آدام موسری، به عنوان رئیس اینستاگرام، یک نوار ناوبری بازطراحی شده در این اپلیکیشن را اعلام کرده است. برخلاف قبل، دکمه خرید دیگر نباید به صورت برجسته در نوار قرار گیرد. برعکس، از ناوبری ناپدید می شود. به گفته موسری، اینستاگرام خودش را در آینده می خواهد کمتر روی تجارت الکترونیک تمرکز کنید. با این حال، خرید و فروش محصولات از طریق پلت فرم همچنان امکان پذیر است، همانطور که وی در این اطلاعیه تاکید می کند.
مجوز:نرم افزار رایگان
در حالی که دکمه خرید از نوار خارج می شود، روی تولید محتوا تمرکز کنید قرار داده شده. نماد مثبت برای ارسال عکسها و ویدیوهای جدید اکنون در وسط نوار پیمایش با دسترسی سریع به حلقهها در سمت راست یافت میشود. قبلاً نماد پلاس در نوار بالا قرار داده شده بود.
نسخه:253.0
خرید فالوور در اینستاگرام؟ این مطمئناً ایده خوبی نیست، همانطور که در ویدیو مشاهده می شود:
اینستاگرام: ویژگی های جدید در برابر رقابت ToikTok
به گفته موسری، ایده پشت این تغییر است اینستاگرام را ساده کنید. پلتفرم به طور کلی همچنین باید بیشتر بر روی “گردهم آوردن مردم در مورد آنچه دوست دارند” تمرکز کند (منبع: آدام موسری در توییتر). کاربران باید برای خلاقیت و کشف چیزهای جدید در اینستاگرام الهام بگیرند.
بستر، زمینه:اندروید