Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بلیط 9 یورو طولانی تر است؟ شرکت های حمل و نقل به مسافران امید می دهند - مجله تکنولوژی فودزیلا

بلیط 9 یورو طولانی تر است؟ شرکت های حمل و نقل به مسافران امید می دهند

این باید دو مزیت به همراه داشته باشد: از یک سو، مزیتی که ولف به آن اشاره کرده است تسکین برای مصرف کنندگان بعید است که بحران قیمت انرژی در ماه های آینده کاهش یابد. حداقل علائم مربوطه در حال حاضر قابل پیش بینی نیست.

چه چیزی با بلیط 9 یورویی کار می کند و چه چیزی نمی تواند؟ پاسخ در ویدئو است:

الیور ولف، رئیس VDV (منبع: Süddeutsche Zeitung از طریق Tagesschau) می گوید: “ما به یک راه حل جانشین سریع نیاز داریم.” “بهتر است که این اقدام به عنوان یک راه حل موقت انجام شود دو ماه دیگر تمدید شد. بلیط می تواند در سپتامبر و اکتبر به درخواست خود ادامه دهید و به این ترتیب شهروندان را از قیمت های بالای انرژی راحت می کند.» تا اوایل نوامبر پایان نمی یابد.

توسعه دهنده: Ströer Media Brands GmbH

قبل از شروع بلیت 9 یورویی در ماه ژوئن، شرکت های حمل و نقل از جمله شدیدترین منتقدان این کمپین بودند. نگرانی‌ها شامل هجوم مشتریان، ظرفیت بسیار کم و زمان آماده‌سازی به سختی بود. برخی مشکلات به وجود آمده است، اما فروپاشی زمان زیادی است. انجمن شرکت های حمل و نقل آلمان (VDV) اکنون مدافع بلیط 9 یورویی است. درخواست هایی که به پایان می رسند به عقب منتقل شوند.

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

بدون بلیط 9 یورویی، تورم شدیدتر به مصرف کنندگان ضربه می زند

هنوز مشخص نیست که تمدید شود. برعکس، صدراعظم اولاف شولز قبلاً تأیید کرده است که سه ماه برنامه ریزی شده اولیه باید باقی بماند – و بنابراین پایان بلیط 9 یورویی در پایان اوت.


منبع

توسعه دهنده: Stroer Media Brands GmbH

اما وولف هشدار می دهد: مردم نباید در پایان ماه اوت به چاله بیفتند. به عقیده وی، این اتفاق می افتد اگر تسهیلات ارائه شده توسط بلیت 9 یورویی بدون جایگزینی حذف شود، بدون اینکه قیمت های بالای انرژی و تحرک بهبود یابد.

از بلیت 9 یورویی آخر آگوست چه چیزی باقی می ماند؟ فقط یک خاطره، یک تجربه، شاید یک عاقبت در نقطه ای؟ اما بسیار گران تر خواهد بود. در هر صورت، در 31 آگوست، بلیط ارزان تمام می شود. شرکت های حمل و نقل همه مردم اکنون خواهان ادامه و تمدید بلیت 9 یورویی هستند.

بلیط 9 یورو قبل از تمدید؟ VDV می خواهد تا نوامبر ادامه دهد

از سوی دیگر، سیاستمداران می توانند از زمان اضافی استفاده کنند برای آماده کردن جانشین بلندمدت بلیط 9 یورویی، مثل ولف وزیر حمل و نقل Volker Wissing در حال حاضر قصد دارد در پاییز با همتایان خود از ایالت های فدرال دیدار کند تا یک بلیط جدید حمل و نقل عمومی را راه اندازی کند. برای این کار نباید پولی از طرف دولت فدرال در نظر گرفته شود، که باید منجر به قیمت های بالاتر برای مشتریان شود.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین