بهترین ساعت های هوشمند اپل، هواوی و شرکت.

ما نمی خواهیم و مجبور نیستیم ساعت هوشمند را شیطان سازی کنیم. با قیمت بسیار کمتر از 200 یورو (به Saturn مراجعه کنید)، Samsung Galaxy Watch 4 با ظاهری شیک و زیبا متقاعد می شود. صفحه نمایش روشن و ضد خش. شما همچنین می توانید از خدمات گوگل استفاده کنید و ساعت هوشمند عملکردهای زیادی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بدن خود را حتی بهتر بشناسید.

Samsung Galaxy Watch 4 (طلایی صورتی)

Samsung Galaxy Watch 4 (طلایی صورتی)

با این حال، ساعت نیز فاش کرد برخی از نقاط ضعف: خروجی صدا (مثلاً در حین تمرین) فقط به زبان انگلیسی است و ساعت همیشه به دستورات لمسی واکنش نشان نمی دهد (مخصوصاً در لبه ها).

Huawei Watch GT 3 (مشکی)

اگر در درجه اول به دنبال یک ساعت تناسب اندام خوب هستید، ممکن است قبلاً به برند Garmin توجه کرده باشید. برخلاف مدل معمولی Venu 2، می توانید از آن استفاده کنید نسخه پلاس (مشاهده در MediaMarkt) برقراری تماس تلفنی از طریق ساعت، از طریق ورودی صوتی به پیام های متنی پاسخ دهید و دستیارهای صوتی روی گوشی مانند سیری و دستیار گوگل را کنترل کنید. انتخاب گسترده ای از عملکردهای تناسب اندام نیز حفظ شد، با اندازه گیری های مرتبط با دقت بالا متقاعد کننده.

نکته قیمت البته در بررسی کلی ما از طرفداران سامسونگ غفلت نمی شود. اعطا شده: Samsung Galaxy Watch 4 کامل نیست. در Stiftung Warentest این برای یک “خوب” کافی بود (درجه 2.4)، اما عمر نسبتاً کوتاه باتری، از جمله موارد دیگر، منجر به کاهش ارزش شد. ویرایشگر ما پیتر نسخه کلاسیک Samsung Galaxy Watch 4 را آزمایش کرد و به ویژه از وابستگی به تلفن هوشمند سامسونگ انتقاد کرد.

Samsung Galaxy Watch 4 و Watch 4 Classic (منبع تصویر: GIGA)

Garmin Venu 2 Plus (مشکی)

علیرغم تمجیدها، ساعت هوشمند عاری از نقص نیست: Stiftung Warentest یکی را برای استفاده معمولی (با حالت تمرین غیرفعال) ارائه می دهد. عمر باتری فقط 48 ساعت بر. قطعاً اینجا چیزهای بیشتری وجود دارد. به هر حال، اگر به دنبال اپل واچ 7 هستید (آن را در آمازون ببینید)، با این یکی اشتباه نخواهید کرد. Stiftung Warentest نیز امتیاز 2.0 را به آن داده است، اما جانشین آن تنها از نظر دقت اندازه گیری حالت تناسب اندام از اپل واچ 6 عقب تر است.

اپل واچ سری 6 (نقره ای/مشکی)

اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که لزوماً نمی خواهید برای آن هزینه زیادی کنید، ارزشش را دارد. Huawei Watch GT3 (مشاهده در آمازون). برخلاف اپل واچ زیر، ساعت تناسب اندام هواوی بدون دردسر است با گوشی های اندروید و iOS سازگار. مزیت دیگر: می‌توانید برنامه‌های اضافی مانند برنامه‌های تناسب اندام را نصب کنید، بنابراین می‌توانید تمرینات ورزشی را با ساعت انجام دهید. علاوه بر این، باتری در مدل 44 میلی‌متری (هواوی هنوز 42 میلی‌متر ارائه می‌کند) تا 24 روز دوام می‌آورد، اگرچه در آزمایش ما هنوز 14 روز با استفاده فشرده دوام آورد.

Huawei Watch GT 3 (منبع تصویر: GIGA)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/10/2022 ساعت 10:34 ب.ظ

معایب:

  • عمر باتری خیلی کوتاه است
  • وابستگی به سامسونگ

Huawei Watch GT 3: عملکردهای کاربردی با قیمت منصفانه

معایب:

  • عمر باتری بسیار کوتاه
  • فقط با آیفون سازگار است

ساعت های هوشمند هستند یک مسابقه کامل برای کسانی که نمی خواهند (می خواهند) همیشه تلفن هوشمند خود را در دسترس داشته باشند، اما هنوز هم نمی خواهند بدون عملکردهای مختلف کار کنند. اما ساعت‌های هوشمند یک دوجین دلار هستند، اگرچه شما باید خودتان تصمیم بگیرید که آیا حالت‌های تناسب اندام مهم‌تر هستند یا اینکه می‌خواهید ساعت را در درجه اول در دفتر استفاده کنید. در بررسی کلی خود، به شما نشان خواهیم داد که کدام مدل ها واقعاً ارزش پول خود را دارند.

بهترین ساعت های هوشمند 2022: همه مدل ها در یک نگاه

  • نکته GIGA در Stiftung Warentest دریافت می شود (طبق معمول) سیب با سری 6 را تماشا کنید (برای 410 یورو در زحل) پیروزی.
  • نکته قیمت آن ارزان ساعت سامسونگ 4 (با قیمت 170 یورو در زحل) به ویژه اگر قبلاً یک گوشی هوشمند از سازنده دارید، بسیار ارزشمند است.
  • را Huawei Watch GT 3 (با قیمت 190 یورو در آمازون) هر چیزی که یک ساعت هوشمند نیاز دارد را با قیمتی منصفانه ارائه می دهد.
  • برای علاقه مندان به تناسب اندام، Garmin Venu 2 Plus (برای 380 یورو در MediaMarkt) یک مکمل عملی برای آموزش.

اپل واچ سری 6: برنده آزمون Stiftung Warentest

برای اتصال به تلفن همراه به برنامه گارمین نیاز دارید، اما با توجه به سایت های مختلف تست خارجی، گهگاه ممکن است لکنت رخ دهد. به همین ترتیب، خریداران فردی در آمازون گزارش می دهند مشکلات اتصال GPS و تا حدی از خرابی سیستم. در پایان، به روز رسانی از سازنده در اینجا مورد نیاز است.

Garmin Venu 2 Plus (مشکی)

بیشتر و بیشتر تولیدکنندگان تلفن همراه در حال گسترش دامنه خود هستند تا ساعت‌های هوشمند را، چه برای دفتر یا آموزش، در بر گیرند – همراهان کوچک می‌توانند پوشیدنی‌های مفیدی باشند. اما می توانید در مقاله گیگا ما دریابید که کدام ساعت های هوشمند واقعاً با همه این مدل ها ارزش دارند.

راستی: اگر نمی‌خواهید بدون یک ساعت هوشمند سطح بالا کار کنید و می‌خواهید برای آن بیشتر در جیب خود بگردید، ارزش نگاه کردن به آن را دارد. گارمین فنیکس 7 (به اتو نگاه کنید). سازنده باتری قوی تری را در این مدل ادغام کرده است و شما از یک پخش کننده موسیقی و یک مدیر نقشه جامع (به عنوان مثال برای مناطق اسکی) بهره مند می شوید.

بهترین ساعت های هوشمند 2022: چگونه آنها را آزمایش و انتخاب کردیم

نکته GIGA شاه مرده، زنده باد شاه – به سختی گفته ای وجود دارد که بهتر از این با اپل واچ مطابقت داشته باشد. هر سال یک مدل تازه وجود دارد و هر سال به عنوان برنده آزمون انتخاب می شود – از جمله آنها اپل واچ سری 6 (نمای زحل). در حالی که ظاهر آن در مقایسه با نسل قبلی اپل واچ سری 5 تغییر نکرده است، چند چیز در داخل تغییر کرده است: اپل واچ 6 دارای سنسور اکسیژن خون است، پردازنده کمی بهتر است و نمایشگر همیشه روشن کمی روشن تر و ارتفاع سنج یکپارچه اکنون می تواند به طور دائم فعال شود.

برنده تست اپل از Stiftung Warentest با قیمتی کمتر از 400 یورو در دسترس است.

در ارزیابی‌ها، ما تا حدی آزمایش‌های خود را بر اساس نتایج Stiftung Warentest (ویرایش 4/2022) و سایر سایت‌های تست خارجی استوار کردیم. همینطور داشت رتبه بندی کاربران تاثیر در انتخاب دومی مفید بود زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و سایر مقادیر آزمایشگاهی که چیز زیادی نمی‌گفتند قضاوت نمی‌کردند، بلکه بر برداشت‌های فردی تأکید داشتند.

بهتر است یک ردیاب تناسب اندام باشد؟ در اینجا چند توصیه برای شما داریم:

Garmin Venu 2 Plus: مناسب برای تمرین

سامسونگ گلکسی واچ 4 کامل نیست، اما هنوز هم با عملکردهای زیاد و طراحی شیک و قوی متقاعد می شود.

مزایای:

  • صفحه نمایش آسان برای خواندن
  • Google Apps and Services

مزایای:

  • تلفن و کنترل صدا
  • عملکردهای تناسب اندام گسترده و دقیق

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/10/2022 ساعت 7:32 بعد از ظهر

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/10/2022 ساعت 10:14 ب.ظ

در مشاوره خرید ما مطمئن شدیم که ما برای گوشی های هوشمند اندروید و iOS لیست ساعت های هوشمند منطبق برخی از پوشیدنی ها ترجیح می دهند به گوشی های هوشمند داخلی متصل شوند، به همین دلیل است که تعادل خوب در انتخاب برای ما مهم است. علاوه بر این، برای بسیاری از دارندگان ساعت هوشمند، نه تنها ویژگی‌های هوشمند مرتبط است، که با آن از ساعت هوشمند به عنوان گوشی هوشمند دوم استفاده می‌کنند، بلکه عملکردهای تناسب اندام نیز دارند. به همین دلیل، مدل هایی را نیز در نمای کلی ما پیدا خواهید کرد که دقیقاً این خواسته ها را برآورده می کنند.

معایب:

  • نرم افزار و عملیات تا حدی نابالغ است
  • خروجی صدای انگلیسی
ساعت هوشمند Venu 2 Plus از Garmin به ویژه برای ورزشکاران مناسب است.

مزایای:

  • باتری بسیار قوی
  • امکان نصب برنامه

نکته اصلی شیک است؟ سپس ما در اینجا چند ساعت هوشمند مد برای شما داریم:

Samsung Galaxy Watch 4: خوب، اما با نقاط ضعف

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/10/2022 ساعت 19:18

اپل واچ سری 6 (نقره ای/مشکی)

معایب:

  • نرم افزار با نقاط ضعف
  • طراحی درشت

در ویدیوی GIGA ما توضیح می دهیم که با یک ساعت هوشمند باید به چه نکاتی توجه کنید:

Huawei Watch GT 3 (مشکی)

Huawei Watch GT 3 عملکردهای عملی متعددی را با کمتر از 200 یورو ارائه می دهد.

با تحقیقاتی که انجام دادیم، می‌خواهیم محصولات مناسبی را به شما پیشنهاد کنیم و از خریدهای بد خودداری کنید. اعتماد شما برای ما مهم است – به همین دلیل است که می توانید به ما تکیه کنید. در مقاله ای جداگانه خواهید آموخت که چگونه GIGA به توصیه ها و تست های محصول رسیدگی می کند.



منبع

مزایای:

  • عملکردهای تناسب اندام گسترده
  • پشتیبانی سیری و اپل پی