بهترین بلندگوهای بلوتوث زیر 200 یورو (2022)

مزایای:

  • سایز متوسط ​​و به همین نسبت بلند…
  • … اما هنوز نسبتاً ارزان است
  • ساخت محکم و ضد آب

مورد علاقه من برای استفاده در خانه: Bose Soundlink Flex (به زحل نگاه کنید) شیک و بزرگ شده به نظر می رسد. مشخصات باریک و صدای شلیک به سمت جلو، آن را به گزینه ای ایده آل برای یک فضای خالی در قفسه کتاب تبدیل می کند. کیفیت صدا از همان اولین آهنگ من را متقاعد کرد: این آهنگ تقریباً افسانه ای است صدای Bose که هرگز ناراحت کننده نیست، با هر ژانر موسیقی سازگار است و صدایی بزرگتر از جعبه ای که از آن آمده است. در مقایسه مستقیم (در داخل) با JBL Flip 6، من به سمت Bose Soundlink Flex تمایل دارم، زیرا بیشتر آهنگ ها (به عنوان مثال “Dreams” توسط Fleetwood Mac، شنیده شده در Amazon Music Unlimited) به نظر من کمی گردتر به نظر می رسند.

Bose Soundlink Flex با صدای متعادل خود تحت تاثیر قرار می دهد (منبع تصویر: GIGA)
Bose Soundlink Flex اکنون از 129.99 یورو در Saturn

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/03/2022 15:21

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/03/2022 15:21

مزایای:

  • صدای زنده با بیس قدرتمند
  • به ویژه برای استفاده در فضای باز مناسب است

این باید یکی از محبوب ترین بلندگوهای بلوتوثی باشد: The JBL Flip 6 (مشاهده در MediaMarkt) می تواند به تعدادی از پیشینیان موفقی که شهرت خوب برند آمریکایی را تثبیت کرده اند نگاهی بیاندازد. من همچنین Flip 6 را بلافاصله پسندیدم، با بند حمل عملی شروع کردم. این کادر می‌خواهد بیرون بیاید، که کاملاً بر آن تأکید دارد بیرون از خانه طراحی بهینه: پارچه درشت و غیر قابل تخریب، لبه های لاستیکی ضخیم، دکمه های محکم و قابل لمس، ضد آب و گرد و غبار طبق IP67. مسلماً مدل های مناسب تری برای میزهای براق یا اتاق نشیمن شیک وجود دارد. JBL ترجیح می‌دهد با کوله‌پشتی، دوچرخه‌های سنگ‌ریزه‌ای و اسکیت‌برد همراه شود – استاندارد پشتیبانی‌شده نیز در این مورد صحبت می‌کند. بلوتوث 5.1، که نوید برد تا 40 متر در فضای باز را می دهد (به جای 20 متر در عمل انتظار می رود).

اسپیکر بلوتوث JBL Flip 6 بسیار قوی است (منبع تصویر: GIGA)
JBL Flip 6 اکنون از 126.90 یورو در آمازون

همچنین در محدوده قیمت تا 500 یورو در اینجا چند اسپیکر بلوتوث خوب وجود دارد:

Teufel یک برند نسبتا کوچک از برلین است که سال ها پیش با مجموعه های فراگیر THX احترام زیادی در بین طرفداران سینمای خانگی به دست آورد. با بلندگوهای بلوتوث موفقی مانند Teufel Boomster (2017)، سازنده قبلاً نشان داده است که می تواند به راحتی با نام های واقعاً بزرگ در زمینه بلندگوهای قابل حمل رقابت کند. از راکستر برو با قیمت 149 یورو (RRP) توانست در آزمون GIGA امتیاز چشمگیر 85 درصد را کسب کند.

Teufel Rockster Go (سمت چپ) و Rockster Cross (منبع تصویر: GIGA)

من فوراً از اینکه دستگاه چقدر منظم پردازش شده بود شگفت زده شدم. فراموش نکنید: ما در محدوده قیمت زیر 200 یورو هستیم، بنابراین باید انتظار انواع مصالحه را داشت. در مورد Soundcore Motion Boom Plus که از نظر کیفیت صدا نیز به رقبای گران قیمت تر اعلام جنگ می کند، اینطور نیست. قوی، با باس بسیار زیبا، میانه های پویا و بلندی های شفاف – اینجا آمده است از گوش دادن به موسیقی با صدای بلند لذت ببرید بر. حتی اگر آن را بالا ببرید، پخش ثابت باقی می‌ماند و باس تنها در سطوح شدید به صورت الکترونیکی کاهش می‌یابد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/03/2022 07:50

صدا دارای تاکید جزئی سه گانه و باس بالایی نسبتاً قدرتمند نسبت به اندازه است. در مجموع، یک بلندگو برای لذت گوش دادن که در پتوی پیک نیک، کارگاه یا دوچرخه احساس راحتی می‌کند، کوتاه شده است. نخ سازگار با GoPro (¼ اینچ) در پشت برای اتصال ایده آل است. با این حال، طراحی کامل نیست، زیرا Boomster Go، با وجود فرمت مکعبی آن، نمی تواند به خوبی به صورت عمودی تنظیم شود.

اگر صحبت از لذت بردن کامل از موسیقی نیست، بلکه بیشتر درباره کتاب های صوتی، پادکست ها یا اخبار رادیویی است، یک بلندگوی بلوتوث جیبی ارزان کفایت می کند. آدم دلسوز در لیگ بازی می کند JBL Go 3 (به آمازون نگاه کنید)، که هر بار تا 5 ساعت دوام می آورد. از نظر صدا، می تواند به راحتی بیشتر اسپیکرهای تعبیه شده در گوشی های هوشمند را شکست دهد و خرید کمی مفید است.

JBL Go 3 (منبع تصویر: JBL)
JBL GO3 اکنون از 34.99 یورو در MediaMarkt

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

معایب:

  • سه گانه کمی بیش از حد درخشان

تست بلندگوی بلوتوث: توصیه ها به این ترتیب انتخاب شدند

معایب:

Devil Rockster Go

جعبه هایی از JBL، Bose، Teufel و Soundcore: در این بررسی اجمالی، بهترین اسپیکرهای قابل حمل با بلوتوث را ارائه می دهیم که با قیمت کمتر از 200 یورو در بازار یافت می شوند.

در نسخه خاکستری روشنی که من دارم، برچسب های روی دکمه ها در تاریکی به سختی دیده می شوند. علاوه بر این، کنترل‌ها به راحتی JBL Flip 6 نیستند. این غیرقابل توضیح است که چرا Bose هنوز از بلوتوث 4.2 (از سال 2014، برد تا 9 متر) برای Soundlink Flex استفاده می‌کند. بلوتوث جدیدتر 5.1 از نظر تئوری از برد قابل توجهی بیشتر (تا 40 متر) پشتیبانی می کند. برای آن است میکروفون داخلی، می‌توانید از Bose Soundlink Flex به‌عنوان بلندگوی جلسه استفاده کنید، که همچنین آن را به ابزاری ایده‌آل برای دفتر خانه برای من تبدیل می‌کند.

مزایای:

  • صدای پر جنب و جوش، حداکثر حجم بالا
  • آسان برای استفاده با دکمه های لاستیکی
  • ضد آب و ضد ضربه
  • جفت شدن با Boomster Go دیگر امکان پذیر است
این اسپیکر با وزن 700 گرم، مقاوم و ضد آب است صدای سرگرم کننده صدایی قدرتمند و برای اندازه (21 × 11 × 6 سانتی متر) در مواقع لزوم بسیار بلند است. برادر بزرگ Rockster Go Rockster Cross است که قیمت آن به طور قابل توجهی بیشتر و 349 یورو است. طراحی هر دو مدل با شکل قاب غیر معمول و خطوط قرمز کاملاً چشمگیر است – برخی آن را دوست دارند، برخی دیگر می خواهند که محفوظ تر باشد.

صدای بیس کامل، سرگرم کننده و قدرتمند است – یک عملکرد خوب برای اندازه قابل کنترل (17.8 × 6.8 × 7.2 سانتی متر؛ 550 گرم). کل رای پر جنب و جوش می تواند برای مدت طولانی در داخل خانه خسته کننده باشد، اما در خارج از منزل یک مزیت است، زیرا به Flip 6 اجازه می دهد تا صدای محیط را از بین ببرد.

معایب:

  • فقط بلوتوث 4.2 را پشتیبانی می کند

Teufel Boomster Go

بلندگوهای بلوتوثی که در اینجا مورد بحث قرار گرفته اند متشکریم باتری داخلی می توان از آن در حین حرکت استفاده کرد، بنابراین می توانید چندین ساعت بدون اتصال برق از آن استفاده کنید. اگرچه برخی از مدل ها دارای سوکت جک هستند، اما منبع اصلی موسیقی و گفتار آن است اتصال بی سیم از طریق بلوتوث (برد: تقریباً 10 متر). تلفن های همراه، تبلت ها، لپ تاپ ها و پخش کننده های MP3 با بلوتوث می توانند به عنوان دستگاه های منبع استفاده شوند. بلندگوهای بزرگتر BT گاهی اوقات “boombox” یا “ghetto blaster” نیز نامیده می شوند.

JBL Go 3

معایب:

  • طراحی کیس بسیار چشمگیر

Anker Soundcore Motion Boom Plus

مزایای:

  • با صدای بلند بدون اعوجاج پخش می شود – یک نیروگاه واقعی
  • در هر کوله پشتی مناسب است
  • ساخت محکم و ضد آب

مزایای:

  • فشرده با صدای خوب (مخصوصاً برای “رادیو گفتگو” مانند پادکست، پخش رادیویی)
  • قیمت پایین

معایب:

  • خیلی کوچک برای لذت بردن جدی از موسیقی

JBL Flip 6

که حجم مسکن کوچک (ابعاد: 8.7 × 7.5 × 4.1 سانتی متر، 209 گرم) محدودیت های طبیعی را برای صدا، به خصوص برای باس تعیین می کند – اگر می خواهید موسیقی را با همه تنوع آن تجربه کنید، باید یک مدل بسیار بزرگتر تهیه کنید. شما می توانید گزارش دقیق تست مدل قبلی، JBL Go نسل اول را در GIGA بیابید.

خوب است بدانید: حتی اگر یک “تولید کننده چینی” باشد، کلیشه پشتیبانی ضعیف نرم افزار در اینجا برآورده نمی شود. لنگر یکی را ارائه می دهد اپلیکیشن موبایل خوب با تنظیماتی برای Soundcore Motion Boom Plus، که در اولین راه‌اندازی آن خواستار به‌روزرسانی سیستم‌افزار برای بهبود تولید مثل سه‌گانه بود. در واقع، پس از به‌روزرسانی، تریبل کمی گردتر و تیزتر به نظر می‌رسید. برای استفاده در آپارتمان، من هنوز هم با اکولایزر مقداری اوج را پایین آوردم که در دراز مدت به نظرم خوشایندتر است. با این حال، هر کسی که بیشتر از جعبه در خارج از منزل استفاده می‌کند، از تنظیمات اولیه پر جنب و جوش قدردانی می‌کند – همچنین در فاصله چند متری در برابر صدای محیط به خوبی خود را نشان می‌دهد.

معایب:

  • طراحی به جای اسپرت بودن

مزایای:

  • صدای متعادل و دلنشین
  • طراحی خوب محصول (مناسب برای فضاهای نشیمن)
  • عملکرد هندزفری به لطف میکروفون

از Teufel Boomster Go برای 99 یورو (RRP) امتیاز 86 درصد را در تست GIGA به دست آورد. جعبه مقاوم در جیب های بزرگ شلوار (مانند شلوار باری) جای می گیرد و با یک بار شارژ باتری تا 10 ساعت کار می کند.

Teufel Boomster Go با بند حمل (منبع تصویر: GIGA)
نکات بیشتر و مفید درباره بلندگوهای بلوتوث را می توان در راهنمای ما یافت:

من خودم از تمام جعبه های بلوتوثی که در اینجا بحث شد استفاده کرده ام. می‌توانید گزارش‌های آزمایشی دقیق برای برخی از محصولات را در اینجا در GIGA پیدا کنید که به مدل مربوطه پیوند داده شده است. نمونه های آزمایشی معمولاً توسط سازندگان در اختیار ما قرار می گرفت. علاوه بر این سخنرانانی ارائه می شود که مورد تحسین ویژه مشتریان و مطبوعات تجاری قرار گرفته اند و برای خرید پیشنهاد می شوند.

نکته قیمت در حال حاضر یکی از پرفروش ترین های پرفروش در آمازون: Der Soundcore Motion Boom Plus (نمایش در آمازون) از Anker – یک تولید کننده معروف لوازم جانبی که در بین شکارچیان مقرون به صرفه محبوب است. “گتو بلستر” با عرض تقریباً 39 سانتی متر یکی از جعبه های با اندازه متوسط ​​است و بنابراین مجهز به دسته حمل است. محدوده تحویل همچنین شامل یک بند حمل عملی است که در صورت نیاز می توان آن را به چشمک های ثابت متصل کرد.

یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل، با نام مدل Anker Soundcore Motion Boom Plus، در فضای باز روی زمین ایستاده است.  خورشید می درخشد، گرافیتی ها روی دیواری در پس زمینه دیده می شوند.
Soundcore Motion Boom Plus از Anker عملکرد زیادی را با پول کمی ارائه می دهد (منبع تصویر: GIGA)