Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
برای همگام شدن با سونی: مایکروسافت در حال برنامه ریزی یک حرکت گران قیمت است - مجله تکنولوژی فودزیلا

برای همگام شدن با سونی: مایکروسافت در حال برنامه ریزی یک حرکت گران قیمت است

پلی استیشن 5 اکنون امکانات بیشتری را ارائه می دهد:

پشتیبانی از 1440p برای پلی استیشن 5

مایکروسافت در حال حاضر در مراحل پایانی تکمیل قرارداد میلیارد دلاری با اکتیویژن بلیزارد است. با این حال، صنعت بازی همیشه به شدت رقابتی است. زمان کافی برای استراحت روی ارزش ها نیست. مایکروسافت نیز این را می داند، به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفت.

مایکروسافت

مایکروسافت: ایکس باکس باید بتواند با سونی عقب بماند

در پایان ماه آگوست، سونی از افزایش قیمت پلی استیشن 5 خبر داد. هر دو مدل اکنون 50 یورو گرانتر هستند. این شرکت نرخ تورم بالا و روند نامطلوب ارز را دلیل این افزایش عنوان کرد که هم بر مصرف کنندگان و هم بر بسیاری از صنایع فشار وارد می کند.

رئیس ایکس باکس گفت: «تنسنت امروز بزرگترین شرکت بازی سازی در جهان است و آنها همچنان به سرمایه گذاری هنگفتی روی محتوای بازی و توسعه دهندگان بازی ادامه می دهند. او همچنین می‌داند که سونی اکنون شرکت بزرگ‌تری در صنعت بازی‌سازی نسبت به مایکروسافت است و همچنین سرمایه‌گذاری زیادی در اینجا انجام می‌شود. برای Xbox مهم است که در آینده به ارائه محتوای عالی برای بازیکنان ادامه دهد، بنابراین آنها فعال می مانند و مراقب خریدهای احتمالی هستند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بنابراین فیل اسپنسر تأیید می کند که پس از خرید اکتیویژن بلیزارد، چیزهای زیادی ممکن است دنبال شود. با این حال، او قصد ندارد دیسکورد را تصاحب کند. وی از همکاری دو شرکت تا کنون بسیار راضی خواهد بود.

رئیس ایکس باکس دوباره تایید کرد: قیمت بالاتری وجود ندارد

با این حال، به عنوان بخشی از مصاحبه، فیل اسپنسر مجدداً تأیید کرد که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت کنسول های ایکس باکس وجود ندارد.

فیل اسپنسر، مدیر عامل ایکس باکس، در مصاحبه اخیر با Squawk Asia در مورد بازار بازی بسیار رقابتی صحبت کرد. مایکروسافت و بنابراین ایکس باکس رقبای زیادی ندارند، اما با شرکت هایی مانند سونی و تنسنت، رقبای بسیار قوی دارند – اسپنسر نیز این را می داند.