بهترین استیک پخش آمازون به شدت کاهش یافته است

به جای 119.99 یورو RRP: پخش کننده رسانه استریم 4K با کنترل صوتی الکسا، پردازنده شش هسته ای، پشتیبانی از Dolby Vision، HDR، HDR10+ و صدای فراگیر Dolby Atmos.

Fire TV Stick 4K Max قدرتمندترین استریم استیک آمازون تا به امروز است و قیمت این را نشان می دهد. قیمت آن به طور منظم 64.99 یورو است، اما شما در حال حاضر می توانید آن را تنها با 34.99 یورو دریافت کنید، که مربوط به صرفه جویی عظیم 46 درصدی است (مشاهده پیشنهاد در آمازون). این باعث می شود که وای فای 6 به عنوان بخشی از پیشنهادات سپتامبر ارزان تر از مدت زمان طولانی باشد. اما اگر قبلاً Fire TV Stick دیگری دارید، آیا ارزش خرید دارد؟

Fire TV Stick 4K Max

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 09/04/2022 16:12

نتیجه گیری: چه کسی باید Amazon Fire TV Stick 4K Max را بخرد؟

مکعب تلویزیون آتش

مانند تمام Fire TV Sticks، البته می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌ها را از Amazon Prime Video، Netflix، Disney Plus و بسیاری از ارائه‌دهندگان دیگر پخش کنید، بازی کنید یا فقط تلویزیون را با مدل Max تماشا کنید. با این حال، Fire TV Stick 4K Max است به طور قابل توجهی سریعتر بیرون و در اطراف بیش از دیگران چون او یکی است پردازنده قوی تر مانند 2 گیگابایت رم به جای 1.5 گیگابایت مانند سایر Fire TV Sticks.

همه دستگاه های آمازون تخفیف خورده را ببینید
در ویدیوی زیر بهترین نکات و ترفندها برای Amazon Fire TV Sticks را به شما می گوییم:

اگر هنوز استریم استیک ندارید و می‌خواهید یک دستگاه مقاوم در آینده بخرید، باید از Fire TV Stick 4K Max استفاده کنید. این ارتقا همچنین برای هر کسی که می‌داند چوب قبلی‌اش خیلی کند است، ارزشمند است. شما نمی توانید از قیمت حدود 35 یورو شکایت کنید که برای عملکرد ارائه شده بسیار ارزان است. فقط Fire TV Cube می تواند ادامه دهد، اما WiFi 6 را پشتیبانی نمی کند.

همه دستگاه های آمازون تخفیف خورده را ببینید

اگر می خواهید به Fire TV Stick 4K Max جدید آمازون ارتقا دهید، اکنون یک فرصت عالی برای انجام این کار دارید. استریم استیک قدرتمند به تازگی 46 درصد کاهش یافته است. ما نشان می دهیم که این پیشنهاد برای چه کسانی ارزشمند است و چه چیزی مدل Max را از سایر چوب های آمازون متمایز می کند.

Amazon Fire TV Stick 4K Max با حدود 35 یورو

Fire TV Stick 4K Max

اگر استریم قبلی شما خیلی کند به نظر می رسد یا دوست دارید با آن بازی کنید، ارزش آن را دارد که به Fire TV Stick 4K Max یا مکعب تلویزیون آتش، که آن هم همین اطراف است 50 درصد ارزان تر موجود است (به پیشنهاد در آمازون مراجعه کنید). اگر صاحب یک روتر WiFi 6 هستید و می خواهید از استاندارد جدید WiFi برای استریم استفاده کنید، باید از Fire TV Stick 4K Max استفاده کنید، زیرا این تنها استیک آمازون است که وای فای 6 پشتیبانی می کند.

مکعب تلویزیون آتش

به جای 64.99 یورو RRP: 4K Ultra HD با پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos. دکمه های کنترل تلویزیون، کنترل از راه دور صوتی الکسا و اتصال Wi-Fi 6.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 09/04/2022 13:15

Fire TV Stick 4K Max: این کاری است که استیک استریم می تواند انجام دهد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع