بلیط 9 یورو موفقیت آمیز است؟ کارشناسان اولین نتیجه گیری را می گیرند

آنچه که یک بلیط بعدی نیز نیاز دارد: قیمت و مرزهای منطقه بین انجمن های حمل و نقل باید کاهش یابد. علاوه بر قیمت جذاب بلیط 9 یورویی، کاربران به ویژه از مزایای آن بهره مند می شوند انعطاف پذیری عالی به عنوان یک امتیاز مثبت واقعی.

بلیط 9 یورویی در حال حاضر در نیمه راه است. در پایان مرداد ماه سفرهای ارزان قیمت در حمل و نقل محلی و منطقه ای برای همه به پایان می رسد. جانشینان بلیت در حال حاضر به شدت مورد بحث قرار گرفته اند. اما واقعاً از آزمایشات روی اشیاء زنده چه می آموزیم؟ کارشناسان اکنون در حال گرفتن اولین نتیجه گیری هستند.

بلیط 9 یورویی: پیشنهاد خوب به دست می آید

ارزیابی اداره آمار فدرال بر اساس داده های تلفن همراه نشان می دهد که ترافیک در مسیرهای ریلی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است – به ویژه در فواصل بین 30 تا 300 کیلومتر که بسیاری از مسیرها را می توان با بلیط 9 یورویی استفاده کرد. بلیط 9 یورویی این موفقیت را در کوتاه ترین زمان انجام داد، دوباره افراد بیشتری در مسیرها برای بدست آوردن

این چنین است با وجود شرایط گاهی اوقات شدید در قطارهای شلوغ به خصوص در ابتدای بلیط 9 یورویی هرج و مرج بزرگ به طور کلی محقق نشد، آنجلا فرانکه، دانشمند ترافیک از دانشگاه کاسل، می‌گوید شرکت‌های ترافیک نگران بودند. در حال حاضر تحقیقاتی در مورد بلیط 9 یورویی در آنجا انجام شده است (منبع: اشپیگل).

این حقایق را در مورد بلیط 9 یورویی باید بدانید:

نشانه ها به موفقیت اندکی پس از جشنواره کوهستانی بلیط 9 یورویی اشاره می کنند. مصرف کنندگان تنها می توانند امیدوار باشند که جانشین مورد نظر، هر چه که در پایان به نظر می رسد، بتواند این روند مثبت را ادامه دهد.



منبع در دویچه بان و انجمن های منطقه ای، در ابتدا عدم اطمینان در مورد اینکه آیا عجله قادر به مقابله با آن خواهد بود یا خیر وجود داشت. انتقاد از رویکرد سیاسی: ابتدا باید ساختارها را ایجاد می کردید، سپس یک پیشنهاد عالی ارائه می دادید. فرانکه می‌گوید، این مسیر برعکس شد و به نظر می‌رسد که به هر حال کار کرده است. درس دادن: پیشنهادهای خوب اول است.

بلیت 9 یورویی ثابت می کند که اتوبوس و قطار مورد تقاضا هستند

داده های مختلف در مورد بلیط 9 یورویی نیز چیزی را ثابت می کند که تا همین اواخر، به ندرت کسی در کشور خودروسازی آلمان می خواست باور کند: حمل و نقل عمومی نمرده است بر اساس گزارش انجمن شرکت های حمل و نقل آلمان (VDV)، تا پایان ژوئن 48 درصد از بزرگسالان بلیت 9 یورویی خریداری کرده اند یا از صرفه جویی در قیمت اشتراک های حمل و نقل عمومی موجود بهره مند شده اند.

تنها چند هفته فرصت باقیست تا مشتریان وسایل نقلیه عمومی از بلیط 9 یورویی استفاده کنند. پس از آن، پیشنهاد ارزان بی نظیر معتبر در سراسر آلمان به پایان رسید، آخرین مورد این بلیط در پایان 31 اوت 2022 اعتبار خود را از دست می دهد. با این حال، بسیاری از بازیگران در حال حاضر موافق هستند: یک جانشین مورد نیاز است.

به احتمال زیاد ظاهر متفاوتی خواهد داشت، با شرایط جدید و دیگر به ارزانی فعلی نخواهد بود. مسئولین این کار را می خواهند – و باید – انجام دهند از بلیط 9 یورویی چند درس یاد بگیرید. کارشناسان اکنون اولین نتیجه گیری موقت خود را در مورد بلیط ارزان انجام می دهند.