به گونه ای شیک صحنه سازی شده است، باور اینکه آیفون 15 پرو در نهایت به این شکل خواهد بود، برای ما دشوار نیست. سازندگان کانال یوتیوب 4RMD تا حدودی موفق شدند تصویر واقعی از گوشی هوشمند آینده اپل – کلاه بردار (منبع: 4RMD).

مورد دوم 100٪ قطعی در نظر گرفته می شود، بقیه از “احتمالی” تا “احتمالی” متغیر است. با این وجود: این یک مفهوم فانتزی خالص نیست، بلکه یک مطالعه واقعی است. آیفون 15 پرو در نهایت باید شبیه این یا چیزی شبیه به آن باشد.

آیفون 15 پرو در یک نگاه – وضعیت فعلی شایعات. (منبع تصویر: 4RMD)

در پاییز 2023 زمان آن فرا رسیده است که اپل این راز را فاش می کند و مجموعه ای از گوشی های هوشمند جدید را به نمایش می گذارد. البته آیفون 15 پرو (Max) نیز در آن گنجانده شده بود. اما تلفن همراه حرفه ای جدید چگونه باید باشد؟ مفهومی که اکنون ارزش دیدن دارد، وضعیت فعلی شایعات را در یک ویدیو خلاصه می کند – این تصویر کاملا واقعی است.

سیب

آیفون 15 پرو (حداکثر): طراحی واقعی گوشی اپل را ارائه می دهد

و آیفون 15 معمولی و آیفون 15 پلاس؟ یک پیش نویس واقعی از این قبلاً چند هفته پیش در دسترس بود. به طور خلاصه که خواهد بود آیفون 15 نوعی آیفون 14 پرو لاغر شده است – Dynamic Island و Apple A16، اما بدون نمایشگر ProMotion و دوربین سه گانه. آیفون 15 همان آیفون 14 خواهد بود که از ابتدا می خواستیم.