بهترین فیلم اکران نشده مارول 2022

نظری از Sven Kaulfuss.

این افتخار فقط متعلق به اوست ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان و کارگردان جیمز گان. در واقع فقط به عنوان یک تهوع و کنایه از “ویژه تعطیلات جنگ ستارگان” افسانه ای و بدنام طراحی شده است، این سرگرم کننده تبدیل به فیلمی می شود که در جای درست به قلب من ضربه می زند. اول و مهمتر از همه، خاص بالاتر از همه است سرگرم کننده و سرگرم کننده و پیش‌بینی کوچکی از قسمت سوم مجموعه نگهبانان است که در می 2023 به پایان می‌رسد. در این مرحله، من نمی‌خواهم چیز زیادی در مورد محتوا فاش کنم، اما فقط همین مقدار: حتی بزرگان مطرح هالیوود در نهایت از دست نگهبانان در امان نیستند.

دنیای سینمایی مارول در حال رشد و رشد است و به سینماها بازگشته است، نه فقط در سرویس پخش دیزنی +. اما نه «دکتر استرنج در چند جهان جنون»، نه «ثور: عشق و تندر» و نه حتی اخیراً «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» نتوانستند به اندازه آن الهام بخش من باشند. “ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان” – از 25 نوامبر 2022 در Disney+.

Disney+ به جای نمایشگر بزرگ: برای من، Holiday Special بهترین فیلم MCU سال 2022 است.

و بدترین فیلم MCU سال … متاسفم ثور، اما احتمالا چیزی نبود:

تریلر Thor Love and Thunder: Trailer 2

چه موسیقی متن فوق العاده ای

پس از یک استراحت اجباری کوچک در MCU، گان به طور یکپارچه و با موفقیت دو ماجراجویی انفرادی قبلی را دنبال می کند. چپو! واقعا جای تاسف داره که بعد از قسمت سوم سال بعد فعلا تموم شد. اما سازنده «جوخه انتحار» و «صلح ساز» باید به وارنر برگردد، DCEU را نجات دهد و رقابت را شاد کند. شانس سخت مارول.



منبع

صادقانه بگویم، دومین شماره انفرادی دکتر استرنج خوب بود، اما متأسفانه آن انتظارات زیادی را که از فیلم پس از مرد عنکبوتی: راه بازگشت به خانه نداشت، برآورده نکرد. ثور شماره 4 حتی برای من ناامید کننده بود. همان‌قدر که من عاشق سبک عجیب تایکا وایتیتی هستم، این صحنه‌پردازی فاقد چند چیز است که یک فیلم خوب می‌سازد. اگر «ثور: روز تصمیم» هنوز برای MCU انقلابی بود، آخرین خروج خدای تندر فقط یک کاریکاتور از آن است – متاسفانه. و واکاندا برای همیشه؟ یک فیلم خوب، اما هنوز بهترینی نیست که Marvel World 2022 ارائه می‌کرد.

تریلر در حال حاضر شما را در حال و هوای کل ویژه قرار می دهد:

سه فیلم مارول به طور کامل امسال اکران شدند، اما بهترین آنها هرگز به صفحه نمایش بزرگ راه پیدا نکرد. زیرا فقط به طور انحصاری در دیزنی + و فقط به مدت 45 دقیقه قابل مشاهده است. در نهایت، برای من، بهترین فیلم در دنیای سینمایی مارول در سال 2022 است.

ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان | تریلرها (Disney+)

گان به خوبی می‌داند که چگونه می‌تواند مخاطبانش را به روح کریسمس برساند، اگرچه اشک‌های شما را نیز در می‌آورد، اما هرگز به گونه‌ای زیبا نمی‌شود که بخواهید شرمنده دیگران شوید. در عوض، من از خاص احساس می کنم به گرمی در آغوش گرفت و سرگرم کنند. شخصیت‌ها عمق بیشتری دارند، به خصوص شخصیت‌های مانتیس و درکس که قبلاً روی نقش‌های فرعی متمرکز بودند، در نهایت توجهی را که شایسته آن است به دست می‌آورند.

جیمز گان قول می دهد و به روش غیر متعارف خود عمل می کند و سپس همه اینها را با یک موسیقی متن بد خلق و یک موسیقی همراه می کند. انتخاب آهنگ عالی. نکات را بررسی کنید: «I Want An Alien for Christmas» اثر Fountains of Wayne (در یوتیوب تماشا کنید) و البته «Fairytale of New York» اثر The Pogues با کریستی مک کول، که دهه هاست آن را می شناسم (در یوتیوب تماشا کنید) .

در راستای این موضوع: