Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بهترین سه اجاق گاز برای مواقع اضطراری زیر 70 یورو - مجله تکنولوژی فودزیلا

بهترین سه اجاق گاز برای مواقع اضطراری زیر 70 یورو


اگر برق قطع شود، وسایل معمولی آشپزخانه دیگر کار نمی کنند و دیگر نمی توانید آب و غذا بپزید. برای این اضطراری یا برای کمپینگ، ارزش خرید یک اجاق گاز جمع و جور دارد که می توانید در چنین شرایطی از آن استفاده کنید. بنابراین ما بهترین اجاق گاز سیار زیر 85 یورو را برای شما انتخاب کرده ایم.

اجاق های کمپینگ قابل حمل برای مواقع اضطراری: چه چیزی مهم است؟

اجاق گاز سیار تاکنون استفاده شده است هنگام چادر زدن یا چادر زدن یک غذای گرم تهیه کنید تا بتوانم در بحران انرژی، الف اجاق گاز به عنوان پشتیبان بلکه بسیار کاربردی است.

اگر برق به عنوان مثال از طریق اضافه بار شبکه برق یا یکی طوفان شکست می خورد، سپس در اکثر خانوارها اجاق گاز نیز دیگر کار نخواهد کرد. در این صورت اگر می‌خواهید غذا درست کنید، مشکل دارید. برای خاموشی اجاق گازهای کوچکی وجود دارد که جریان دارند بلافاصله در آمازون در دسترس است هستند. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که در دسترس بودن می‌تواند به سرعت تغییر کند و اگر اجاق‌های گازی ارائه شده به فروش می‌رسند، ممکن است مجبور شوید به گزینه‌های جایگزین بروید.

امنیت و قابلیت اطمینان البته عوامل بسیار مهمی در اجاق گاز سیار هستند. از این گذشته، دستگاه ها نیز باید برای کارکردن ایمن بوده و در هر زمان آماده استفاده باشند. یکی منطقی است فیوز جرقه زنی، که با خاموش شدن شعله به طور خودکار جریان گاز را قطع می کند. این ویژگی معمولا با a است احتراق خودکار پیزو به هم گره خورده. تا آنجا که به استفاده مورد نظر مربوط می شود، باید بدانید که آیا واقعاً از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید یا خیر کیس حمل و نقل نیاز دارد. اینجا یک است تک شعله دستگاه معمولاً کافی است. برای استفاده محلی (در مواقع اضطراری) پیشنهاد دستگاه های دو یا چند شعله که اغلب می توان با سیلندرهای گاز بزرگ نیز کار کرد.

مخصوصاً موبایل: Campingaz Camp Bistro 3

توجه، قیمت شکن: Campingaz Camp Bistro 3 شما در حال حاضر می توانید برای در مورد 42 یورو (مشاهده لیست در آمازون). شرکت کمپینگاز دیگر یک نکته داخلی نیست، بلکه یک برند معتبر است. این اجاق گاز نه تنها در مواقع اضطراری مفید است، بلکه هنگام کمپینگ یا در جشنواره ها اگر می خواهید چیزی گرم برای خوردن در آنجا تهیه کنید نیز مفید است. شما همیشه منطقه آشپزی مستقل خود را همراه خود دارید و به منابع دیگر وابسته نیستید.

Campingaz Camp Bistro 3

Campingaz Camp Bistro 3

اجاق گاز/کاتریج گاز/گاز در فضای باز جمع و جور، 1 شعله، 2200 وات، با محافظ گرمای بیش از حد و کیف حمل.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/12/2022 03:29

این اجاق گاز کمپینگ به صورت اجاق گاز حمل و نقل عرضه می شود و با وزن 1.5 کیلوگرم حمل و نقل بسیار آسان است. را کارتریج گاز به سادگی در یک محفظه کناری قرار می گیرد، با یک اهرم متصل می شود و می تواند در هر زمان دوباره بسته شود، به عنوان مثال برای حمل و نقل. همچنین می توانید بدون هیچ مشکلی از قابلمه روی دستگاه استفاده کنید.

منبع تصویر: Campingaz

البته می توانید کارتریج های گاز جایگزین را نیز از آمازون تهیه کنید (پیشنهاد را در آمازون ببینید). شما به کارتریج های اصلی سازنده وابسته نیستید، بلکه می توانید به سادگی از نسخه های ارزان قیمت برندهای دیگر نیز استفاده کنید. بنابراین شما برای چند روز امن هستید و می توانید آشپزی کنید. کارتریج های گازی همراه این مدل نیستند.

مزایای:

  • ارزش زیادی برای پول
  • جمع و جور و قابل حمل
  • احتراق پیزو

معایب:

  • پردازش آسان
  • برای استفاده طولانی مدت طراحی نشده است

اگر حتی موبایل بیشتری می خواهید، پس ما همچنین می توانیم یک اجاق گاز حتی کوچکتر را توصیه کنیم که حتی ارزان تر است اما کاملاً پایدار نیست (مشاهده لیست در آمازون). این به ویژه برای تهیه نوشیدنی های گرم در حال حرکت مناسب است. مثلا برای پخت ماکارونی، برنج یا سیب زمینی در قابلمه، حداقل محلول بالا را توصیه می کنیم.

موبایل و قدرتمند: CV Campingaz Camping Cook

اجاق گاز دو شعله کمپینگاز با کارتریج های گاز گرد معروف کار می کند. این گریل گازی با کیفیت به نظر می رسد. در اینجا احتمالاً برای کیفیت بهتر کمی بیشتر هزینه می کنید. با این وجود، این دستگاه در حال حاضر فقط در آمازون هزینه دارد 79.99 یورو (مشاهده لیست در آمازون). خروجی حداکثر 1.8 کیلو وات در هر مشعل داده می شود. با وزن 1.8 کیلوگرم بدون کارتریج، دستگاه به طرز دلپذیری سبک باقی می ماند.

کمپینگاز 167268 رزومه آشپز کمپینگ

کمپینگاز 167268 رزومه آشپز کمپینگ

اجاق گاز 2 شعله کمپینگ کارتریج گازی دارای 2 عدد اجاق گاز بی نهایت متغیر.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 12/12/2022 ساعت 4:06 بعد از ظهر

با یک کارتریج گاز می توانید حدود یک ساعت با قدرت کامل بپزید. با این حال، در اکثر مواقع، قدرت کامل لازم نیست و می توانید مدت زمان بیشتری دوام بیاورید. در اینجا می توانید کارتریج های گاز مناسب را نیز ارزان از آمازون خریداری کنید (پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید). مدل ارائه شده همراه با کارتریج گاز نیست.

منبع تصویر: Campingaz

مزایای:

  • کار خوب
  • 2 مشعل بی نهایت متغیر

معایب:

  • بدون کیف حمل
  • بدون سیستم جرقه زنی یکپارچه

به ویژه قدرتمند: اجاق کمپینگ Ender’s Dalgety

اگر قبلاً از گریل گازی یا دستگاه دیگری با بطری گاز 5، 8 یا 11 کیلوگرمی استفاده می‌کنید، نیازی به خرید یک اجاق گاز کوچک با کارتریج ندارید، می‌توانید از اجاق گاز کمپینگ که برای گازهای بزرگ طراحی شده است نیز استفاده کنید. بطری ها در آنجا شما به سادگی بطری گاز موجود خود را پیچ می کنید و یک صفحه گاز برای مواقع اضطراری دارید. شما در حال حاضر می توانید دقیقاً چنین مدلی را با سه مشعل از آمازون تهیه کنید 84.90 یورو (مشاهده در آمازون).

Enders Dalgety 3

Enders Dalgety 3

اجاق گاز با 3 شعله قدرتمند، بی نهایت متغیر، صرفه جویی در فضا و حمل و نقل آسان، پخت و پز ایمن و جابجایی آسان به لطف دستگاه ایمنی احتراق.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/12/2022 ساعت 4:08 بعد از ظهر

یک جایگزین خوب با دو مشعل اگر دستگاه ارائه شده باید فروخته شود:

Enders Dalgety 2

Enders Dalgety 2

مشعل های قدرتمند با قابلیت تنظیم مداوم، صرفه جویی در فضا و حمل و نقل آسان، پخت و پز ایمن و جابجایی آسان.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/12/2022 ساعت 3:30 بعد از ظهر

گریل های گازی اندرس اغلب از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عمر طولانی دارند. اجاق گاز دو شعله از اندرز نیز کار می کند کیفیت بالا. به گفته سازنده، می توانید از قابلمه و تابه هایی با قطر تا 26 سانتی متر استفاده کنید. خروجی حداکثر 2.2 کیلووات ساعت در هر مشعل داده می شود.

مهم: اجاق گاز کمپینگ همراه با شیلنگ گاز است که کاهنده فشار، که قطعاً برای کار با بطری های گاز بزرگتر نیاز دارید، اما نه. شما باید این را علاوه بر خرید. در آمازون یک مدل مناسب از Enders وجود دارد 15 یورو (مشاهده در آمازون).

مزایای:

  • با کیفیت بالا پردازش شده
  • مشعل های بی نهایت متغیر
  • همچنین می توان با سیلندرهای گاز بزرگ کار کرد
  • درب گنجانده شده است

معایب:

  • به خصوص موبایل نیست
  • بدون سیستم جرقه زنی یکپارچه

می توانید نکات مفیدی در مورد موضوع “سفر ایمن” در راهنمای دقیق ما بیابید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع