برای نینتندو سوییچ: جایگزین پوکمون برای شکارچیان مقرون به صرفه

اولین برداشت از بازی را در تریلر دریافت کنید:

می توانید زمان انتظار را با یک جایگزین پوکمون شیرین کنید. Coromon یادآور شاخه های قدیمی Game Boy Advance است، اما ویژگی های خاص خود را نیز به شما ارائه می دهد. این بازی از مارس 2022 در Steam در دسترس بوده و دارای امتیاز “بسیار مثبت” است. Coromon در تاریخ 21 جولای برای نینتندو سوییچ عرضه می شود و 19.99 یورو به طور قابل توجهی ارزان تر از بازی های سری اصلی پوکمون است.

در سال‌های اخیر، از زمانی که بازی‌های اصلی در دوبعدی متقاعدکننده بودند، چیزهای زیادی از نظر گرافیکی در بازی‌های پوکمون اتفاق افتاده است. اگر آن را از دست دادید و می خواهید جایگزینی برای هیولاهای جیبی آزمایش کنید، هیولا RPG Coromon ممکن است چیزی برای شما باشد. به زودی برای نینتندو سوییچ عرضه می شود.

پوکمون

بنابراین اگرچه بازی در درجه اول یادآور پوکمون است، ظاهراً Coromon به وضوح به شما پیشنهاد می دهد داستان، عمق و رمز و راز بیشتر. بنابراین اگر تمایل به جایگزین ارزان‌تری برای پوکمون دارید و سبک پیکسل را دوست دارید، با خرید Coromon اشتباه نکنید.



منبع

پس از Pokémon Sword and Shield (2019) و Pokémon Legends: Arceus (2022)، نینتندو اواخر امسال نسل جدیدی از هیولاها را وارد بازی می کند. توسعه رنگ زرشکی و بنفش در مرحله نهایی خود است – این بازی برای عرضه در ماه نوامبر برنامه ریزی شده است.

توسعه دهنده TRAGsoft یکی با Coromon دارد جایگزین ارزان تر برای بازی های پوکمون ایجاد کردن. این عنوان از مارس 2022 برای رایانه های شخصی در دسترس است و به زودی برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

Coromon on the go: عرضه در نینتندو سوییچ

کرومون | اطلاعیه تاریخ انتشار سوییچ

در واقع کرومون چیست؟

به گفته ناشر Freedom Games، Coromon “یک برداشت مدرن از ژانر کلاسیک رام کننده هیولاها” است. شما aدنیای بزرگ پر از نبردهای نوبتی هیجان انگیز، پازل های روی حیله و تزویر و تهدیدی مرموز برای شکست دادن جهان» (منبع: Steam).