Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بازی co-op عجیب و غریب به یک ضربه شگفت انگیز تبدیل می شود - مجله تکنولوژی فودزیلا

بازی co-op عجیب و غریب به یک ضربه شگفت انگیز تبدیل می شود


یک بازی co-op عجیب و پر هرج و مرج در حال شکوفا شدن به یکی از غافلگیرکننده ترین پرفروش ترین های فروشگاه Xbox است. بازی مهمانی Who’s Your Daddy به لطف تخفیف در بین 5 جدول فروش برتر قرار می گیرد.

Xbox Series X

جامعه ایکس باکس ظاهراً در تب نوزاد است، زیرا نمودارهای پرفروش این پلتفرم در حال حاضر نگران کننده هستند. ماجراجویی کنجکاو بابای تو کیست برای هرج و مرج زیاد این بازی در حال حاضر با تخفیف 3 یورویی در جایگاه پنجم جدول Xbox قرار دارد.

بابای شما چه کسی موفقیت غافلگیرکننده را در فروشگاه Xbox به ارمغان می آورد

یکی از قسمت‌های کتاب «بابای تو کیست» درباره بچه بودن در خانه است تا حد امکان آسیب وارد کنید و در حالت ایده آل خود را در معرض خطر بزرگ قرار دهید. از سوی دیگر، به عنوان یک پدر غرق، باید سعی کنید فرزندان بیدادگر خود را بگیرید و از آنها در برابر عواقب فاجعه بار محافظت کنید.

تریلر فیلم پدرت کیست را اینجا ببینید:

تریلر Who’s Your Daddy: Xbox

Who’s Your Daddy یک بازی مهمانی است و می توان آن را به صورت آنلاین با حداکثر 8 بازیکن یا به صورت تقسیم صفحه محلی با 4 بازیکن بازی کرد. پس شما هم می توانید با چندین نوزاد و والدین ناامید همزمان قمار این بازی آشفته co-op قبلاً برخی از دارندگان ایکس باکس را متقاعد کرده است و امتیاز بسیار خوب 4.4 از 5 ستاره ممکن در فروشگاه را به خود اختصاص داده است. با تخفیف فعلی، در حال حاضر می توانید به جای 9.99 یورو، سورپرایز را با 2.99 یورو دریافت کنید. این پیشنهاد تا 30 ژانویه ادامه دارد.

در فروشگاه ایکس باکس تماشا کنید که پدر شما کیست!

نمودارهای ایکس‌باکس: یکی دیگر از نکات برجسته همکاری مشترک

اینکه Who’s Your Daddy وارد نمودارهای Xbox شد به اندازه کافی قابل توجه است، اما در عین حال یک بازی Co-op دیگر با A Way Out در بین 5 بازی برتر وجود دارد – ماجراجویی هیجان انگیز فرار از زندان نیز در حال حاضر فقط 3 یورو قیمت دارد. بقیه 5 تا برتر را انجام دهید FIFA 23، GTA 5 و Red Dead Redemption 2 بین خودشون. (منبع: ایکس باکس)

اتفاقا، Xbox در نمودارها نیز عجیب است – اخیراً تبدیل شده است Xbox Series X|S به دلیل یک ویژگی جدید، به طرز عجیبی از سیاستمداران ارائه شده است حمله کرد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع