بهتره مراقب این شاهکار باش، ستاره راک!

اما اگرچه LA Noire مشکلاتی دارد، من همیشه آن را به خوبی به یاد خواهم داشت. زیرا این بازی کاملا منحصر به فرد است. من عاشق محیط لس آنجلس دهه 1940 هستم، صحنه سازی سریال تضمین می کند که من هرگز خسته نمی شوم و هر یک از موارد صد برابر جالب تر از هر تلاش سریع در هر بازی نقش آفرینی است.

مسلماً، LA Noire تا یک بازی کامل فاصله زیادی دارد – و به ویژه ضبط‌های موشن کپچر ویژگی‌های صورت برخی از شخصیت‌ها گاهی اوقات اصلاً پیر نشده است، همانطور که در کلیپ زیر می‌بینید:

در فوریه 2022، Rockstar Games رسماً اعلام کرد که یک قسمت جدید GTA در حال توسعه است – و دنیای بازی ها دیوانه شد. سرانجام! پس از تقریباً 9 سال نشانه ای از زندگی از جانشین GTA 5 وجود داشت. این خبر به صورت آتش سوزی منتشر شد. در همین حال، توییت مربوطه بیش از 600000 لایک انباشته شده – حتی اگر محتوای اطلاعات بسیار کم باشد.

اکنون می‌توانید ماجراجویی‌های کول فلپس را در حال حرکت در نینتندو سوییچ خود بازی کنید:

پس من از شما خواهش می کنم، Rockstar: GTA 6 را دوباره به حالت تعلیق درآورید و یک LA Noire جدید به من بدهید.



منبع

اما فقط تصور کنید که اگر همان اصل بازی با آخرین فناوری اجرا شود چقدر جالب می شد. من فقط برای آن 60 یورو به راک استار نمی پردازم، بلکه کل کیف پولم را نیز می پردازم. و برای پایین نگه داشتن هزینه های تولید نسبتاً – من همچنین می خواهم که برای شما ارزشمند باشد، Rockstar – تیم می تواند در جاهای دیگر صرفه جویی کند: جهان باز – زیرا این کاملاً اضافی است.

و در حالی که ما در مورد موضوع داستان هستیم: طرح کلی که در کل بازی می گذرد قطعاً باید در ادامه کمی عمیق تر شود و سوالات کمتری را بی پاسخ بگذارد، Rockstar.

با وجود تمام انتقادات – LA Noire منحصر به فرد است

از همان ابتدا مشخص بود که توسعه دهندگان واقعاً نمی دانستند که باید دنیای بازی بزرگ خود را با آن پر کنند. اینجا و آنجا کلکسیونی یا منظره ای، هر از چند گاهی جنایت دیگری در کنار جاده ظاهر می شود که در عرض 5 دقیقه قابل حل بود. در ابتدا ایده خوبی به نظر می رسد، اما در واقع فقط من را از داستان بیرون می کشد و در مسیر خودش قرار می گیرد.

اکشن ماجراجویی از سال 2011 یکی از بازی های مورد علاقه من است. جمع آوری شواهد، مصاحبه با شاهدان و تعقیب و گریز با مظنونین به عنوان کول فلپس – من عاشق مبارزه با جرم و جنایت در لس آنجلس بودم.

تریلر LA Noire – Nintendo Switch

LA Noire (سوئیچ) را در آمازون تماشا کنید

دنباله ی LA Noire باید چه کاری متفاوت انجام دهد؟

سال‌هاست که منتظر بازی GTA 6 هستیم. حداقل اکنون می دانیم که بازی بعدی جهان باز در واقع در حال توسعه است. اما بین ما: من بدم نمی آید که راک استار دوباره کار روی GTA 6 را متوقف کند و در عوض دنباله ای برای این شاهکار اهدا کند.

GTA 6

من GTA 6 را نمی خواهم – من LA Noire 2 را می خواهم!