Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بالاخره اینترنت خوب در ICE ها؟ - مجله تکنولوژی فودزیلا

بالاخره اینترنت خوب در ICE ها؟

برای این منظور، این شرکت حدود 700 دکل تلفن همراه را مدرن یا توسعه داده و 300 دکل دیگر را به طور کامل نصب کرده است. با این او می آید توسعه در امتداد ریل در حال حاضر سریعتر از برنامه پیش می رود. به گفته سرینی گوپالان، رئیس آلمان در Deutsche Telekom،هر 2.5 روز یک سایت موبایل جدید.

پوشش خوب تلفن همراه در امتداد خطوط راه آهن چیزی جز یک امر مسلم است. با این حال، Telekom در دو سال گذشته به طور قابل توجهی گسترش یافته است و اکنون توانسته است مسیرهای ICE آلمان را تقریباً به طور کامل با 200 مگابیت بر ثانیه از طریق LTE تامین کند. اما بقیه شبکه ریلی دویچه بان نیز از بین نرفت.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

در حالی که چند سال پیش اینترنت خوب در ICE فقط یک رویا بود، دویچه تلکام از آن زمان تاکنون کارهای زیادی با شبکه LTE خود انجام داده است.

علاوه بر این، دویچه بان قطارهای جدید ICE را به شیشه های لیزری ویژه مجهز می کند که نفوذپذیری بیشتری به سیگنال های تلفن همراه شبکه Telekom دارند و بنابراین دریافت بهتر را تضمین می کنند. در مورد قطارهای محلی، اجرای این اقدام به صورت فردی با مقامات محلی مسئول تصمیم گیری می شود.

حدود دو سال پیش، دویچه تلکام به عنوان بخشی از همکاری با Deutsche Bahn AG، هدف خود را بهبود پوشش تلفن همراه در امتداد خطوط راه آهن در سراسر کشور قرار داد. همانطور که این گروه اخیرا اعلام کرده است، 97 درصد از مسیرهای ICE اکنون با حداقل 200 مگابیت بر ثانیه از طریق LTE ارائه شده است.

Telekom نه تنها الزامات آژانس شبکه فدرال را برای تامین مسیرهای اصلی که قطارهای ICE و IC در آنها با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه و مسیرهای ثانویه با حداقل 50 مگابیت بر ثانیه حرکت می‌کنند برآورده کرده است، بلکه در راه برآورده کردن آنها نیز قرار دارد. پیشی گرفتن

این توسعه همچنین در مسیرهای فرعی سریعتر از برنامه ریزی شده پیشرفت می کند

شبکه LTE مدتهاست که یک شبکه قدرتمند دارد جانشین. در این ویدیو می توانید دریابید که آیا فناوری جدید 5G برای شما ارزشش را دارد یا خیر.

Telekom تقریباً به طور کامل مسیرهای ICE را با سرعت 200 مگابیت بر ثانیه از طریق LTE تامین کرده است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در اصل، دویچه بان و تلکام بر روی عرضه یکپارچه از آن به توافق رسیده بودند کل شبکه مسیر تا پایان سال 2026 موافقت کرد. تا پایان سال 2024، مجموعا 7800 کیلومتر مسیر ICE و تا پایان سال 2025 13800 کیلومتر دیگر.مسیرهای مسافربری سنگینبا شبکه LTE با کارایی بالا Telekom عرضه شود.

اما در واقع شلوغ ترین مسیرهای فرعی که روزانه حداقل 2000 مسافر در آن تردد می کنند، اکنون بسته شده اند. 90 درصد با حداقل 200 مگابیت بر ثانیه عرضه می شود. و حتی در سایر مسیرهای غیر ICE که مجموعاً حدود 12000 کیلومتر طول دارند، شبکه LTE Telekom اکنون به 95 درصد از سرعت داده 100 مگابیت بر ثانیه دست می یابد.