بازی زامبی اکنون 50 درصد کاهش یافته است

State of Decay 2: Juggernaut Edition شامل تنظیمات گرافیکی و صوتی بهبود یافته نسبت به نسخه پایه بازی، نقشه جهان باز جدید و هر سه DLC منتشر شده است. می توانید بازی را در استیم بازی کنید در حال حاضر 14.99 یورو به جای 29.99 یورو گرد و غبار کردن.

State of Decay 2: Juggernaut Edition

State of Decay 2: Juggernaut Edition

نسخه:2.10.91.91

در State of Decay 2 شما به دنیایی پرتاب خواهید شد که زامبی ها باعث پایان تمدن شدند. شما باید در یک گروه با هم متحد شوید تا بقای خود را تضمین کنید. دنیای باز فرصت های زیادی را به شما ارائه می دهد تا پناهگاهی بسازید و آن را با دفاع ایمن کنید. علاوه بر این که شما باید منابع را جمع آوری کنید و هوشمندانه از آنها استفاده کنیدبرای جلوگیری از انبوهی مهاجم

مجوز:نرم افزار رایگان

آزمایشگاه های مرده

نمودارهای استیم: میراث هاگوارتز برتر است

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز، ویندوز 2000

وقتی بازی‌های رایگان در حال محو شدن از نمودار هستند، به سرعت بالا بروید هاگوارتز Legacy در حال حاضر در صدر جدول Steam قرار دارد. علی‌رغم جنجال‌هایی که پیرامون جی‌کی رولینگ، نویسنده هری پاتر وجود دارد، این ماجراجویی جادوگری یک موفقیت پیش از سفارش است. پس از آنها، Call of Duty: Modern Warfare 2 و The Elder Scrolls Online 3 برتر را تکمیل می کنند. در همین حال، Civilization 6، یک غول استراتژی، به لطف تخفیف 90 درصدی، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است. (منبع: Steam)

تریلر راه اندازی بازی State of Decay 2: Gameplay

تریلر State of Decay 2 را اینجا ببینید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بازی ماجراجویی زامبی State of Decay 2: Juggernaut Edition در حال حاضر در حال مبارزه برای بازگشت به نمودارهای Steam است. برای طرفداران بقا، این بازی ویژگی های قوی زیادی را ارائه می دهد، از جمله نبردهای خونین با انبوهی از ارواح، مدیریت هوشمند منابع و ساخت پایگاه شخصی – و تا 12 ژانویه می توانید بازی را با 50 درصد تخفیف دریافت کنید برای پشتیبان گیری

بازی State of Decay 2: Zombie Survival در فروش

توجه طرفداران زنده ماندن: بازی زامبی State of Decay 2 اکنون 50 درصد در Steam کاهش یافته است. بنابراین اگر هنوز دنیای باز آخرالزمانی را کاوش نکرده اید، اکنون فرصت عالی برای انجام این کار است.