و بعد از چند روز متوجه اولین محدودیت ها شدم. ساییدن سخت ناگهان معنی نداشت. سخت کوشی مجازات می شود، نه پاداش. این دیابلو چیست که نمی توانم بی انتها آن را خرد کنم؟ به عنوان یک گیمر 3 ساعته در روز، من به محدودیت های خودم فشار آوردم. در گذرگاه بتل، من قبل از انقضای جایزه به نقطه نبرد رسیدم. کوئست ها نیز دیگر باز نبودند. پورتال قدیمی در درازمدت ارزشش را ندارد زیرا اگر پولی پرداخت نکنید در آنجا نیز محدودیت وجود دارد. و به نوعی قویتر نمیشوم، زیرا بهعنوان یک بازیکن Free 2 Play به سختی سنگهای افسانهای به دست میآورم.
از آنجایی که من خیلی سریع سطح را بالا برده ام، فاقد تجهیزات هستم و برای مدت بسیار طولانی به شدت ضعیف می مانم. فقط با سطح Paragon 42 (!) و هنوز به وضوح بسیار ضعیف بود، به Hell 2 تغییر مکان دادم و به گروههای مزرعهای قوی رفتم و در آنجا شانس آوردم و سه آیتم افسانهای پیدا کردم که حداقل به رتبهبندی رزمی که برای Hell 2 نیاز دارم نزدیک شدم. و اگرچه من قبلاً در سطح 48 پاراگون هستم، اما با رتبه مبارزه 1208 هنوز هم 12 امتیاز برای Hell 2 خیلی ضعیف هستم. اما حتی در آن صورت هم پیش رفتن دشوار خواهد بود. من 2000 برای رئیس بعدی نیاز دارم. اگر پولی برای آن سرمایه گذاری نکنم چگونه باید به آن برسم؟ من حتی نمی خواهم در مورد دونده سایه صحبت کنم.
Diablo Immortal باید تغییر کند
در حالی که من دیگر به سختی روی رایانه شخصی یا کنسول بازی می کنم، این بازی توانسته انگیزه من را برای بازی دوباره ایجاد کند. نحوه بازی من به سادگی در طول زمان تغییر کرده است. و من در واقع این را بدتر می دانم که pay-2-win، لوت باکس ها و ریزتراکنش ها در بخش موبایل بسیار عادی هستند. بازی هایی که به طور خاص برای کودکان هدف قرار می گیرند، بازی های شانسی پنهانی هستند که هیچ شانسی برای برنده شدن واقعی ندارند. حالا فهمیدم چرا هلند و بلژیک چنین بازی هایی را ممنوع می کنند. من امیدوارم که این به کل اتحادیه اروپا گسترش یابد. این تنها راهی است که بازی های موبایل می توانند بهتر شوند.