بهترین سوالات برای پیر و جوان

تقریبا همه صدای الکسا را ​​می شناسند. با این سوال می توانید امتحان کنید که آیا برای خوانندگی مناسب است یا خیر. او به سرودهای کریسمس مختلف تسلط دارد و شما همچنین می توانید آنها را مستقیماً بخواهید، با این سوال …

الکسا بخون…

اگر همیشه می خواستید پاسخ این سوال را بدانید، اکنون می توانید از الکسا بپرسید.

الکسا، بابانوئل چند سال دارد؟

اگر می خواهید در حال و هوای مناسب کریسمس مانند پخت کوکی ها (فرمان بعدی) یا بسته بندی بسته ها باشید، می توانید از این دستور برای گوش دادن به آهنگ های کریسمس در آمازون موزیک استفاده کنید.

الکسا، چه موادی برای Cinnamon Stars نیاز دارم؟

احتمالاً انتظار پاسخ جدی برای این سؤال را ندارید – اما یک پاسخ دریافت می کنید. و شما هم مثل ما احتمالاً خودتان را اشتباه قضاوت کرده اید.

الکسا، یک جوک کریسمس بگویید

می خواهید بدانید «بابانوئل» در حال حاضر چه می کند؟ از او بپرسید و سپس الکسا هر روز به شما خواهد گفت که بابا نوئل چه کاری باید انجام دهد و آخرین کاری که انجام داده است.

الکسا، سخنرانی کریسمس رئیس جمهور را پخش کنید

اجازه دهید الکسا سرودهای کلاسیک کریسمس را برای شما بخواند. از جمله: “هر سال دوباره”، “فرزندان شما می آیند”، “O Tannenbaum”، “Kling، Glöckchen”، “Jingle Bells” و “بیایید شاد و شاد باشیم” و همچنین “Schneeflöckchen, Weißröckchen”.

الکسا، با بابانوئل دونفری بخوان

در کریسمس خوش گذشت، جشن گرفتید و بنابراین سخنرانی کریسمس رئیس جمهور فدرال اشتاین مایر را از دست دادید؟ مشکلی نیست! این دستور به شما امکان می دهد از طریق الکسا به آنها گوش دهید. اما برای اینکه این کار عملی شود، باید قبلاً آن را برگزار کرده باشد، در غیر این صورت یکی از سال قبل را خواهید شنید. کمی بعد از ساعت 19:00 روز 25 دسامبر برگزار می شود.

مهارت های کریسمس الکسا

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

مهمترین سوال برای کوچولوها و یادآوری مفید برای کسانی که هنوز همه هدایا را نخریده اند.

الکسا، آیا در کریسمس برف خواهد آمد؟

این سوال برای بچه‌ها جالب است: هر بار که از الکسا می‌پرسید، یک «شاهد عینی» که به بابا نوئل خدمات می‌دهد گزارش‌ها و گزارش‌هایی را ارائه می‌کند. مثل سوسیس‌فروشی که فقط یک کاسه قرمز و سفید به او داد تا با کتش هماهنگ شود.

الکسا، سرود کریسمس بخوان

با این کار می توانید به صورت رایگان به یک کتاب صوتی کریسمس در Audible گوش دهید.

الکسا، کریسمس را چگونه جشن می گیرید؟

علاوه بر این سوالات، می توانید الکسا را ​​با چند مهارت اضافی که مخصوص کریسمس ساخته شده اند ارتقا دهید. صادقانه بگوییم، مهارت های کریسمس الکسا قابل نصب کمی بیشتر از سوالات ذکر شده در بالا انجام می دهند. داستان های کریسمس، رادیوهای کریسمس یا اشعار مناسب او را خواهید یافت.

اگر این سوال را بپرسید، الکسا نه تنها مواد لازم برای ستاره های دارچینی خوشمزه را فهرست می کند، بلکه در صورت تمایل دستور غذا را برای شما ارسال می کند. به عنوان مرحله بعدی، او حتی مرحله به مرحله آماده سازی را برای شما می خواند.

الکسا، یک شعر کریسمس بگو

جوک های کریسمس الکسا متنوع هستند. همه افراد فوق العاده خوب نیستند، اما قطعا می توانند شما را سرگرم کنند و معمولاً بچه پسند هم هستند.

الکسا، با سانتا تماس بگیرید

الکسا سرود کریسمس را همراه با ستاره مهمان خود – بابانوئل می خواند. برای لذت بردن از آن باید از طرفداران الکسا باشید – اما بعد از سومین شراب مولد ممکن است با هم آواز بخوانید.

الکسا، موسیقی کریسمس را پخش کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع الکسا اشعار کریسمس را می خواند. از جمله کلاسیک های شناخته شده، اما همچنین ایده های خنده دار.

الکسا، یک داستان کریسمس برای من تعریف کن

الکسا به این سوال تقریباً گریزان پاسخ می دهد.

الکسا، درخت کریسمس چند سنجاق دارد؟

آیا می خواهید بدانید که خود الکسا برای کریسمس چه می کند؟ اینجا او به شما می گوید.

الکسا، چرا بابانوئل قرمز است؟

با هر تماس، الکسا یک داستان کریسمس جدید با طول های مختلف را به شما می گوید.

الکسا، داستان کریسمس را از Audible بخوانید

برای دوره قبل از کریسمس، آمازون به دستیار خود الکسا چند ویژگی سرگرم کننده داده است. می توانید از او سوالاتی بپرسید یا دستوراتی بدهید که همیشه به طور مناسب پاسخ داده می شود.

الکسا، چقدر تا کریسمس باقی مانده است؟

هر سال در زمان کریسمس می توانید از دستیار دیجیتال آمازون الکسا سؤالات ویژه بپرسید. او با متن ها، آهنگ ها، داستان ها و جوک های آماده شده پاسخ می دهد که نه تنها برای کودکان سرگرم کننده است. فقط امتحانش کن!

آمازون اکو

اگر می خواهید کریسمس را تا پیاده روی برنامه ریزی کنید، پاسخ به این سوال مهم است. از آنجایی که الکسا فقط می تواند تا 10 روز پیش بینی آب و هوا انجام دهد، این سوال فقط از 14 دسامبر کار می کند.

الکسا، بابانوئل کجاست؟

پس از این دستور الکسا یک تماس تلفنی با بابانوئل شروع می کند. اغلب شما فقط به دستیار او می رسید، پس از همه، رئیس در حال حاضر بسیار شلوغ است. اما گاهی اوقات خودتان می توانید به آن برسید.

الکسا، بابانوئل چه می کند؟