Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بانک های پس انداز نشان می دهند که اوضاع چگونه ادامه خواهد داشت - مجله تکنولوژی فودزیلا

بانک های پس انداز نشان می دهند که اوضاع چگونه ادامه خواهد داشت

ماشه بحث مجدد در مورد در دسترس بودن پول نقد در شعب، طرحی از سوی دویچه بانک بود. در آینده مایلند صدور وجوه نقد در شعب را به شدت محدود کنند. لارس استوی، مدیر دویچه بانک می‌گوید: «در آینده دیگر نمی‌خواهم پول نقد را در شعب عرضه کنم، زیرا نگهداری پول نقد هزینه‌هایی را به همراه دارد.



منبع

پی پال، کلارنا، کارت اعتباری و شرکت. هیچ کمبودی در سیستم های بدون نقد در آلمان وجود ندارد. با این وجود، آلمانی‌ها همچنان به پول نقد وفادار هستند: در طول همه‌گیری کرونا، نسبت افرادی که در سال گذشته از پول نقد استفاده کرده‌اند ۱۲ درصد کاهش یافته است. نتیجه نهایی این است که با 72 درصد هنوز بسیار بالاتر از سایر کشورهای اتحادیه اروپا است. بانک های پس انداز، که به وضوح خود را در بحث نقدی جاری قرار می دهند، این را نیز می دانند.

بانک های پس انداز: صدور وجه نقد در شعب باید باقی بماند

آلمانی‌ها پول نقد خود را دوست دارند: تقریباً در هیچ کشور اتحادیه اروپا، سکه‌ها و اسکناس‌ها هنوز در تراکنش‌های پرداخت رایج هستند. مشکل بانک ها: نگهداری پول نقد گران است. پس از اینکه دویچه بانک اخیراً اعلام کرد که می‌خواهد صدور وجه نقد در شعبه را محدود کند، بانک‌های پس‌انداز هم اکنون بیانیه‌ای – با بیانیه‌ای واضح- اعلام کرده‌اند.

برای مثال، وضعیت در Oldenburgische Landesbank (OLB) بسیار متفاوت است. به گفته رئیس OLB، Stefan Barth، خانه پول چنین برنامه‌ریزی ندارد نقدینگی در شعب به طور کلی لغو شود. با این حال، تعداد شعب در حال حاضر افزایش یافته است از 180 به 40 کاهش یافت. زیرا: بارت می گوید: «البته تأمین نقدینگی به شعب یا دستگاه های خودپرداز در مدیریت گران است».

هنگامی که توسط Handelsblatt پرسیده شد، در مورد Kreissparkasse Köln می خواهد به ارائه پول نقد در شعب ادامه دهد: «در تمام 116 شعبه ما، مشتریان این امکان را دارند که پول خود را از صندوق برداشت کنند.» آنها می گویند در حال حاضر کاهش پیشنهاد نقدی برنامه ریزی نشده است. Hamburger Sparkasse آن را مشابه می بیندکه مشتریان خود را قادر می سازد تا در تمام حدود 100 شعبه محله پول نقد واریز و برداشت کنند (منبع: Handelsblatt).

پول نقد پادشاه است؟ سرمایه گذاران بیت کوین آن را متفاوت می بینند:

دویچه بانک می خواهد به میزان قابل توجهی صدور وجه نقد در شعب را کاهش دهد