بلیزارد مرا به خاطر بازی تنبیه می کند – بس است!

و بعد از چند روز متوجه اولین محدودیت ها شدم. ساییدن سخت ناگهان معنی نداشت. سخت کوشی مجازات می شود، نه پاداش. این دیابلو چیست که نمی توانم بی انتها آن را خرد کنم؟ به عنوان یک گیمر 3 ساعته در روز، من به محدودیت های خودم فشار آوردم. در گذرگاه بتل، من قبل از انقضای جایزه به نقطه نبرد رسیدم. کوئست ها نیز دیگر باز نبودند. پورتال قدیمی در درازمدت ارزشش را ندارد زیرا اگر پولی پرداخت نکنید در آنجا نیز محدودیت وجود دارد. و به نوعی قوی‌تر نمی‌شوم، زیرا به‌عنوان یک بازیکن Free 2 Play به سختی سنگ‌های افسانه‌ای به دست می‌آورم.

از آنجایی که من خیلی سریع سطح را بالا برده ام، فاقد تجهیزات هستم و برای مدت بسیار طولانی به شدت ضعیف می مانم. فقط با سطح Paragon 42 (!) و هنوز به وضوح بسیار ضعیف بود، به Hell 2 تغییر مکان دادم و به گروه‌های مزرعه‌ای قوی رفتم و در آنجا شانس آوردم و سه آیتم افسانه‌ای پیدا کردم که حداقل به رتبه‌بندی رزمی که برای Hell 2 نیاز دارم نزدیک شدم. و اگرچه من قبلاً در سطح 48 پاراگون هستم، اما با رتبه مبارزه 1208 هنوز هم 12 امتیاز برای Hell 2 خیلی ضعیف هستم. اما حتی در آن صورت هم پیش رفتن دشوار خواهد بود. من 2000 برای رئیس بعدی نیاز دارم. اگر پولی برای آن سرمایه گذاری نکنم چگونه باید به آن برسم؟ من حتی نمی خواهم در مورد دونده سایه صحبت کنم.

Diablo Immortal باید تغییر کند

در حالی که من دیگر به سختی روی رایانه شخصی یا کنسول بازی می کنم، این بازی توانسته انگیزه من را برای بازی دوباره ایجاد کند. نحوه بازی من به سادگی در طول زمان تغییر کرده است. و من در واقع این را بدتر می دانم که pay-2-win، لوت باکس ها و ریزتراکنش ها در بخش موبایل بسیار عادی هستند. بازی هایی که به طور خاص برای کودکان هدف قرار می گیرند، بازی های شانسی پنهانی هستند که هیچ شانسی برای برنده شدن واقعی ندارند. حالا فهمیدم چرا هلند و بلژیک چنین بازی هایی را ممنوع می کنند. من امیدوارم که این به کل اتحادیه اروپا گسترش یابد. این تنها راهی است که بازی های موبایل می توانند بهتر شوند.



منبع

انتقاد من از Diablo Immortal اصلاً مربوط به موضوع pay-2-win نیست. من مطمئن هستم که همه ما می توانیم قبول کنیم که این یک فاجعه است. چه آدم عاقلی صدها دلار را در یک بازی غرق می‌کند تا قوی‌تر شود، فقط برای اینکه همزمان با آن بازی از خرد کردن او جلوگیری کند. زیرا حتی نهنگ هایی که هزاران یورو را وارد بازی می کنند، نمی توانند بی پایان بازی کنند و محدود هستند. اما دقیقاً این خرد بی پایان در واقع مخفف Diablo است. بارها و بارها سیاهچال برای به دست آوردن آیتم های افسانه ای اجرا می شود. اینجا جالب نیست.

بستر، زمینه:اندروید، iOS

سپس پایان بازی با من دیوانه شروع شد. کارهای روزانه به سرعت تکمیل می شوند، قرعه کشی سایه با موفقیت برنده می شود و گزینه های بیشتر در آنجا باز می شوند. اما در حال حاضر بعد از چند ساعت احساس عجیبی داشتم که شخصیت من ضعیف به نظر می رسید. در Diablo Immortal، شما واقعا نمی توانید خیلی ماهر شوید. در طول داستان، تمام مهارت ها به طور خودکار سطح می شوند و شما می توانید بهترین مهارت ها را برای خود انتخاب کنید و در هر زمان تغییر دهید.

Diablo Immortal مرا به خاطر بازی تنبیه می کند

Asus ROG Phone 5s برای Diablo Immortal عالی است. (منبع تصویر: GIGA)

Diablo Immortal برای من کاملاً از تعادل خارج شده است. هم برای بازیکنان 2-بازی آزاد و هم برای نهنگ هایی که به زودی بازیکنان عادی را که می توان آنها را صاف کرد چون آنها به سادگی علاقه خود را به بازی از دست می دهند – مانند من بعد از یک ماه از Diablo Immortal. آیا این یک اتلاف وقت کامل بود؟ نه، چون از Diablo Immortal کاملاً لذت بردم.

اما مطمئناً می توانید برای قوی تر شدن سطح کنید؟ کیک پفکی! اینجا هم محدودیت داره بلیزارد می خواهد تا جایی که ممکن است بازیکنان در سطح سرور Paragon باقی بمانند که هر روز دو سطح افزایش می یابد. اگر زیاد بازی کنید، از سطح سرور فراتر می روید و تجربه کمتری کسب می کنید. چه کسی چنین چیزی را مطرح کرده است؟

شخصیت دوم مشکلات بیشتری را نشان می دهد

چقدر خوشحال شدم که بالاخره یک بازی دیابلو برای گوشی های هوشمند منتشر شد. در نهایت توانستم بی‌پایان خرد کنم، اقلام افسانه‌ای را جمع‌آوری کنم و همه جاهایی که قبلاً امکان‌پذیر نبود. اما بعد از یک ماه نفسم بند می‌آید زیرا بلیزارد به من اجازه نمی‌دهد دیابلو را روی گوشی هوشمندم به همان شکلی که دیابلو بازی می‌کند بازی کنم.

Diablo Immortal