در ماه مارس، Sparkasse برنامه موبایل خود را سازماندهی کرد و رنگ جدیدی به آن داد. این طرح اکنون در دسکتاپ برای بسیاری از مشتریان نیز در دسترس است. با توجه به ارقام منتشر شده در حال حاضر، در حال حاضر ببینید 1.9 میلیون مشتری بانکداری آنلاین جدید در رایانه خود. طرح تازه‌سازی شده باید تا پایان سال به تمام بانک‌های پس‌انداز می‌رسید.

به نیازهای همه نسل ها برای در نظر گرفتن، ما با متخصصان UX کار کردیم. اندازه فونت و فاصله خطوط بهینه شده است و قسمت های کلیک و لمس جادارتر شده است. تفاوت بین نوع موبایل و وب سایت دسکتاپ تا حد زیادی ناپدید شده است. الگوهای مدیریت مالی، چند بانکی و نقل و انتقالات در حال حرکت و همچنین روی رایانه در دسترس هستند.

Sparkasse بانکداری آنلاین را در برنامه و دسکتاپ به روز و استاندارد کرده است. باید تا پایان سال در دسترس همه مشتریان اسپارکاسه قرار گیرد. اولین اعداد رسمی نشان می دهد که ظاهر جدید با استقبال خوبی مواجه شده است.

Sparkasse: بانکداری آنلاین در طراحی جدید

چگونه با بانکداری آنلاین ایمن بمانیم:

Sparkasse: بانکداری آنلاین جدید با استقبال خوبی مواجه شده است

هدف از ظاهر جدید برای وضوح بیشتر و ناوبری آسان تر را فراهم می کند. توابع پرکاربرد باید سریعتر پیدا شوند و پیمایش بالای قبلی حذف شده است. به گفته اسپارکاسه، فروش به شیوه ای شفاف تر و ساختارمندتر ارائه می شود. هرج و مرج با تنظیمات باید در نهایت به پایان برسد، در عوض همه را می توان در یک مکان پیدا کرد.

به گفته اسپارکاسه، مشتریان طراحی جدید را دوست دارند. تقریباً 80 درصد از دارندگان حساب مورد بررسی با ظاهر جدید موافق هستند “خوب” تا “عالی”. درخواست‌های پشتیبانی برای عملیات نیز پس از معرفی به شدت کاهش یافته است (منبع: Springer Professional).