بلیط از قبل، تاریخ و اولین گروه های موسیقی کی هستند؟

پیش فروش بلیت برای Rock am Ring 2024 و Rock im Park 2024 از امروز دوشنبه، 5 ژوئن 2023، ساعت 12:00 شروع می شود. جشنواره «راک ام رینگ» 2024 در آخر هفته از 7 ژوئن تا 9 ژوئن 2024 برگزار می‌شود. می‌توانید بلیت‌ها را در Eventim پیش‌سفارش کنید.

Rock am Ring 2024: فروش بلیت‌ها از امروز آغاز می‌شود

قیمت بلیط های “RaR” برای سال 2024 هنوز مشخص نیست. طبق معمول جشنواره «خواهر» «راک ایم پارک» در آخر هفته با همین ترکیب برگزار می شود.

  • تاریخ برای Rock am Ring و Rock im Park 2024: جمعه 7 ژوئن تا یکشنبه 9 ژوئن
  • بلیط از قبل: پیش فروش بلیت های جشنواره یک روز پس از رویداد امسال، دوشنبه 5 ژوئن 2023 ساعت 12:00 آغاز می شود. به بلیط در Eventim.
  • به صف شدن: هنوز هیچ گروهی برای سال آینده معرفی نشده است. سال گذشته تا نوامبر طول کشید تا اولین موج بزرگ گروه ها اعلام شود.

Rock am Ring 2024: بلیط از قبل و تاریخ

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر می‌خواهید به موقع برای پیش‌فروش بلیط‌های Rock-am-Ring 2024 حضور داشته باشید، باید ساعت زنگ دار خود را درست قبل از ساعت 12:00 بعد از ظهر تنظیم کنید.

Rock am Ring به پایان رسید و فصل جشنواره 2023 رسما افتتاح شد. علیرغم چند اشکال، این رویداد ده ها هزار طرفدار موسیقی را در محل و همچنین دیگر طرفداران راک و هیپ هاپ را در مقابل صفحه نمایش در جریان زنده RTL Plus خوشحال کرد. اگر به جشنواره سال آینده علاقه دارید، می توانید از امروز بلیت های Rock am Ring 2024 را پیش خرید کنید.

به بلیط در Eventim

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

سال آینده جشنواره سی و نهمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد. طبق معمول در پیست نوربرگ رینگ برگزار می شود. برای خریداران بلیط های زودهنگام سال گذشته، بلیط ارزان تری «وفاداری» در پیش فروش امسال وجود خواهد داشت. تمامی شرکت کنندگان جشنواره واجد شرایط برای این پیشنهاد از طریق ایمیل مطلع خواهند شد.

Foo Fighters، Kings of Leon و Die Toten Hosen سرفصل های جشنواره امسال بودند. هرکسی که امسال به ایفل نرسیده است، همچنان می‌تواند بسیاری از کنسرت‌های جشنواره را که بصورت رایگان از RTL+ پخش می‌شود، تماشا کند. اجراهای Bullet For My Valentine، KIZ، Tenacious D، Incubus، Foo Fighters و بسیاری دیگر را خواهید دید.

به دلیل صدور مجوز، همه آثار آخر هفته جشنواره به صورت زنده پخش نشد. به همین دلایل، برخی از گروه‌هایی که می‌توانستند در پخش زنده دیده شوند، تکرار نخواهند شد، مانند کنسرت Limp Bizkit. این امکان وجود دارد که در روزهای آینده برخی از استریم های Rock am Ring به صورت آنلاین در RTL + قرار گیرد.