Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بازی محبوب پلی استیشن برای رایانه شخصی یک شکست است - مجله تکنولوژی فودزیلا

بازی محبوب پلی استیشن برای رایانه شخصی یک شکست است

این بازی در ابتدا در سال 2020 برای پلی‌استیشن 4 و به عنوان یکی از عناوین عرضه‌شده برای پلی‌استیشن 5 منتشر شد. به نظر می رسد نسخه PC نمی تواند ادامه یابد (منبع: متاکریتیک).

بازی PC را خودتان ببینید:

عوامل متعددی می تواند دلیل این عقب نشینی باشد. برای یک چیز، این بازی تقریباً همزمان با Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر شد – بازی حدود 263000 بازیکن همزمان روی استیم دارد – از طرف دیگر قرار است به زودی یک بازی برتر دیگر با پورت PC Spider-Man Miles Morales منتشر شود. Sackboy: A Big Adventure با قیمت 60 یورو نیز دقیقاً یک معامله نیست.

Sackboy: A Big Adventure – Features Trailer | بازی های کامپیوتری

Sackboy: A Big Adventure در رایانه شخصی: برخی از طرفداران مثبت هستند

“من فکر می کنم این فقط یک بازی خاص است که با قیمت تمام شده در یک زمان دیوانه کننده شلوغ منتشر شده است. من مطمئن هستم که این یکی از آن بازی‌هایی است که پس از فروش و غیره به مرور زمان فروش خوبی خواهد داشت. من می‌توانم تصور کنم که مردم آن را در طی یک فروش تابستانی پس از انجام کاری شبیه به خرید God of War خریداری کنند، گفت: CluntFeastwood، کاربر Reddit (منبع: Reddit).



منبع

اگرچه بازی ماجراجویی در رایانه شخصی در حال حاضر نمی تواند با نسخه های پلی استیشن همراه شود، اما طرفدارانی وجود دارد که هنوز به نسخه PC امید دارند.

این بر اساس پایگاه داده Steam است که نشان می دهد بیشترین تعداد بازیکنان فعال به طور همزمان در این پلتفرم وجود دارد فقط 610 است. بنابراین در مقایسه با عناوینی مانند God of War که در ابتدا حدود 73000 بازیکن همزمان داشت و Spider-Man که حدود 66000 بازیکن داشت، Sackboy: A Big Adventure حتی به دنبال کردن هم نمی رسد. چه می تواند باشد؟ (منبع: Steam).

بازی Sackboy: A Big Adventure برای رایانه شخصی به تازگی منتشر شده است – اما ناشر قطعاً امیدوار بود که در اینجا به چیزهای بیشتری برسد، زیرا این بازی تاکنون یک شکست واقعی در این پلتفرم بوده است.

سونی پلی استیشن

بازی Sackboy: PlayStation ممکن است مورد استقبال گیمرهای PC قرار نگیرد