با وجود جلوه‌های ویژه فوق‌العاده، آخرین قسمت از یک فرنچایز بزرگ شکست خورد

آیا از ترانسفورماتورها سیر نمی شوید؟ در ادامه تریلر قسمت ششم سریال Transformers: Rise of the Beasts را تماشا کنید.

سقوط ترانسفورماتورها

تاثیر بصری فیلم های Transformers را به سختی می توان انکار کرد. حتی جلوه‌های اولین فیلم «ترانسفورمرز» از سال 2007 هنوز هم امروز بسیار خوب به نظر می‌رسند و هنوز هم در مورد جلوه‌های کامپیوتری، به اصطلاح CGI، مورد ستایش و استناد قرار می‌گیرند. این تنها در طول پنج فیلم افزایش یافت و بنابراین بینندگان برای سال‌ها مشتاق جنگ‌های مادی مفصل بودند. اما «ترانسفورمرز – آخرین شوالیه» اولین فیلم از این مجموعه بود که با وجود بصری بصری، دیگر نتوانست با گیشه های قبلی خود برابری کند. در حالی که «Transformers 3» و «Transformers: Age of Extinction» همچنان پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس آفیس هستند و هر کدام بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروختند، پنجمین فیلم از این فرانچایز به شدت سقوط کرد و حتی نتوانست برای اولین بار با درآمدهای تاپینگ برابری کند. این واقعیت که هزینه تولید 217 میلیون بالاترین در کل سریال تا کنون بوده کمکی نکرده است.

ظهور جانوران

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

حتی افکت‌های خارق‌العاده نیز نمی‌توانند این فیلم را که در آن ربات‌ها با انسان‌ها می‌جنگند، از سقوط در گیشه نجات دهند.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

بدون رهبر خود Optimus Prime، Autobots باید با جنگ علیه Decepticons روی زمین روبرو شوند. دومی برای بازدید از سیاره اصلی Cybertron ناپدید شد. اما وقتی Optimus متوجه می‌شود که نابود شده است و تنها با یک مصنوع از یک زمان فراموش شده نجات می‌یابد، مجبور می‌شود با دوستانش مقابله کند. زمین در خطر است. کید یگر (مارک والبرگ)، لرد سر ادموند برتون (آنتونی هاپکینز) و بامبلبی تحت حمایت اپتیموس با هم متحد می شوند تا او را نجات دهند. Transformers The Last Knight در حال اجراست دوشنبه 29 می 2023 از ساعت 8:15 بعد از ظهر در ProSieben. اگر می خواهید فیلم را بدون وقفه تبلیغاتی ببینید، می توانید به ادامه مطلب بروید ارائه دهندگان استریم مانند Netflix، Paramount+ و WOW، فیلم را با اشتراک پخش کنید.

پروژه اسپین آف کوچکتر «بامبلبی» که در سال 2018 به سینماها آمد، همزمان با پنجمین قسمت اصلی تولید شد، اما از توناژ و مقیاسی کاملاً متفاوت استفاده کرد و در دهه هشتاد نیز قرار داشت. «بامبل‌بی» که در ابتدا قصد داشت دنیای ترانسفورمرها را از نظر محتوا گسترش دهد و یک سریال اسپین‌آف را شروع کند، به دلیل موفقیتش نزد منتقدان و نتیجه متوسط ​​باکس آفیس آن به عنوان طرحی برای فصل بعدی روبات‌ها عمل کرد. هزینه های تولید. «Transformers – Rise of the Beasts» که در اواسط سال 2023 اکران خواهد شد، بخش های زیادی از فیلم قبلی را مثال زد و در تلاش است تا طرفداران را به خود جلب کند.