بسیاری از طرفداران Grand Theft Auto مشتاقانه منتظر GTA 6 هستند. اما طبق گزارش بلومبرگ، Rockstar Games با اجرای جانشین GTA 5 کمی بیشتر زمان می برد. اما دلایل خوبی برای تاخیر وجود دارد.

GTA 6

قبل از GTA 6: Rockstar Games تغییر کرده است

در نهایت اطلاعات مشخصی در مورد GTA 6 وجود دارد. خبرگزاری بلومبرگ گزارشی را منتشر کرده است که جزئیات جدیدی را در مورد بازی و همچنین توسعه دهندگان نشان می دهد. این توضیح می دهد که چرا GTA 6 هنوز زمان زیادی در راه است. اول از همه، این بر فضای کاری Rockstar Games تأثیر می گذارد. پس از تمام رسوایی ها در صنعت بازی، این شرکت کمی فشار را کاهش داده است، که به خصوص کمی قبل از انتشار یک بازی، به این معنی است که توسعه دهندگان باید مقدار زیادی وقت اضافه کار کنند. علاوه بر این، بسیاری از کارگران موقت به عنوان کارمند دائمی استخدام شده اند، قرار است مزایای جدید مراقبت از کارکنان معرفی شود و مدیرانی که از قدرت خود سوء استفاده کرده اند اخراج شده اند.

این نیز به عنوان مثال منجر شده است حالت بازی برنامه ریزی شده به نام “Cops ‘n’ Crooks” در GTA Online ادغام نخواهد شد. در اینجا افسران پلیس و مجرمان باید به صورت تیمی با یکدیگر رقابت کنند. با این حال، این طرح به دلیل خشونت مداوم پلیس در ایالات متحده لغو شد.

اشتباهاتی که GTA 6 نباید انجام دهد:

GTA 6 با آنچه شما می دانید متفاوت خواهد بود

زمانی که به طور خاص صحبت از GTA 6 می شود، جزئیات هیجان انگیزی نیز در مورد این بازی وجود دارد. بنابراین لحن اصلی باید کاملاً تغییر می کرد. دیگر نباید اقلیت ها را اینقدر مسخره کرد. علاوه بر این، یک قهرمان باید به عنوان یک شخصیت قابل بازی برای اولین بار در دسترس باشد. او یکی از دو شخصیتی است که شما می توانید به عنوان آن بازی کنید. یک کپی از میامی قرار است به عنوان دنیای بازی استفاده شود. در آینده، محتوای بازی اضافی و حتی شهرهای بیشتری ادغام خواهند شد. GTA 6 باید در طول زمان به رشد خود ادامه دهد. پس ارزش صبر کردن را دارد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.