این باید دو مزیت به همراه داشته باشد: از یک سو، مزیتی که ولف به آن اشاره کرده است تسکین برای مصرف کنندگان بعید است که بحران قیمت انرژی در ماه های آینده کاهش یابد. حداقل علائم مربوطه در حال حاضر قابل پیش بینی نیست.
هنوز مشخص نیست که تمدید شود. برعکس، صدراعظم اولاف شولز قبلاً تأیید کرده است که سه ماه برنامه ریزی شده اولیه باید باقی بماند – و بنابراین پایان بلیط 9 یورویی در پایان اوت.
توسعه دهنده: Stroer Media Brands GmbH
اما وولف هشدار می دهد: مردم نباید در پایان ماه اوت به چاله بیفتند. به عقیده وی، این اتفاق می افتد اگر تسهیلات ارائه شده توسط بلیت 9 یورویی بدون جایگزینی حذف شود، بدون اینکه قیمت های بالای انرژی و تحرک بهبود یابد.
از بلیت 9 یورویی آخر آگوست چه چیزی باقی می ماند؟ فقط یک خاطره، یک تجربه، شاید یک عاقبت در نقطه ای؟ اما بسیار گران تر خواهد بود. در هر صورت، در 31 آگوست، بلیط ارزان تمام می شود. شرکت های حمل و نقل همه مردم اکنون خواهان ادامه و تمدید بلیت 9 یورویی هستند.
از سوی دیگر، سیاستمداران می توانند از زمان اضافی استفاده کنند برای آماده کردن جانشین بلندمدت بلیط 9 یورویی، مثل ولف وزیر حمل و نقل Volker Wissing در حال حاضر قصد دارد در پاییز با همتایان خود از ایالت های فدرال دیدار کند تا یک بلیط جدید حمل و نقل عمومی را راه اندازی کند. برای این کار نباید پولی از طرف دولت فدرال در نظر گرفته شود، که باید منجر به قیمت های بالاتر برای مشتریان شود.