Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بزرگترین مزاحمت باید به زودی به گذشته تبدیل شود - مجله تکنولوژی فودزیلا

بزرگترین مزاحمت باید به زودی به گذشته تبدیل شود

هدف این است که مسافران سریعتر صندلی پیدا کنید، به موجب آن حمل و نقل ریلی به طور کلی کارآمدتر است باید طراحی شود. به گزارش دویچه بان، جستجوی طولانی مدت برای یک صندلی، که اغلب منجر به شلوغی واگن ها می شود، یکی از دلایل تاخیرهای مکرر است. این تبلیغ چگونه خواهد بود هنوز مشخص نیست. استفاده یا مطابق با اصل چراغ راهنمایی یا به صورت پیکتوگرام های شخص نشان داده شده است. اندازه گیری ها با استفاده از اسکنرهای روی درهای قطار یا حسگرهای نوری که سوار و پیاده شدن افراد را شمارش می کنند، انجام می شود.

یک S-Ban قرمز رنگ روی سکو ایستاده است که پر از مسافر است.
هرج و مرج کمتر در سکوها و در کالسکه – نشانگر استفاده جدید می خواهد این را تضمین کند (منبع تصویر: Imago / Hanno Bode)

نمایشگر استفاده جدید راه حلی برای همه مشکلات نیست

اما اینکه آیا “مردم بیشتری واقعاً مشتاق راه آهن سازگار با آب و هوا خواهند بود” جای سوال باقی می ماند. مطمئناً: با فرض اینکه سیستم کاملاً کار کند – که با توجه به دیجیتالی شدن نسبتاً کند در دویچه بان مشکوک است – شاید مشکل عدم وقت‌شناسی را به حداقل برساند. اما یکی هم همینطور مشکل بزرگ سیاست قیمت گذاری است، که بسیاری از افراد (آگاه از محیط زیست) را از سفر با قطار در ترافیک محلی یا مسافت طولانی باز می دارد – این را نیز با بررسی بلیط 49 یورویی نشان داد. سفر با قطار به طور فزاینده ای به یک لوکس گرانبها تبدیل می شود و این نباید وسیله ای برای حمل و نقل عمومی باشد.



منبع همه ما احتمالاً دویچه بان را نفرین کرده ایم زیرا قطار دیر شده است و شما مجبور می شوید دوباره در راهرو بنشینید. اکنون یک ابزار جدید بهینه سازی ترافیک ریلی و ارائه شفافیت و راحتی بیشتر است.

دویچه بان: بالاخره سفر با قطار آرام شد؟

پروژه آزمایشی ابتدا در سال 2018 آغاز خواهد شد هامبورگ و اشتوتگارت S-Bahn، سپس در ماه فوریه در قطارهای منطقه ای در حال اجرا بین هامبورگ و لوبک اجرا کن. از آوریل و می، مسافران می توانند از ابزار جدید در S-Bahn im استفاده کنند منطقه راین مین و برلین آزمایش کردن. هنوز مشخص نیست که آیا این نمایشگر در آینده برای ترددهای طولانی مدت نیز استفاده خواهد شد یا خیر.

عضو هیئت مدیره دیجیتال سازی و فناوری در دویچه بان، دکتر. دانیلا گرد تام مارکوتن گفت: “با نمایشگر هوشمند اشغال، ما زندگی روزمره مسافران خود را به طرز چشمگیری بهتر می کنیم. تنها در صورتی که حمل‌ونقل محلی راحت و قابل اعتماد باشد، می‌توانیم افراد بیشتری را در مورد راه‌آهن سازگار با آب و هوا هیجان زده کنیم.» مرور کلی بهبود یافته از ظرفیت استفاده از قطارها نیز باید فرآیندهای عملیاتی ترافیک قطار بهینه سازی

بلیط 49 یورویی برای بسیاری از مردم بسیار گران است. (منبع تصویر: Imago / aal.photo)

اگر از برنامه Deutsche Bahn استفاده می‌کنید، قبلاً به شما نشان داده می‌شود که کدام اتصال قطار اشغال بالا قابل انتظار است این می تواند هنگام رزرو بسیار مفید باشد. این ویژگی اکنون قرار است گسترش یابد: به گفته دویچه بان، یک صفحه نمایش جدید برای ارائه اطلاعات در مورد ظرفیت صندلی در واگن ها روی سکوها، در خود قطار و از طریق برنامه Deutsche Bahn به مسافران (منبع: Deutsche Bahn).

برای کسانی که می خواهند الگو قرار دهند و اغلب به حمل و نقل عمومی روی بیاورند، همیشه آسان نیست. فقط اونها راه آهن آلمان وقتی صحبت از آن می شود لزوماً خود را با شکوه نمی پوشاند وقت شناسی و قابلیت اطمینان می رود. اکنون باید تغییر کند. یک پروژه آزمایشی برای ارائه ساختار بیشتر در حمل و نقل منطقه ای در نظر گرفته شده است.