برچسب TÜV را بخوانید: هرگز قرار ملاقات را فراموش نکنید

علائم سیاه همیشه به پایان سال، یعنی 1، 12 و 11 (ژانویه، دسامبر و نوامبر) اشاره کنید. می توانید نوار را مانند عقربه ساعت تصور کنید، جایی که موقعیت ماه را نشان می دهد. اگر به رنگ هم دقت کنید، باز هم می توانید تشخیص دهید که آیا راننده مقابل شما امسال حتی با سرعت زیاد در بزرگراه معاینه عمومی را گذرانده است یا خیر.

بازرسی اصلی TÜV: مهلت را از دست دادید؟

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر



منبع

شما برای این ترفند نیاز دارید پلاک عقب شما. پلاک شبیه یکی است صفحه رنگی و در سمت راست علامت متمایز قرار دارد که می توانید از آن برای شناسایی حوزه اداری مرجع صدور مجوز استفاده کنید.

تسلا شکست می خورد: ایلان ماسک در اینجا اشتباه محاسبه کرده است

قرار ملاقات TÜV: دیگر هرگز آن را از دست نخواهید داد

گالری عکس را شروع کنید(8 عکس)

در چه سالی باید چرخ های خود را برای بازرسی به TÜV تحویل دهید، بر اساس دو رقمی داخل پلاک خواندن به عنوان مثال، اگر 23 در آنجا وجود دارد، باید برای بازرسی اصلی در سال 2023 قرار ملاقات بگذارید. با نگاه کردن به حلقه بیرونی می توانید متوجه شوید که HU در کدام ماه از سال قرار دارد. عدد بالا ماه را توصیف می کند از تاریخ آزمون اگر بالای 3 باشد باید در اسفند ماه به بازرسی اصلی بروید.

به ویژه صاحبان خودروهای قدیمی از روز می ترسند زیرا مجبورند وسایل نقلیه خود را در ATU یا TÜV پارک کنند. در اینجا می توانید دریابید که چگونه می توانید از برچسب TÜV برای اطلاع از زمان رسیدن زمان استفاده کنید.

هر دو سال یک بار دوباره آن زمان است: ماشین شما باید به معاینه اصلی برود. اما دقیقا چه زمانی باید با TÜV قرار ملاقات بگذارید؟ این را می توانید از روی پلاک کوچک روی پلاک بخوانید. نحوه انجام این کار را می توانید در این راهنما بخوانید.

تحرک

از آنجایی که برچسب بر اساس سال رنگی است، می توانید به سرعت تعیین کنید که چه زمانی باید دوباره به TÜV بروید. را توالی رنگ تکرار می شود هر شش سال چند سال آینده بسیار رنگارنگ خواهد بود:

علامت گذاری رنگ سال بلوغ
رنگ قهوه ای 2022
رنگ صورتی 2023
سبز 2024
نارنجی 2025
آبی 2026
رنگ زرد 2027

اما مشکل به همین جا ختم نمی شود. به محض اینکه از دوره 2 ماهه فراتر رفتید، پرداخت نیز می کنید 20 درصد بیشتر به TÜV، همانطور که آزمایش گسترده تر می شود. اگر پس از اتمام مهلت، شما نیز باید تصادف اگر درگیر هستید، بیمه اتومبیل شما ممکن است شما را به نقض وظیفه مراقبت متهم کند. به هر حال، خودرو ممکن است نقص های قابل توجهی داشته باشد. اینها می توانست در طول HU تعیین شود.

حداکثر دو ماه پس از انقضای برچسب TÜV شما شما باید فوراً به HU مراجعه کنید، در غیر این صورت با عواقبی در قالب جریمه مواجه خواهید شد. اگر بین 2 تا 4 ماه اگر بعد از پایان HU گرفتار شوید، با جریمه 15 یورویی به راحتی پیاده خواهید شد. زمان بیشتری گذشت اما تو هستی نه بیشتر از 8 ماه بدون برچسب بازرسی معتبر در راه، 25 یورو جریمه خواهید شد. وقتی از آن خط هم عبور می کنید، جدی می شود. آن وقت نه تنها 60 یورو جریمه می شود، جریمه هم می شود نقطه ای در فلنزبورگ ناشی از.