بازی زامبی نمایه شده طولانی را اکنون فقط با 4 یورو بگیرید

در جزیره مرده شما خود را در یک جزیره تعطیلات می یابید که در آن یک عفونت زامبی رخ می دهد. بر این اساس، شما باید پینا کولادا خود را با قمه، چاقوی آشپزخانه، تبر و سایر سلاح‌ها تعویض کنید. تا راه خود را از میان توده های زامبی برش دهیدبرای نجات سایر بازماندگان و خارج شدن از جزیره سالم.

فروشگاه Xbox در حال حاضر یک ویژگی زامبی برجسته ارائه می کند که برای مدت طولانی در ایندکس در آلمان بوده است. طرفداران فیلم های ترسناک اکنون می توانند بازی ماجراجویی Dead Island: Definitive Edition را با قیمت 4 یورو خریداری کنند.

Xbox Series X

شما می توانید نسخه قطعی بازی Dead Island را دریافت کنید در حال حاضر فقط 3.99 یورو به جای 19.99 یورو در فروشگاه Xbox – جای تعجب نیست که این بازی در رتبه 10 برتر جدول فروش Xbox قرار دارد و در حال حاضر در رتبه یازدهم قرار دارد. علاوه بر بازی پایه، نسخه Definitive شامل تمام DLC های منتشر شده و همچنین گرافیک اصلاح شده و بهبود یافته، سیستم نورپردازی و مدل های شخصیت است.

Dead Island را در فروشگاه Xbox بررسی کنید!

Dead Island 2: Successor سرانجام کمی قبل از انتشار

در گالری عکس ما بهترین بازی های زامبی تمام دوران را به شما نشان می دهیم:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

طرفداران زامبی در آلمان مجبور بودند 8 سال طولانی بدون جزیره مرده زندگی کنند، زیرا ماجراجویی ترسناک به دلیل تصاویر وحشیانه خود از خشونت در فهرست قرار گرفت. از سال 2019، بالاخره این بازی برای گیمرهای بالای 18 سال در آلمان مجاز شد – و در حال حاضر می توانید آن را با تنها 4 یورو در فروشگاه Xbox دریافت کنید.

برجسته ایکس باکس: جزیره مرده بسیار کاهش یافته است

تریلر Dead Island Definitive Edition

با پیشنهاد فعلی ایکس‌باکس، می‌توانید با پول کمی خود را برای انتشار مورد انتظار Dead Island 2 آماده کنید. پس از اولین بار در سال 2014 که دنباله بازی کلاسیک زامبی ها اعلام شد، توسعه آن سال ها به تعویق افتاد و به نظر می رسید این پروژه چندین بار لغو شده است. الان نوبت همینه انتظار می رود در واقع در 28 آوریل 2023 ادامه یابد، یک بار دیگر نشان می دهد که کشتن زامبی ها به این راحتی نیست.

تریلر Dead Island Definitive Edition را اینجا ببینید: