بهترین متر برق خانگی

منابع مورد استفاده: Stiftung Warentest (نسخه 11/2022)



منبع

اگر از چند شاخه برای منزل خود استفاده می کنید، بر اساس اتاق های مختلف (آشپزخانه، نشیمن و …) تقسیم می شوند تا بتوانید به دلخواه از آنها استفاده کنید. کنترل از طریق iPhone، iPad یا Siri می توان. البته مروری بر هزینه های مورد انتظار برق نیز وجود دارد.

آیپدهای زیادی وجود دارد، اما کدام یک برای شما مناسب است؟ در مقاله ما توصیه های خود را ارائه می دهیم:

بهترین مترهای برق: اینگونه آنها را انتخاب کردیم

در Stiftung Warentest، برق سنج REV نمره 2.2 را دریافت کرد. مخصوصا اون یکی مصرف برق دستگاه اندازه گیری بسیار کم و تنها 0.4 است و توسط موسسه آزمون بسیار خوب ارزیابی شد.

دوشاخه یک حلقه LED دارد که در رنگ های مختلف روشن می شود: آبی وقتی دوشاخه روشن است، سبز برای مصرف برق کم، زرد برای مصرف برق متوسط ​​و قرمز برای مصرف برق بالا.

شورش: همه کاره ارزان قیمت

در Stiftung Warentest، دوشاخه نمره خوب (2.4) را دریافت کرد. در انجام این کار، دقت اندازه گیری مورد ستایش قرار گرفته و Eve Energy نیز در مدیریت آن قانع کننده است.

در Stiftung Warentest او می توانست فیش اندازه گیری جریان Fritz!Dect 200 تاج و تخت را برد و نمره 1.5 را گرفت (مشاهده در Notebooksbilliger.de). از جمله موارد دیگر، Fritz!Dect 200 در مورد دقت اندازه گیری به وضوح قانع کننده بود.

در پس زمینه آبی رنگ سفید Fritz!Dect 200 powermeter قرار دارد.
به لطف اتصال WLAN، Fritz!Dect 200 را می توان در حین حرکت نیز کنترل کرد. (منبع تصویر: GIGA)

یادداشت فعلی: ارزان بخرید – اما چه زمانی؟ تجربه نشان داده است که بهترین تخفیف ها در پایان سال ارائه می شود. از جمعه سیاه امسال در 25 نوامبر 2022 و به دنبال آن مستقیماً Cyber ​​Monday در 28 نوامبر 2022 برگزار می شود.

Voltcraft SEM 6000: مصرف برق در رنگ

نکته GIGA از دوشاخه های هوشمند از Voltcraft (مشاهده در آمازون) برای کسانی که می خواهند به راحتی دستگاه های خود را از طریق تلفن هوشمند کنترل کنند ارزشمند است. با وصل شدن به سوکت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوشاخه اندازه گیری جریان را از طریق برنامه مرتبط (برای اندروید و iOS) و بلوتوث به گوشی هوشمند خود وصل کنید.

یک دوشاخه اندازه گیری جریان هوشمند از Voltcraft به یک سوکت وصل می شود.
دوشاخه اندازه گیری جریان Voltcraft را می توان به راحتی از طریق یک اپلیکیشن به گوشی هوشمند شما متصل کرد (منبع تصویر: GIGA)

همانند کانکتور Voltcraft در بالا، می توانید این کانکتور را نیز از طریق یک اپلیکیشن به گوشی هوشمند خود متصل کنید. این ها برای اندروید و iOS در دسترس هستند. پس از راه‌اندازی، می‌توانید از گوشی هوشمند خود برای ایجاد زمان‌بندی یا وصل کردن استفاده کنید از طریق Google Calendar تعویض.

دوشاخه کنتور فعلی EveEnergy (به زحل نگاه کنید) است منحصرا برای کاربران اپل انجام داد. می توانید برنامه مربوطه را از اپ استور دانلود کرده و از طریق بلوتوث به دوشاخه متصل کنید. برنامه نیازی به حساب کاربری ندارد.

دوشاخه هوشمند Eve روی دوشاخه برق قرار دارد.  یک دست در حال وارد کردن یک شاخه خاکستری است.
کانکتور Eve را می توان با دستگاه های اپل و از طریق کنترل صوتی کار کرد (منبع تصویر: GIGA)

ما خود دوشاخه را آزمایش کرده‌ایم و فقط می‌توانیم سهولت استفاده را که در بررسی‌های خرید مشخص شده است تأیید کنیم. می توانید از گوشی هوشمند خود برای کنترل دوشاخه Voltcraft استفاده کنید. برنامه های زمانی راه اندازی و غیره. در یک نمای کلی می توانید میزان مصرف برق را با هزینه های ذکر شده برق مشاهده کنید.

لیست مصرف نیز کاربردی است: اندازه گیری روز، هفته، ماه و کل سال به شما نشان داده می شود. شما همچنین یک نمای کلی از هزینه های برق مورد انتظار دارید. و یک مزیت دیگر: شما آن را دریافت خواهید کرد CO2– ترازنامه دستگاه مربوطه مشخص شده. Fritz!Dect 200 عملکردهای مفید زیادی دارد، اما قیمت آنها کمتر از 100 یورو است.

به پیشنهاد در Notebooksbilliger.de

در این مقاله‌های جداگانه می‌توانید دریابید که چگونه می‌توانید در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی کنید:

Eve Energy: ایده آل برای کاربران اپل

به ویژه در زمستان امسال، توصیه می شود که مراقب مصرف برق در چهار دیواری خود باشید. شما می توانید در بررسی کلی ما دریابید که کدام کنتورهای برق ارزشمند هستند و به شما کمک می کنند تا در صرفه جویی به کار ببرید.

در بررسی‌های آمازون، مدیریت به‌ویژه مورد ستایش قرار می‌گیرد: راه‌اندازی سریع است و عملکرد نمایشگر بدون پیچیدگی است. فایده دیگر این است که نمایشگر قابل چرخش است است. بنابراین، داده های مربوطه را می توان بدون هیچ مشکلی خواند.

Fritz!Dect 200: شماره 1 در Stiftung Warentest

نکته قیمت شما می توانید آن را با کمتر از 15 یورو دریافت کنید کنتور برق شورش (مشاهده در آمازون). برخلاف کانکتور Voltcraft در بالا، می توانید از صفحه نمایش LC استفاده کنید به طور مستقیم مصرف برق و هزینه های انرژی را بخوانید، در حالی که تعرفه برق به صورت جداگانه قابل تنظیم است. با استفاده از 2 دکمه می توانید تنظیمات را انجام دهید.

آمپرمتر جریان یک دستگاه تصفیه هوا را اندازه گیری می کند.
نمایشگر قدرت سنج قابل چرخش است (منبع تصویر: GIGA)
خرید کنتور برق امسال بسیار مفید است، پس از همه، صرفه جویی در روز امری عادی است. اما مدل های زیادی وجود دارد، کدام یک مناسب است؟ متفاوت داریم کنتور برق و دوشاخه هوشمند بررسی شد – از جمله برندگان آزمون Stiftung Warentest و مدل هایی که خودمان آزمایش کرده ایم.

وقتی نوبت به ابزارهای کوچکتر مانند قدرت سنج می رسد، انتخاب شما ناامید است. به منظور انتخاب مناسب از بین محصولات متعدد، ما تا حدی خود را بر اساس نتایج Stiftung Warentest قرار داده ایم – بررسی ها در زیر پیوند داده شده است. تجربیات ما و رتبه‌بندی کاربران نیز بر انتخاب تأثیر می‌گذارد. دومی مفید است زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و سایر مقادیر آزمایشگاهی که چیز زیادی نمی گویند قضاوت نمی کنند، بلکه در عوض بر برداشت های فردی تأکید می کنند. در مقاله ای جداگانه می توانید درباره نحوه برخورد ما در GIGA با توصیه ها و تست های محصول بیشتر بدانید.