بهترین تلویزیون های 55 اینچی سال 2022

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Panasonic TX-55JXW944 (55 اینچ)

به اندازه کافی بزرگ برای سینمای خانگی مناسب، اما همچنان از نظر قیمت در محدوده معقولی قرار دارد: کلاس اندازه تلویزیون با مورب صفحه نمایش 55 اینچی به میانگین طلایی می رسد. بهترین مدل های 2022 را به شما معرفی می کنیم.

Hisense 55A6GG (55 اینچ)

آنچه در سال 2017 آغاز شد، اکنون یک داستان موفقیت آمیز در زمینه ای نه کاملاً بی اهمیت است: تلویزیون هایی که خوب به نظر می رسند. از سامسونگ TheFrame 2022 (آن را در Coolblue ببینید) در نگاه اول مانند یک اثر هنری به نظر می رسد – به خصوص وقتی یک نقاشی روی آن وجود دارد صفحه نمایش مات (بازتاب کم) نمایش داده می شود. مفهوم طراحی تکمیل شده است لبه های قابل تعویض (قاب های قابل تغییر) که به صورت مغناطیسی متصل می شوند. کابل شفاف (“راه حل یک کابل”) برق و داده ها را بدون توجه به آن منتقل می کند.

اتصال مغناطیسی: قاب تلویزیون طراحی The Frame قابل تعویض است (منبع تصویر: سامسونگ)
Samsung The Frame 2022، 55 اینچی (GQ55LS03BAU)

از نظر فنی، The Frame یکی است QLEDتلویزیون -4K (با OLED اشتباه نشود). برخلاف تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ، در اینجا از mini-LED استفاده نمی‌شود که کنتراست بهتری را در آنجا تضمین می‌کند. نرخ تازه سازی 100 هرتز است – یک مقدار خوب، اما نه یک مقدار بالا. سامسونگ به سیستم عامل خود متکی است سیستم عامل تایزن. مطابق با قاب، سامسونگ آن را ارائه می دهد Soundbar 3.1.2ch Ultra Slim HW-S811B (آن را در سامسونگ بررسی کنید) که از Dolby Atmos و DTS Virtual:X پشتیبانی می کند.

سازش هایی باید در کلاس پایه انجام شود: بدنه Hisense 55A6GG نه باریک است و نه کیفیت بالایی دارد، کیفیت تصویر و صدا نمی تواند با تلویزیون های درجه یک رقابت کند و پنل به نرخ تازه سازی 60 هرتز محدود شده است. به عبارت دیگر: گیمرهای هاردکور و سینماگران باهوش ترجیح می دهند در محدوده قیمت بالاتر به اطراف نگاه کنند. اما اگر می خواهید با بودجه اندکی یک تلویزیون «به اندازه کافی خوب» بخرید، Hinsense می تواند در فهرست نهایی قرار گیرد.

تجهیزات برای محدوده قیمت مثال زدنی است. با HDR10+، HLG و دالبی ویژن استانداردهای مهم HDR پشتیبانی می شوند. 3 ورودی HDMI (اما فقط HDMI 2.0) و همچنین 1× موجود است USB 3.0، اترنت و a خروجی هدفون. به جای Android TV گسترده، یک توسعه داخلی توسط Hisense به عنوان سیستم عامل استفاده می شود VIDAA U5 نام دارد و مبتنی بر لینوکس است. شما باید بدون برنامه های فردی، با نتفلیکس، آمازون پرایم و اخیرا نیز دیزنی + با این حال، سه مورد از مهم ترین ارائه دهندگان به عنوان یک برنامه نمایش داده می شوند (همچنین به لیست شرکای VIDAA مراجعه کنید).

هایسنس به سیستم عامل VIDAA متکی است. به اندازه Android TV رایج نیست، اما همچنان مهم ترین برنامه ها را ارائه می دهد (منبع تصویر: Hisense)
Hisense 55A6GG (55 اینچ) اکنون از 429.00 یورو در آمازون

همیشه نباید سامسونگ یا ال جی باشد. حتی اگر تولیدکنندگان کره جنوبی بر نمودارهای فروش تسلط داشته باشند، برندهای دیگر به مراتب عقب مانده اند. یک مثال آن است پاناسونیک TX-55JXW944 (نمایش در زحل)، که ترکیبی از مجموعه‌ای از ویژگی‌های متفکرانه و قیمت منصفانه است. Stiftung Warentest به آن نمره کلی 2.1 (“خوب”) داده است.

Panasonic TX-55JXW944 (55 اینچ)

قطر صفحه نمایش 55 اینچی معادل آن است 139.7 سانتی متر. عرض تصویر بسته به مدل حدود 122 سانتی متر و ارتفاع آن حدود 69 سانتی متر است. چند سال پیش، اینها هنوز هم مقادیری بودند که برای توصیف یک “تلویزیون غول پیکر” استفاده می شد، امروزه احتمالاً محبوب ترین کلاس اندازه است. این را می‌توان در انتخاب چشمگیر مدل‌ها به وضوح مشاهده کرد: از سری ابتدایی گرفته تا مدل‌های برتر – نسخه 55 اینچی تقریباً همیشه شامل می‌شود.

Hisense 55A6GG (مدل سال 2022)

معایب:

  • مشکی در مقایسه با OLED بسیار روشن است

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی سال 2022: در اینجا نحوه انتخاب توصیه‌ها آمده است

مزایای:

  • تصویر درخشان با رنگ های طبیعی
  • تجهیزات خوب

مزایای:

  • طراحی زیبا با گزینه های زیاد
  • صفحه نمایش مات با بازتاب کم

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/31/2022 05:42

تلویزیون 4K از تمام استانداردهای مهم HDR با HDR10، HDR10+، Dolby Vision و HLG پشتیبانی می‌کند. تلویزیون از HDMI 2.1 با نرخ فریم متغیر (VRR) پشتیبانی می‌کند، پنل به‌طور طبیعی در 100 هرتز کار می‌کند. سیستم عامل تلویزیون هوشمند مورد استفاده «صفحه اصلی من» از پاناسونیک است که همراه با برنامه‌های Netflix، Amazon Prime Video، Disney+، Rakuten است. تلویزیون، یوتیوب و موارد دیگر.

من تجربیات و تحقیقات خودم را در مجلات تخصصی در این خلاصه آورده ام. تلویزیون های فعلی با قطر صفحه نمایش 55 اینچ ارائه می شود که مورد تحسین مطبوعات و مشتریان قرار گرفته است و به همین دلیل برای خرید پیشنهاد می شود. منابع مورد استفاده: Hisense، Techradar، CNN، Newsweek، Stiftung Warentest، Hifitest، PC Magazin

گزارش های آزمایشی متعددی به Panasonic TX-55JXW944 گواهی می دهد کیفیت تصویر خوب با رنگ های طبیعی و یکی نمایش حرکت خوب. یک عملکرد خوب برای معمولی نمایشگر LC، که می تواند در مقایسه با مدل های OLED از درخشندگی بالا به ویژه در طول روز استفاده کند. صدا برای برنامه های تلویزیونی کافی است – اما همانطور که اغلب در مورد Panasonic TX-55JXW944 اتفاق می افتد، یک نوار صوتی اضافی برای تحریک صدای سینمای خانگی توصیه می شود.

بیایید با یک مدل برای شکارچیان معامله شروع کنیم: The هایسنس 55A6GG (آن را در آمازون بررسی کنید) محبوب است و تلویزیون ارزان قیمت پایه در آمازون، که چیزهای زیادی برای ارائه با حدود 430 یورو دارد. مهمتر از همه، باید توجه داشت که وضوح بالایی دارد تلویزیون 4K با 3840 × 2160 پیکسل و نه یک مدل Full HD، همانطور که هنوز در محدوده قیمت پایین تر وجود دارد. این نیز یک “تلوزیون بی نام” نیست – زیرا حتی اگر هایسنس هنوز در سایه تولید کنندگان مشهور این کشور باشد – شرکت چینی در حال حاضر با سهم بازار اندازه گیری می شود. چهارمین تولید کننده تلویزیون در جهان (منبع: Statista).

Hisense 55A6GG (55 اینچ)

مزایای:

  • ارزش زیادی برای پول

Samsung The Frame 2022، 55 اینچی (GQ55LS03BAU)

برای تلویزیون‌های دارای فناوری OLED، یک مرور کلی با نکات خرید فعلی داریم:

به طور کلی، The Frame موردی برای “بیشترین فناوری برای پول” نیست – مدل های دیگر نسبت قیمت به عملکرد جذاب تری دارند (به عنوان مثال Samsung Neo QLED 4K QN90A با mini-LED در آمازون). اما اگر طراحی منحصر به فرد و سطح مات را در نظر بگیرید، به سختی جایگزینی برای اثر هنری سامسونگ وجود دارد. در جایگاه خود او بهترین است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/08/31 18:20

معایب:

Samsung The Frame 2022 (GQ55LS03BAUXZG)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/08/31 18:20

اگر هدف اصلی تلویزیون بازی کردن است، به راهنمای خرید گیگا برای تلویزیون های بازی نگاهی بیندازید:

معایب:

پاناسونیک TX-55JXW944

اطلاعات کلی در مورد خرید تلویزیون را می توانید در راهنمای دقیق ما پیدا کنید:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/31/2022 05:42