بهترین ساخت برای نسخه بتا

چه Whirlwind، چه Leap Attacks یا Frenzy، Barbarian یک سنت دیرینه در Diablo دارد تا ترس را در جهنم Horde ایجاد کند. این کلاس دوباره در Diablo 4 در دسترس است و می توان آن را تا سطح 25 در مرحله بتا بازی کرد.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

اگر مطمئن نیستید که چه مهارت هایی را باید برای هر سطح انتخاب کنید، می توانید از جدول زیر به عنوان راهنما استفاده کنید. تمرکز در اینجا بر روی توانایی Whirlwind است. اما از امتحان مهارت های مختلف بربری و توسعه سبک بازی خود نترسید. از این گذشته، نسخه بتا برای آزمایش بازی بدون عواقب طولانی مدت وجود دارد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/03/27 ساعت 13:40

The Barbarian در Diablo 4: Level 1 تا 25

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

صدای رعد و برق : این باعث افزایش مدت زمان Battle Cry می شود.

سطوح قابلیت
25 دعوت از اجداد

دیابلو 4 (پلی استیشن 5)

فریاد جنگی: این مهارت سرعت حرکت شما را افزایش می دهد و خشم شما را بازسازی می کند.

ضربت مهلک: به زمان بندی مناسب توجه کنید. اگر با Deathblow دشمنی را بکشید، یک گاومیش قوی دریافت خواهید کرد. با این حال، این مهارت یک سرد شدن طولانی دارد. پس ابتدا حریفان خود را با Whirlwind تضعیف کنید و با Deathblow آنها را تمام کنید.

گردباد: Whirlwind در برابر گروه هایی از دشمنان و باس ها به طور یکسان عالی است. ابتدا Rage را با Flay جمع کنید تا اسپین آف شود. اگر قابلیت Enhanced Whirlwind را باز کرده اید، می توانید از این طریق خشم خود را نیز بازسازی کنید.

سطوح قابلیت
8 فریاد جنگی
9 Battle Cry بهبود یافته است
10 فریاد نبرد تاکتیکی
11 گردباد
12 گردباد
13 جهش
14 فریاد جنگی
15 پرش بهبود یافته
16 پرش قوی
17 گردباد

توصیه های مهارتی ذکر شده از maxroll است. ویدیوی Raxxanterax را برای توضیح دقیق تر از توانایی ها و هم افزایی آنها تماشا کنید.

نسخه بتای باز Diablo 4 از تاریخ برگزار می شود 24 تا 26 مارس 2023 بجای. با این حال، از وجود دارد همچنین یک مرحله بتا بسته از 17 تا 19 مارس وجود خواهد داشت، که منحصراً برای پیش‌سفارش‌کنندگان در دسترس است.

دیابلو 4 (پلی استیشن 5)

جهش: به شما امکان می دهد به راحتی در داخل و خارج از جنگ موقعیت خود را تغییر دهید. توجه داشته باشید که می توانید از روی دیوارها نیز بپرید.

سطوح قابلیت
18 ضربت مهلک
19 Deathblow بهبود یافته است
20 ضربه مرگبار جنگنده
21 گردباد
22 صدای رعد و برق
23 صدای رعد و برق
24 صدای رعد و برق

The Barbarian نیز در Diablo 4 بازگشته است و می تواند چهار اسلحه را همزمان در آخرین قسمت از سری حمل کند. در ابتدای بازی به شما خواهیم گفت که از چه مهارت هایی می توانید برای بالا بردن سطح کلاس استفاده کنید.

دیابلو 4

در نسخه بتا می توانید به حداکثر سطح 25 برسید، اما در حال حاضر یک بچه گرگ زیبا به عنوان جایزه زیبایی در سطح 20 دریافت خواهید کرد. با مهارت های زیر نباید مشکلی داشته باشید.

سطوح قابلیت
2 پوسته پوسته شدن
3 فلای بهبود یافته
پوسته پوسته شدن: از آنجایی که شما فقط در سطح 4 مهارت اصلی خود را به دست می آورید، باید با سطح اول با فلایینگ مبارزه کنید. این مهارت حریفان شما را ضعیف می کند و همچنین باعث خونریزی آنها می شود. این مهارت خشم شما را نیز پر می کند.

سطوح قابلیت
4 گردباد
5 Whirlwind بهبود یافته است
6 گردباد وحشیانه
7 نبرد فلیینگ
دعوت از اجداد: با این کار شما چندین مبارز شبح را احضار می کنید که به طور موقت به شما کمک می کنند. Warcry را از نوار مهارت خود حذف کنید تا جایی برای Invoke the Ancestors باز کنید.