برق به زودی برای شما گران تمام می شود

در یک سناریوی متوسط ​​طراحی شده توسط CAR، قیمت 50 سنت در هر کیلووات ساعت به زودی به عنوان واقعی طبقه بندی می شود. که مزیت قیمت خودروهای الکترونیکی را از بین می برد، آنها می گویند حتی با یک جایزه کامل زیست محیطی. اگر این میزان از سال 2023 کاهش یابد، اوضاع برای خودروهای الکترونیکی واقعاً بد خواهد شد. با قیمت برق 32 سنت در کیلووات ساعت، خودروهای برقی به طور متوسط ​​32 یورو در ماه گرانتر از موتورهای احتراقی هستند. اگر پرداخت 50 سنت به ازای هر کیلووات ساعت باشد، خودروهای الکترونیکی با ضرر ماهانه 71 یورو شکست خواهند خورد.



منبع

ماشین برقی یا موتور احتراقی؟ این اغلب یک سوال هزینه است. تا کنون، خرید موتور احتراقی ارزان‌تر است، اما یک خودروی الکتریکی هزینه‌های اضافی را به مرور زمان جبران می‌کند. هزینه های نگهداری کمتر و قیمت ارزان تر برق در مقایسه با سوخت این امکان را فراهم می کند. هنوز این به زودی تمام خواهد شد به فردیناند دودنهوفر، کارشناس خودرو هشدار داد.

دودنهوفر می‌گوید: «موبایل الکتریکی در این شرایط کار می‌کند.» فقط قیمت برق در حال حاضر بالاتر است. طبق گزارش انجمن فدرال مدیریت انرژی و آب، هزینه های یک خانوار متوسط ​​در حال حاضر بیش از 37 سنت است.

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

Stroer Media Brands GmbH

با گذشت زمان، خودروهای الکتریکی باید ارزان‌تر از موتورهای احتراقی شوند، زیرا هزینه‌های جاری کمتر و قیمت برق پایین‌تر است. اما روزهای برق ارزان فعلا به پایان رسیده است. کارشناسان مرکز تحقیقات خودرو به ریاست فردیناند دودنهوفر، پاپ خودکار دریافته اند که به زودی دیگر امکان محاسبه با خودروهای الکترونیکی ارزان وجود نخواهد داشت.

در دراز مدت گران تر: در سال 2023 کمبود خودروهای الکترونیکی وجود خواهد داشت

Ströer Media Brands GmbH

به طور متوسط، خودروهای الکترونیکی در حال حاضر به یک دست می یابند مزیت قیمت با مجموع هزینه های حدود 36 یورو در ماه. آنها به حدود 596 یورو می رسند، در حالی که موتورهای احتراقی میانگین هزینه کامل حدود 631 یورو دارند. این محاسبه بر اساس قیمت کیلووات ساعت 32 سنت برای شارژ جریان و 1.87 یورو برای هر لیتر بنزین بود. ADAC اخیراً مقایسه مشابهی انجام داده است – و به یک نتیجه متفاوت رسیده است.

از سال 2023، خودروهای برقی برای مصرف کنندگان در آلمان با ضرر قابل توجهی روبرو خواهند شد.او می گوید (منبع: Handelsblatt). از آنجایی که پاداش زیست محیطی در ابتدای سال کاهش می یابد و قیمت برق در آینده به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، خودروهای الکترونیکی دیگر نمی توانند از نظر هزینه از موتورهای احتراقی خود بهتر عمل کنند. این نتیجه یک مطالعه توسط مرکز تحقیقات خودرو (CAR) است که در آن کارشناسان خودرو هزینه‌های سه خودروی الکتریکی فعلی را با موتورهای احتراقی مقایسه می‌کنند: فیات 500 (e)، اوپل موکا (-e) و تسلا مدل 3. در مقابل بی ام و سری 3 .

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

هرچه هزینه برق بیشتر باشد، مزیت قیمتی خودروهای الکترونیکی کمتر است:

دودنهوفر: قیمت بالای برق باعث می شود خودروهای الکتریکی جذابیت کمتری داشته باشند