Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بزرگترین تلویزیون شهری کشور رکورد قرن 13 برای گروه صنعتی صاب خبرگزاری ایلنا | asilight - مجله تکنولوژی فودزیلا

بزرگترین تلویزیون شهری کشور رکورد قرن 13 برای گروه صنعتی صاب خبرگزاری ایلنا | asilight

تلویزیون شهری برای اطلاع‌رسانی به جامعه محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اطلاع‌رسانی شامل اطلاعاتی مانند برنامه‌های رویدادها، اعلان‌های شهری، تبلیغات محلی و خدمات محلی است. برخی تلویزیون‌های شهری همچنین اخبار محلی و اطلاعات را به روز می‌کنند.

تلویزیون شهری و نمایشگر تبلیغاتی

بزرگترین تلویزیون شهری کشور رکورد قرن 13 برای گروه صنعتی صاب خبرگزاری ایلنا | asilight

همچنین با توجه به برگزاری اکثر نمایشگاه های سراسر ایران در ساعات عصر و شب و تاثیر و جذابیت تیزرهای تبلیغاتی از این طریق، تاثیر به سزایی برای صاحب کالا به ارمغان می آورد. لازم بذکر است که در اکثر این نمایشگاه ها در زمان تاریکی از برج نوری برای پوشش تمامی نقاط تاریک استفاده می شود که در همه آنها از پروژکتور led بهره برده می شود. یکی از قویترین ابزارهای اطلاع رسانی است که می تواند فیلم، عکس، تیزر تبلیغاتی، پخش زنده تصاویر و همچنین جهت معرفی کالا و خدمات، خطوط تولید کارخانجات را به بهترین وجه معرفی می نماید. تلویزیون های شهری، نمایشگرهای هوشمند بزرگی هستند که از LED های کوچک تشکیل می شوند. این تلویزیون ها در فضاهای خارجی مانند میادین شهر، مجتمع های تجاری شهری، سر در سازمان های دولتی و خصوصی، پارک ها، دانشگاه ها، استخرها، مناطق مسکونی، موسسات آموزشی، فرودگاه، پمپ بنزین، ترمینال و غیره استفاده می شوند.

اولین متخصص تلویزیون غول پیکر ضد آب در ایران

استفاده می شو.ند .همانطور که میدانید امروزه تبلیغات جزء جدا ناشدنی کسب و کار های موفق محسوب میشود . تلویزیون شهری مخصوص نمای ساختمان از درجه های کیفیتی از نظر رزولوشن تلویزیون شهری ، دات پیچ و … متفاوت می باشند که اکثرا برای نمای ساختمان ها از دات پیچ های 6 و 5 و … این نمایشگرها مانند نمایشگرهای غول پیکر شهری می باشند اما به دلیل قابلیت پخش انواع فایل های صوتی و تصویری و دیتا در نقاط پرتردد شهر، میادین اصلی، چهارراه ها، پارک ها و غیره استفاده می شوند. شرکت تصویر هنر پدیده با سابقه در خشان در ضمینه تلویزیون های شهری در ضمینه اجاره نیز فعالیت میکند و بعد مشاوره و جانمایی بهترین گزینه را انتخاب و پیشنهاد میدهد.

تفاوت های LCD در مقابل نمایشگرهای LED

اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با تلویزیون شهری مجتمع تجاری و تفریحی ما تماس بگیرید. تمامی كالاها و خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامي ايران است. طراحی جدید بدون نیاز به فن ، حرارت کمتر ، توان مصرفی کمتر و وزن کمتر. پایانه های مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی ( به منظور تبلیغات، اطلاع رسانی و …). فرودگاهها، راه آهن، پایانه های مسافربری ( به منظور تبلیغات، اطلاع رسانی و عیره).

  • در دسته بندی آخر نیز تلویزیون های شهری از نظر ساختار به دو دسته RGB و 2RGB تقسیم می شوند که در نوع آر جی بی هر پیکسل از یک LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است و در نوع 2RGB هر پیکسل از دو LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است که در این نوع کیفیت تصویر افزایش می یابد.
  • خیر برنامه ها از قبل تولید شده و در لیست پخش مجتمع قرار میگیرد و توسط اپراتور خود به‌صورت آفلاین و یا آنلاین کنترل می شود.
  • به عنوان مثال P12 نشان دهنده این است که فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور 12mm است.
  • به طور خلاصه، هر جا که اطلاعات باید به طور همزمان برای افراد زیادی پخش شود، یک ویدئو وال می تواند سودمند باشد.
  • بنابرین باوجود اینکه خرید و راه اندازی video wall در ابتدای کار هزینه بیشتری برای مصرف کنندگان دارند.
تلویزیون شهری با قرار دادن ماژول های ال ای دی در کنار یکدیگر ساخته شده و می تواند انواع فیلم ها و عکس های تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت نمایش دهد. ماژول های استفاده شده در این نمایشگر شهری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند. انواع صفحه نمایش بزرگ تنوع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.