“بالاخره یک RPG با کمی نجابت!” – طرفداران RPG کلاسیک PS1 را ستایش می کنند

ترجیح می دهید چیز دیگری بازی کنید؟ ما چند نکته برای شما داریم:

Legend of Dragoon: طرفداران در حال یادآوری خاطرات هستند

اما در کامنت ها مشخص می شود که شخصیت اصلی بازی همیشه اینطور عمل نمی کند. گفته می شود که استارداست در گلدان هایی در همان خانه قرار دارد، که او به نوبه خود از دزدیدن آن خوشحال است – اما چه کسی می تواند در برابر چنین زرق و برق زیبایی مقاومت کند?

RPG Legend of Dragoon در سال 2001 در اروپا منتشر شد. بازی پلی استیشن (هم اکنون آن را در فروشگاه پلی استیشن ببینید!) قلب طرفداران را به تسخیر خود درآورده است و واضح است که رها نکرده است، زیرا امروز، 22 سال پس از انتشار، شروع کننده خوبی برای مکالمه است.

بازی های RPG طرفداران زیادی دارند. جای تعجب نیست، همیشه چیزی برای کشف و معمولاً چیزهای زیادی برای غارت وجود دارد. با این حال، یک کهنه کار این ژانر این کار را به گونه دیگری انجام می دهد: در اینجا حداقل هر از چند گاهی نجابت وجود دارد و از آن تجلیل می شود – طرفداران نیز خاطرات خود را به یاد می آورند.

سونی پلی استیشن

به گفته طرفداران، Legend of Dragoon کارهای زیادی را درست انجام می دهد

عکس موجود در پست کاربر Reddit Megaflare فقط داخل یک خانه را نشان می دهد، و با این حال بسیاری از بازیکنان بلافاصله متوجه شدند که Legend of Dragoon است. برخی آن را از روی گرافیک شناسایی کردند، برخی دیگر از پیکان برجسته در کادر محاوره ای. دلیلش هرچه که باشد، همه در کامنت‌ها به یاد خاطرات می‌پردازند:

برای مثال، در Reddit، یک کاربر از نجابتی که در بازی حاکم است خوشحال است. برخلاف اکثر بازی های RPG که می شناسید، در Legend of Dragoon یعنی نه فقط در تمام کمدها، کشوها و جعبه ها جستجو کنید و اگر دوست داشتی غارت شد در این بازی بازیکن بیهوده فرمان می دهد و با این جمله استقبال می شود که «در خانه دیگری یک کشو هست. من نباید بازش کنم” رد شد.

من واقعاً فقط با دیدن کادر محاوره‌ای، جلوه‌های صوتی و موسیقی متن بازی را در ذهنم دیدم. من حتی به پیکان هم نیاز نداشتم. به گفته کاربر Reddit Cressilian، بله، کاملا موافقم.



منبع 2 ثانیه طول کشید تا بازی و مکان را تشخیص دادم. از آخرین باری که بازی کردم 20 سال می گذرد. به گفته کاربر Reddit KoningRubus یک بازی عالی.