بلیط 49 یورویی: رئیس فلیکس باس تسلیم نمی شود

سال آینده دوره جدیدی در حمل و نقل عمومی آلمان آغاز خواهد شد. موفقیت عظیم بلیت 9 یورویی که بیش از 50 میلیون بار فروخته شده است، قرار است در بلندمدت ادامه یابد. وزرای حمل و نقل فدرال و ایالتی در این مورد توافق کرده اند. در ماه آوریل، به گفته شهردار برلین، جانشین آن در قالب بلیت 49 یورویی عرضه خواهد شد. افزایش مورد انتظار در مسافران تمایلات خارج از حمل و نقل عمومی را برمی انگیزد.

رئیس فلیکس باس: اتوبوس های راه دور باید بخشی از بلیط 49 یورویی باشند.

نگاهی به آنچه ممکن بود:

جوانان اتوبوس های بین شهری با بلیط 49 یورویی می خواهند

با این حال، رئیس Flixbus خود را درخواست کننده سیاست نمی داند. زیرا اتوبوس های فلیکس آن مناطق روستایی را به هم متصل می کند و گروه های هدف کم درآمد و جوان را برای بلیط می آورد. مشتریان بیشتر به معنای درآمد بیشتر برای خزانه دولت استSchwämmlein مطمئن است: “این در مورد درآمد اضافی میلیونی برای ایالت است که می تواند با گنجاندن اتوبوس بین شهری در بلیط 49 یورویی ایجاد شود.”

هر کاری که بلیط 9 یورو می تواند انجام دهد، فقط گران تر: ایده بلیط 49 یورویی را می توان به این یک خط تقسیم کرد. با این حال، آندره شوم‌لاین، رئیس Flixbus، مقاومتی دارد. بلیت آلمان علاوه بر حمل و نقل محلی و منطقه ای باید شامل اتوبوس های راه دور نیز باشد. شواملاین استدلال سنگینی برای این موضوع دارد.

ایده ادغام Flixbus در بلیط 49 یورویی مورد استقبال جوانان قرار گرفته است. تقریباً 90 درصد از افراد زیر 30 سال اخیراً گفته اند که می خواهند از بلیط 49 یورویی استفاده کنند اگر بتوانند از اتوبوس های مسافت طولانی نیز استفاده کنند.



منبع زیرا آندره شوملین، رئیس فلیکس‌باس، یکی می‌خواهد ادغام اتوبوس های بین شهری در بلیط 49 یورویی (منبع: Handelsblatt). این تمایل چیز جدیدی نیست؛ در گذشته، شواملاین از سیاستمداران خواسته بود تا با بلیط 49 یورویی، سفرهای طولانی با اتوبوس را نیز امکان پذیر کنند. تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است، اتوبوس های راه دور هیچ نقشی در برنامه های به اصطلاح Deutschlandticket ندارند.

اما این مانع شواملاین نمی‌شود: «ما در حال ترویج گنجاندن اتوبوس‌های راه دور هستیم. ما معتقدیم که می توانیم سهم زیادی در موفقیت بلیط 49 یورویی داشته باشیم.”