Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان در سال 2022 - مجله تکنولوژی فودزیلا

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان در سال 2022

یعنی هم میتوانید آن را به راحتی داخل کیفتان قرار بدهید و هم از یک صفحه نمایشگر بزرگ برای تماشای تصاویرتان بهرهمند شوید. هر دو لپ تاپ توی این رنج قیمتی یعنی 25 میلیون تومان جز لپ تاپ های خوب برای گیمینگ هستند. با این که شاید مدل Core i5 مانند نسخه Core i7، قادر به انجام کارهای پردازشی بسیار سنگین نباشد، اما هرگز در کارهای معمولی لنگ نخواهد ماند. صفحه نمایشگر این لپتاپ نه به قدری کوچک است که نتوانید در آن کارهای ضروریتان را انجام بدهید و نه مانند محصولات 15 اینچی ابعاد بزرگی دارد. اگر میخواهید مانند یک حرفهای بازیهای ورزشی انجام دهید، لپتاپی با سریعترین نمایشگر میخواهید. اگر شما هم برای انجام کارهایتان نیاز به یک صفحه نمایشگر بزرگ داشته باشید، انتخاب لپتاپ Dell Vostro 3500 – G میتواند برایتان بهترین انتخاب باشد. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5 15IMH05H – NB از سریهای میانرده و گیمینگ شرکت لنوو است که یکی از بهترین کارت گرافیک های مخصوص لپ تاپ را دارد. راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب.

اما اگر بخواهیم یک لپ تاپ گیمینگ خوب یا مناسب برنامه نویسی بخریم چه؟ با چه نرم افزار هایی تدوین و ویرایش فیلم انجام میشود؟ البته نمیتوان آنرا در سطح لپتاپ های متوسط دانست زیرا به نسبت سال ساخت این محصول که در سال 2019 انجام گرفته هنوز که هنوزه توانسته خودرا در لیست بهترین لپتاپ های گیمینگ 2022 قرار دهد. لیست لپ تاپ های مناسب تدوین محدود به 3-4 برند نیست و مدل لجیون 5 از کمپانی لنوو یکی از بهترین لپ تاپ ها برای تدوین ویدئو است. و در نهایت کاربران اقتصادی که تنظیمات پایین و متوسط با فریم ریت ۶۰ برایشان کفایت میکند، بایستی دنبال لپ تاپ با پردازندههای مین استریم باشند که قیمت به مراتب بهتری دارند. بهترین لپتاپ گیمینگ لنوو جدا از لحاظ سخت افزار باید شامل ویژگی های دیگر نیز باشد زیرا امروزه بسیاری از کاربران براین باور هستند که اگر منابع سخت افزاری تکمیل باشد دیگر مشکلی بابت اجرای بازی ها نخواهد بود که در پاسخ به این باور غلط باید بگوییم موارد مهم دیگر نیز نقش بسزایی دارند که از اصلی ترین آنها میتوان به صفحه نمایش لپتاپ اشاره داشت که آیا از کیفیت بازی های نوین پشتیبانی میکند یا خیر و یا امکان ساپورت از 4K را دارد یا خیر.

توصیه می کنیم سیستمی را با وضوح 1080p بررسی کنید. اگر میخواهید خرید مطمئنی داشته باشید و نگران اصالت کالا و گارانتی لپتاپ خود نباشید، توصیه میکنیم سیستم مورد علاقه خود را از نمایندگیهای رسمی ایسوس خریداری کنید. اگر میخواهید صاحب یک لپتاپ فوقالعاده حرفهای و قدرتمند شوید، خرید لپ تاپ ایسوس سری Tuf گیمینگ را به شما پیشنهاد میکنیم. لپ تاپ ویوو بوک ایسوس از کارت گرافیک MX330 مشابه در اکثر محصولات این رده استفاده کرده و حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی را نیز برای شما تامین کرده است. خوشبختانه در این محدوده، انتخابهای متعددی وجود دارد که میتوان از آنّها بهرهمند شد.

ظاهر لپتاپ بسیار جذاب بوده و طراحی کاملا زیبایی دارد. صفحهکلید آن برای بازی طراحی بهتری دارد. اول از همه، Razer Blade 14 به طور قابل توجهی کوچکتر از سایر لپ تاپ های Razer Blade در این لیست است و از طراحی های بسیار شیک Razor برخوردار است. یعنی اکثر این لپتاپها از لحاظ کیفیت و یا امکانات در حد قابل قبول و یکسانی قرار دارند. این لپ تاپ با تلفیقی از دو سری ThinkPad و IdeaPad ساخته شده است یعنی در کنار ظرافت و زیبایی به ارث برده از سری IdeaPad، استحکام سری ThinkPad را نیز یدک میکشد. این لپتاپ با تلفیقی از دو سری ThinkPad و IdeaPad ساخته شده است یعنی در کنار ظرافت و زیبایی به ارث برده از سری IdeaPad، استحکام سری ThinkPad را نیز دارد.

کاربران همچنین با خرید این لپ تاپ میتوانند مطمئن باشند که حداقل برای 5 سال آینده، هیچ مشکلی در اجرای بازیها پیش روی آنها نخواهد بود. این لپ تاپ گیمینگ نیست، اما مشخصات فنی عالی سبب شده است که گیمرها گوشه چشمی هم به این لپ تاپ داشته باشید. یکی دیگر از قدرتمندترین مشخصات در نظر گرفته شده برای لپتاپ ROG Strix G15 G513QM-AB، بدون شک صفحهنمایش 15.6 اینچ با رزولوشن 1080×1920 است که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 144 هرتز را هم دارد. ورود به این محدوده یعنی بازدهی گرافیکی بالاتر، فناوری رهگیری پرتو و نرخ فریم بهبودیافته در بسیاری از بازیها که این روزها بیشترین انطباق را با سری ۳۰۰۰ انویدیا دارند. دستگاههای مشمول این حالت به گرافیک اینتلی مشهور هستند.۲- به جز واحد گرافیکی پردازنده، از تراشهی گرافیکی مجزایی هم استفاده شده که یا به صورت BGA روی برد اصلی لحیم میشود و یا به صورت خشابی با برد مجزا و استاندارد MXM به برد اصلی قابل اتصال است.

از طرفی دیگر، وجود یک هارد SSD از نوع NVMe در این لپتاپ، سرعت لود ویندوز و یا اجرای تمام نرمافزارها را بسیار بالاتر خواهد برد. کمپانی اچپی در پیکرهبندی سختافزاری این محصول از پردازنده نسل جدید Intel Core i3 سری 1005G1 همراه گرافیک Intel UHD استفاده کرده است. لپتاپ VivoBook R465EP دارای یک پردازنده مرکزی INTEL از نوع Core i5 است. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی Core i5-10500H اینتل و پردازنده گرافیکی مجزای انویدیا جیفورس GTX 1650 استفاده میکند که امکان گیمینگ را برای شما فراهم میکند. موضوع جذابی که در این مقاله به سراغ آن میرویم، معرفی بهترین لپتاپهایی است که به خوبی میتوانند نیازهای یک کاربر عاشق بازی را برآورده کنند. به مقاله بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی ما سر بزنید تا نکات لازم برای خرید به شما یادآوری شود. ظرفیت مهم تره یا تعداد سلول یا مدل پردازنده ی لپ تاپ و اینکه برایندش رو چجوری میشه حساب کرد؟ در مورد تبلت سرفیس پرو 7 هم میشه گفت مشخصاتی تقریبا مشابه یک لپ تاپ داره اما نمیشه روش به مثل یک لپ تاپ پر قدرت حساب باز کرد. در انتخاب لپ تاپ مناسب اجرای نرم افزارهای طراحی و گرافیکی بطور کلی با دقت کرد که هدفمون کار با برنامه های دو بعدی گرافیکی مثل After Effects, ToonBoom, Harmony, CrazyTalk Animator, Synfig Studio, FlipBook و Photoshop هست یا نرم افزارهای سه بعدی مثل CLO3D , 3ds Max, Maya, Cinema 4D, بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون Blender و…

این یک مزیت عالی در لپتاپ ASUS X515EP است که طراحانش آن را برای چنین مدلی در نظر گرفتهاند. لپتاپ ASUS X515EP مجهز به یک پردازشگر گرافیکی Nvidia Gforce از نوع MX330 است. پس برای اینکه متوجه بشیم که طول عمر باتری یک لپ تاپ چقدر هست پارامترهای مختلفی رو کنار باید در نظر بگیریم. شما میتوانید با بررسی مدلهای مختلفی که در اینجا معرفی کردیم، بهترین مدلها را انتخاب کرده و از میان آنّها، طبق نیازتان گزینه نهایی را خریداری کنید. در ادامه ما بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال 2019 را به شما ارائه میدهیم، این لپتاپها به اندازهای قدرتمند هستند تا بتوانید تمام بازیهای AAA را در بهترین حالت ممکن بازی کنید. این لپ تاپ دارای یک نمایشگر 15 اینچی TFT با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 60 هرتز است.

اچپی در پیکرهبندی این لپتاپ از جدید ترین نسل پردازندهی مرکزی قدرتمند شرکت اینتل، یعنی مدل Core i7 11370H، پردازشگر گرافیکی GeForce RTX 3050 انویدیا با 4 گیگابایت حافظهی GDDR6 اختصاصی و16 گیگابایت رم از نوع DDR4 استفاده کرده است که هنگام اجرای بازیهای روز، سرعت و کارایی بالایی از خود نشان میدهند. این دستگاهها کارایی زیاد، امکانات متعدد، بدنهی زیبا و مقاومی دارند. پورت USB-C در کنار دو پورت USB 2.0 و پورت USB 3.2 قرار گرفته است و کاملا میتوانید ابزارهای جانبی مورد نیاز خود را به این پورتها نصب کرده و محدودیتی نداشته باشید. این برنامه برای اجرا نیاز به حداقل 16 گیگابایت رم با یک پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند دارد! با استفاده از این حسگر اثرانگشت، امنیت لپتاپتان بسیار بالاتر میرود. 1080 حدود 60 هرتز بوده و در نمایشگرهای 4K این عدد بالاتر است. سلب مسئولیت: «آلومگ» صرفا یک وبسایت خبری بوده و در این صفحه، بهترین لپ تاپ ها با مناسبترین قیمت را از معتبرترین فروشگاهها معرفی میکند و هیچ مسئولیتی در قبال خرید کاربران ندارد. تیم ما با جمع آوری و بررسی دقیق محصولات سعی می کند بهترین راهنمای خرید و بهترین محصولات را برایتان آماده کند.

ما در مقاله « بهترین لپ تاپ های گیمینگ » لیستی از بهترین لپ تاپ های مخصوص گیم در بازه های قیمتی مختلف را نوشتیم. لپ تاپ ایسوس را میتوانید با وزن ۱.۸ کیلوگرمی دریافت کنید. لپ تاپ سری ویوو بوک اپل از وزن ۱.۸ کیلوگرمی برخوردار است و با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی میتوانید به سراغش بروید. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده میکند و نوع پنل هم فول اچ دی است. خوشبختانه، این لپ تاپ گیمینگ ایسوس هم قابلیت ارتقا دارد و میتوانید از ۲ اسلات رم (تا ۶۴ گیگابایت) و ۲ اسلات M.2 PCIe برای ارتقا حافظه ذخیرهسازی استفاده کنید. یکی از قوی ترین لپ تاپ های سری لیجن لنوو Legion 5 مدل JD محسوب می شود که می توان یکی از آن ها را با قیمتی حدود 40 میلیون تومان و مشخصاتی نظیر نسل پنجم مثل پردازنده های سری گرفیک RTX 3050 Ti، H رایزن 7، یک ترابایت SSD، رم 16 گیگابایت DDR4-3200 خرید؛ همچنین کیبورد RGB و نمایشگر Full HD 165 هرتز از دیگر ویژگی های خوب این لپتاپ گیمینگ محسوب می شود. صفحه نمایش FULL HD و استفاده از پردازنده Core i5 سری 10، 16 گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه دیسک سخت در کنار 256 گیگابایت SSD، علاوه بر افزایش قدرت و سرعت بخشیدن به این لپتاپ، آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های پایینرده مخصوص بازی تبدیل میکند.

نرخ تازهسازی این صفحه نمایش ۲۴۰ هرتز بوده و یقینا بهتر از اکثر لپ تاپهای گیمینگ است که در بازار میتوانید پیدا کنید. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ صفحه نمایش آی پی اس با نرخ تصویر 144Hz آن است. ضخامت این دستگاه کمتر از 23mm و وزن دستگاه 2.2Kg می باشد که اعدادی متوسط برای یک لپ تاپ 15 اینچی میان رده محسوب می شوند و از این نظر گزینه نسبتا مناسبی برای کسانی است که حمل و نقل زیادی با دستگاه خود دارند. پردازنده این لپ تاپ Core i5 اینتل است و از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز در حالت پایه و فرکانس ۴.۲ گیگاهرتز در حالت توربو بهره میبرد. پردازشگر گرافیکی مطلوب Nvida Geforce MX330 با 2 گیگابایت حافظهی اختصاصی از دیگر مشخصات فنی این مدل است که میتوانید کارهای گرافیکی و بازیهای سبک تا نزدیک سطح متوسط را اجرا کنید. معمولا سری راگ لپ تاپ های قوی تری از نظر گرافیک هستند و سری زنبوک معمولا لپ تاپ های سبک و زیبایی هستد که براحتی میتونید حمل کنید. لپ تاپ TUF Dash F15 FX516PM دارای پردازنده نسل دهم Core i7-11370H اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 3060 انویدیا با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است و در نتیجه به راحتی میتواند بهترین بازیهای AAA را در کیفیت بالا اجرا کند.