بانک خدمات عمومی را متوقف می کند

به عنوان یک بانک، ING بینش عمیقی نسبت به وضعیت اقتصادی کشور دارد – و در سال 2022 چیزی جز خوب به نظر می رسید. افزایش قیمت انرژی و تورم ضربه شدیدی به کیف پول شهروندان وارد کرده است. بر اساس مطالعه ای که توسط بانک ING انجام شده است، 30 درصد از مردم این کشور دیگر پس انداز ندارند.

Giropay جایگزین آلمانی برای PayPal است. این سرویس به شما امکان پرداخت آنلاین، ارسال پول به دوستان و همچنین محافظت از خریدار را می دهد. با این وجود، با ING، یک خانه پول معروف اکنون Giropay را ترک می کند – حداقل تا حدی.

بانک ING پشتیبانی از پرداخت های آنلاین از طریق Giropay را متوقف می کند

با این حال، ING نمی خواهد به طور کامل از Giropay جدا شود. را برای دوستان پول ارسال کنید همچنین باید از برنامه داخلی ING (بانکداری برای رفتن) استفاده کنید. بیشتر امکان پذیر است بودن. بانک توضیح می‌دهد: «این بدان معناست که می‌توانید در آینده به ارسال یا درخواست پول از دوستان رایگان ادامه دهید.

بانکداری برای دانلود گوشی های اندرویدی و آیفون:

بانکداری ING برای رفتن

بانکداری ING برای رفتن

نحوه پرداخت با Giropay به این صورت است:

ING آلمان

بانکداری ING برای رفتن

بانکداری ING برای رفتن

Sparkasse و Volksbanks نیز در گذشته اخیر اظهارات دراماتیک مشابهی داشته اند.



منبع

در آینده، بانک دیگر نخواهد بود عملکرد پرداخت آنلاین از طریق Giropay ارائه دادن. ثبت نام در حال حاضر امکان پذیر نیست، خود سرویس به تدریج حذف خواهد شد 25 مارس 2023 متوقف شد (منبع: ING).

مشتریان ING که هزینه خریدهای آنلاین خود را از طریق Giropay پرداخت می کنند، باید حداکثر تا پایان ماه مارس به دنبال ارائه دهنده جدیدی باشند. برای مثال، Apple Pay یا Google Pay، بسته به گوشی هوشمند، مناسب هستند. چرا ING دیگر از عملکرد پرداخت پشتیبانی نمی کند باز است. بانک هیچ دلیلی برای خروج ارائه نمی دهد.

نحوه پرداخت با Giropay

ING هشدار می دهد: آلمانی های بیشتری نمی توانند پس انداز کنند

ING-DiBa AG

مشتریان ING باید به دنبال جایگزینی باشند: این بانک پایان سرویس پرداخت محبوب Giropay را اعلام کرده است. زمان پایان ماه مارس فرا رسیده است، تاریخ مشخصی از قبل تعیین شده است. با این حال، ING نمی خواهد به طور کامل با Giropay خداحافظی کند.