشتریان قرار گرفته است و به همین دلیل برای خرید پیشنهاد می شود.

GIGA همچنین مدل Samsung Galaxy Buds Pro را به طور گسترده آزمایش کرده است:

معایب:

  • ضد گرد و غبار، آب و عرق نیست (بدون گواهی IPX)
  • بدون حذف نویز

Beats Fit Pro

اما نباید بدون برنامه کار کنید، زیرا بدون نمایه صدای فعال شده، صدای Nuratrue نازک و بی روح به نظر می رسد، اما با (m) نمایه شخصی تمیز و موزیکال است. اوج ها یک لمس بیش از حد تأکید شده است، که می تواند به مرور زمان خسته کننده شود – از طرف دیگر، این ویژگی به موسیقی یک ویژگی می بخشد. حضور قوی و سرزندگی. حالت غوطه وری، که باس را افزایش می دهد، عالی است – همیشه به خوبی با وضعیت کلی یکپارچه شده است. در مورد حذف نویز و استفاده از هدست چیز خاصی برای گزارش وجود ندارد: متوسط ​​خوب است، اما جایی در بالا نیست. نتیجه گیری: طراحی چشمگیر و به معنای واقعی کلمه صدای بی نظیر – Nuratrue ممکن است هدفونی باشد که برای همیشه به دنبال آن بوده اید.

در آستانه تولید محصول جدید کارل پی، یکی از بنیانگذاران OnePlus، هیاهویی به راه افتاد که می‌توان آن را در کتاب درسی بازاریابی نوشت. اکنون می دانیم که این ابزار مرموز یک هدست بی سیم واقعی است، مانند صدها هدست در بازار – حداقل از نقطه نظر فنی کاملاً. اما یک نقطه فروش منحصر به فرد کوچک به محض باز کردن بسته بندی آن توجه را به خود جلب می کند: مسکن “گوش هیچی (1)(نمایش در آمازون) تا حدی هستند شفاف.

گوش هیچی (1) (منبع تصویر: GIGA)

معایب:

  • راحتی متوسط ​​است

گوش هیچی (1)

مدل True Wireless در حال حاضر در لیست Stiftung Warentest از بهترین هدفون های داخل گوشی قرار دارد. Samsung Galaxy Buds Pro (به زحل نگاه کنید) در یکی از نقاط بالا. نمره کلی 1.9 (“خوب”) است، برای صدا حتی 1.6 (“خوب”) وجود دارد – Stiftung Warentest، شماره 11/2021 را ببینید. مناسب بودن به عنوان هدفون ورزشی مورد تاکید قرار گرفته است، زیرا قرار گرفتن در گوش بسیار خوب است.

Samsung Galaxy Buds Pro: آنها به طور خودکار هنگام صحبت کردن را تشخیص می دهند و سپس برای مدت کوتاهی موسیقی را کم می کنند، ANC را خاموش می کنند و نویز محیط را افزایش می دهند. (منبع تصویر: GIGA)
Samsung Galaxy Buds Pro اکنون از 119.05 یورو در آمازون

قیمت خرده فروشی اخیراً به حدود 70 یورو افزایش یافته است – اما اگر چشمان خود را باز نگه دارید، می توانید Beats Flex را اینجا و آنجا با 50 یورو پیدا کنید. واقعی با این قیمت نکته قیمت.

Beats Flex: ارزان و قوی – برای کاربران iOS و Android توصیه می شود. (منبع تصویر: GIGA)
اکنون Flex را از 62.01 یورو در Galaxus شکست می دهد

نکته GIGA می‌توانید به سادگی به سونی تکیه کنید: حتی اگر سازنده ژاپنی همیشه بهترین تصمیم‌ها را نگیرد – هر از چند گاهی کار می‌کند و همه چیز درست می‌شود. من در آن زمان از WF-1000XM3 انتقاد کردم زیرا بدنه ها بزرگ هستند و از گوش ها بیرون زده اند. در این بین، مدتی از زمان توسعه گذشته است و سونی کار خود را آغاز کرده است Linkbuds S (مشاهده در MediaMarkt) تلفظ می شود جمع و جور و سبک وزن یک جفت داخل گوش بی سیم واقعی در ابتدا.

هدفون های بلوتوث ارزان قیمت در تعداد غیرقابل مدیریت موجود هستند. این مدل از برند بیتس است که متعلق به گروه اپل است بیت فلکس (مشاهده در آمازون) بسیار جالب – برای کاربران iOS و Android. از نظر فنی، شما یک محصول با مارک اصلی با طرز کار قوی و کیفیت صدای جامد دریافت می کنید که قطعا برای استفاده روزمره مناسب است.

مزایای:

  • ارزش زیادی برای پول
  • حذف نویز مفید
  • طراحی موفق

صدا متعادل و محجوب است، اما من همچنان تریبل را کمی پایین آوردم و باس را در اکولایزر برنامه تلفن همراه مرتبط تقویت کردم – این به سلیقه شخصی من در هنگام گوش دادن در حال حرکت نزدیک تر است. نه یک تجربه موسیقی دوست برای پرش، بلکه یک عملکرد خوب.

اگر مصالحه در مورد کیفیت صدا یک گزینه نیست، پس این گزینه است سونی WF-1000XM4 انتخاب درست. بیس غنی، میانه های طبیعی و اوج های شفاف – همه چیز اینجا درست است. علاوه بر این، حذف نویز بسیار خوبی نیز وجود دارد، به طوری که سونی ها همراهان ایده آل در سفرهای قطار و هواپیما هستند.

Sony WF-1000XM4: گرفتن بسیار خوب است، مهر و موم (عایق صدا) عالی است، اما گوش کمی پر شده است. (منبع تصویر: GIGA)
Sony WF-1000XM4 اکنون از 218.74 یورو در آمازون

اپلیکیشن گوشی هوشمند (برای iOS و اندروید) به خوبی ساخته شده است و نه تنها امکان ایجاد چندین پروفایل صوتی، بلکه تخصیص رایگان دکمه های لمسی را نیز فراهم می کند. برای من غیرقابل درک است که لازم است با Nura ثبت نام کنید – این امر با تولید کنندگان دیگر بدون ورود به سیستم نیز امکان پذیر است.

نورا نوراتروئه

معایب:

  • مسکن بزرگ
  • ورود اجباری به برنامه

اینگونه توصیه ها را انتخاب کردیم

مزایای:

  • طراحی جمع و جور، به خصوص سبک (4.8 گرم)
  • راحتی پوشیدن بالا
  • حذف نویز خوب (ANC)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/08/2022 ساعت 11:34 صبح

سر و صدای محیط به طور موثر مسدود شده است، از یک طرف به دلیل صندلی خوب در حال حاضر یک محافظ غیر فعال خاص در گوش ارائه می دهد، از سوی دیگر به دلیل الکترونیکی حذف نویز به طور موثر کمک می کند. عمر باتری تا 6 ساعت بیش از حد کافی است. با Linksbuds S، سونی موفق به ایجاد یک محصول تقریباً بدون قید و شرط از هدفون های طبقه متوسط ​​بالا شده است.

نویسنده ما Peter Hryciuk می آید به نمره کلی 8.3 از 10 امتیاز. او طراحی فشرده، حذف موفق نویز و صدای متعادل را دوست داشت. با این حال، عمر باتری (تقریباً 4 ساعت در هر بار شارژ) فقط متوسط ​​است و حتی به عنوان هدستی برای برقراری تماس، این هدفون بی سیم واقعی نمی تواند به وضوح خود را از رقبا متمایز کند. در مجموع، یک عملکرد خوب از سازنده کره ای.

مزایای:

  • صدای خوب
  • تناسب ایمن در گوش، همچنین مناسب برای ورزشکاران

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/08/2022 20:11

مزایای:

  • به طور مداوم برای ورزش با تناسب ایمن طراحی شده است
  • عملکردهای مفید (ANC، صدای سه بعدی و غیره)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/08/2022 ساعت 11:41 صبح

با Powerbeats Pro (2019)، برند آمریکایی Beats توانست یک بی سیم پیشگام ایجاد کند. هدفون ورزشی در بازار (به تست GIGA مراجعه کنید). جانشین معنوی بسیار فشرده تر است و از نظر فنی در بسیاری از مکان ها به روز شده است. را Beats Fit Pro (آن را در Coolblue بررسی کنید) مطابق با نام آنها هستند زیرا تقریباً در هر گوش بسیار خوب قرار می گیرند. من فقط چند هدفون بی سیم واقعی را می شناسم که در عین حال بسیار امن و راحت در گوش کاپ هستند. از طریق کوچک بال های سیلیکونی حرکات سریع سر هم مهم نیست.

Beats Fit Pro: هدفون داخل گوش با قابلیت حذف نویز (منبع تصویر: GIGA)
اکنون Fit Pro را از 182.00 یورو در آمازون می زند

چگونه در GIGA تست می کنیم و چرا شما به قضاوت ما اعتماد کن در اینجا توضیح داده ایم:

یک اطلاعیه: سونی Linkbuds S به راحتی با سونی قابل شناسایی است حلقه های پیوند (بدون “S”) گیج کردن. این یک مدل اساساً متفاوت است: در حالی که Linkbuds S دارای اتصالات سیلیکونی است و در کانال گوش قرار می گیرد، Linkbuds “باز” ​​هستند (به زحل نگاهی بیندازید). آنها جلوتر در گوش می نشینند و سوراخی در وسط دارند که هوا و صدای محیط را از خود عبور می دهد.

Sony Linkbuds و WF-1000XM4 (منبع تصویر: GIGA)

مزایای:

  • کیفیت صدای فوق العاده
  • حذف نویز بسیار خوب (ANC)
  • اپلیکیشن مفید

به طور خاص: اگر هدفون و بلندگوها اغلب برای شما خیلی کسل کننده به نظر می رسند، شنوایی شما در فرکانس های بالا می تواند از حد متوسط ​​منحرف شود یا به نوعی دچار اختلال شود. Nuratrue چنین “ناتوانی” را تشخیص می دهد و آنها را از طریق کالیبراسیون جبران می کند – استفاده (مداوم) از اکولایزر دیگر ضروری نیست، همه چیز اکنون بسیار واضح تر به نظر می رسد.

هدفون حذف نویز Nura Nuratrue با نمایه صدای سفارشی شده (منبع تصویر: GIGA)
Nura NuraTrue اکنون از 212.00 یورو در Cyberport

چیزی که من شخصا متوجه شدم: Beats Flex بسیار خوب است هدست برای تماس تلفنی برای استفاده. حتی هدفون‌های گران‌تر (بی‌سیم واقعی) با صدای کسل‌کننده و اتصال ضعیف در این رشته شکست می‌خورند – اما Beats Flex ثابت کرده است که قابل اعتماد و کاربردی است. بیشتر در این مورد در گزارش تست دقیق ما:

اون به تنهایی طراحی فوق العاده ممکن است دلیل قانونی برای خرید باشد. جایی که برند بیتس زمانی برای هدفون های سبک زندگی نهایی ایستاده بود، در طول سال ها فضایی برای طراحی های جدید و تازه تر وجود داشته است. The Nothing with the Ear (1) با اطمینان دقیقاً به این نقطه می پرد. صدا و عملکردها فقط قیمت استاندارد هستند – نه علاقه مندان به صدا و نه علاقه مندان به فناوری از خوشحالی نمی پرند. اما وقتی صحبت از یک بیانیه مد (تکنولوژی) می شود، به سختی راهی برای دور کردن آینده نگرانه Nothing Ear (1) وجود دارد.

معایب:

  • صدا فقط متوسط
  • حالت صدای محیط پر سر و صدا است

هدفون های داخل گوش به عنوان هدفون یا هدفون گوش نیز شناخته می شوند: محفظه آنها در گوش یا در مجرای گوش قرار می گیرد. با حذف نویز فعال (ANC) یا بدون آن، با بند گردن یا بی سیم واقعی – مجموعه ای از مدل های خوب را با اتصال بی سیم از طریق بلوتوث ارائه می دهیم.

Sony Linkbuds S

عمل لمس بی‌حرکت و راحتی پوشیدن تا حدی ناشیانه مرا متقاعد نکرد. بیشتر در این مورد در گزارش آزمایشی دقیق: