بلاک باسترهای مارول دیگر فقط در سینما نیستند

اما اخیراً بحث های مکرری نیز مطرح شده است که می توان تصمیم گرفت حتی دیرتر در بهمن ماه شروع شود تا فروش سینما اژدر نشود. بسیار ممکن است، اما در حال حاضر تایید نشده است. در هر صورت، شروع “Black Panther: Wakanda Forever” در دیزنی + هنوز باید وجود داشته باشد. خیلی قبل از 17 فوریه 2023 اتفاق افتادن. این زمانی است که فیلم بعدی MCU – Ant-Man and the Wasp: Quantumania – در سینماها اکران می شود.

به روز رسانی از 08 ژانویه 2023: کمی دیرتر از قبل، اما نه آنقدر دیر که می ترسید – Black Panther: Wakanda Forever در دیزنی + شروع می شود از 1 فوریه 2023 و بنابراین 84 روز پس از اکران در سینما در نوامبر سال گذشته (در دیزنی + تماشا کنید). در همین حال، شروع کار توسط دیزنی + تایید شده است و فیلم نیز بر این اساس در سرویس استریم تبلیغ می شود:

جدیدترین فیلم مارول از روز چهارشنبه، اول فوریه در دیزنی پلاس آغاز می‌شود. (منبع تصویر: GIGA، Screenshot Disney+)

شانس از دست رفته است زیرا فیلم پرفروش فعلی مارول “Black Panther: Wakanda Forever” دیگر تا پایان دسامبر به دیزنی + نمی آید. چرا؟ پیش نمایش فعلی شامل فیلم جدید نمی شود. اگر دیزنی برای کریسمس سورپرایز بزرگ تری برنامه ریزی نکند، که بعید است، در این صورت خواهد بود این برای سال 2022 بود.

Disney+ دیگر Black Panther: Wakanda Forever را در ماه دسامبر عرضه نمی کند

دسترسی به اصطلاح VIP که با آن مشتریان دیزنی + می توانند با پرداخت هزینه اضافی فیلم را زودتر ببینند، دیگر در دسترس نخواهد بود. این ابزار برای افزایش فروش فقط گاهی در طول همه‌گیری کرونا مورد استفاده قرار می‌گرفت و دیگر در دیزنی پلاس استفاده نمی‌شود. وقتی “پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه” در دیزنی + شروع می شود، ممکن است در پایان دسامبر متوجه شویم، زمانی که فیلم ها و سریال های جدید ژانویه اعلام می شود. اگر موفقیت مارول هنوز وجود نداشته باشد، احتمالاً تا فوریه نخواهد بود.



منبع

Black Panther: Wakanda Forever استودیو مارول | تیزر رسمی

مقاله اصلی:

سر انجام صبر به پایان رسید. جدیدترین فیلم مارول تا چند روز دیگر در دیزنی+ شروع می‌شود – بدون هزینه اضافی VIP، مستقیماً به عنوان بخشی از نرخ ثابت پخش معمولی. هر کسی که «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» را در سینما ندیده باشد، به زودی این شانس را در تلویزیون خواهد داشت.

نگاهی دیگر به گذشته: ثور 4 64 روز به دیزنی، شانگ چی 70 روز و Eternals 68 روز زمان برد. بنابراین: نباید حداکثر تا اواسط ژانویه باشد. اگر ممکن است تایپ کنیم: جمعه 14 یا 21 ژانویه اگر دیزنی تصمیم بگیرد درست قبل از آخر هفته شروع به کار کند، قابل تصور است.

با این حال، تعداد زیادی از طرفداران مارول امیدوار بودند که در دیزنی + تا پایان دسامبر شروع شود. مثلاً از شروع سینما تا پخش «دکتر استرنج در چند جهان جنون» فقط ۴۷ روز گذشت. در نتیجه، شروع آخرین موفقیت مارول بین کریسمس و سال نو کاملاً ممکن بود. الان هیچی ازش در نمیاد اما چه زمانی می‌توان انتظار اولین نمایش در دیزنی پلاس را داشت؟

اولین پیش بینی در تریلر وجود دارد:

روی موضوع:

پخش جریانی زودتر با هزینه ای مستثنی شده است

آخرین فیلم یک موفقیت کامل برای مارول و دیزنی بود، حتی اگر “فقط” کمی بیش از 820 میلیون دلار در گیشه به دست آورد. برای یادآوری: قسمت اول با چادویک بوزمن که متأسفانه خیلی زود درگذشت، 1.3 میلیارد دلار در سراسر جهان درآمد داشت. اتفاقاً فقط «دکتر استرنج در چند جهان جنون» در MCU حتی از دنباله پلنگ سیاه در سال 2022 موفق‌تر بود – بیش از 955 میلیون دلار به خزانه دیزنی ریخت.