Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
برخی از بازیکنان باید برای بازی بیشتر منتظر بمانند - مجله تکنولوژی فودزیلا

برخی از بازیکنان باید برای بازی بیشتر منتظر بمانند

علاوه بر این، بازیکنان پلی استیشن باید دستور تهیه معجون معروف فلیکس فلیسیس دريافت كردن. به لطف قدرت آن، بازیکنان بدون شک می توانند جعبه دنده را روی مینی مپ ببینند. مطالب باید بعدا در فوریه 2024، برای پلتفرم های دیگر نیز موجود است (منبع: Gamerant).





منبع اکنون مشخص شده است: Hogwarts Legacy طبق برنامه ریزی در تاریخ 10 فوریه 2023 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر خواهد شد. با این حال، بازیکنان PS4 و Xbox One باید تا 4 آوریل 2023 صبر کنند – حتی تا 25 ژوئیه 2023 کاربران را تغییر دهید. مشخص نیست که چرا نسخه کنسول نینتندو تنها چند ماه بعد از نسخه های دیگر ظاهر می شود، اما حداقل دارندگان کنسول های قدیمی تر نیز می توانند به این ماجراجویی بپردازند.

Hogwarts Legacy – State of Play گیم‌پلی رسمی نمایش داده می‌شود

میراث هاگوارتز: بازیکنان پلی استیشن هدایایی دریافت می کنند

در آگوست 2022 تایید شد که نسخه های پلی استیشن این بازی وجود دارد محتوای انحصاری شامل شود. این شامل یک جستجوی اضافی به نام The Haunted Hogsmeade Shop است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا در یک سیاه چال خالی از سکنه جستجو کنند و فروشگاهی را ادعا کنند که گفته می شود بهترین قیمت ها را در بازی ارائه می دهد (منبع: چندلر وود@تویتر).

طرفدارانی که مشتاقانه منتظر میراث هاگوارتز هستند، چندین بار مجبور به هضم یک تعویق شده اند. اما اکنون جزئیات دقیق تری از ناشر وجود دارد. آنها برای همه مثبت نیستند، زیرا دارندگان کنسول های نسل آخر و نینتندو سوییچ باید صبور باشند.

میراث هاگوارتز

طرفداران باید حتی بیشتر برای میراث هاگوارتز صبر کنند

زبان ها:انگلیسی آلمانی

چیزی که ارزش انتظار را دارد. این جمله معروفی است که امیدواریم در مورد میراث هاگوارتز صدق کند. این بازی در ابتدا قرار بود در سال 2021 منتشر شود. با توجه به بهبودهای مختلف، انتشار آن برای سال 2022 تعیین شد به تعویق افتاد. بدیهی است که این برنامه نیز بسیار فشرده بود، بنابراین تاریخ جدیدی برای اوایل سال 2023 وجود داشت.

نگاهی اجمالی به بازی آینده داشته باشید: