بازی در نتفلیکس: ارائه دهنده پخش جریانی با برنامه های بزرگ

اگرچه نتفلیکس حدود 221 میلیون مشترک دارد، بخش بازی ارائه دهنده پخش جریانی تاکنون موفقیت چندانی نداشته است. در حال حاضر حدود 25 عنوان در دسترس است که طبق گزارش ها تنها 23.3 میلیون دانلود داشته اند. باید روزانه 1.7 میلیون کاربر به بازی ها زنگ بزن

نکات موجود در کد برنامه نیز نشان می دهد که بازیکنان سایر کاربران را به بازی دعوت کنید توانا بودن. در این زمینه، همچنین این امکان وجود دارد که بازیکنان دعوت شده به صورت گرافیکی در رده بندی برجسته شوند. مقایسه با دوستان حتی ساده تر خواهد بود. وضعیت آنلاین نیز در حال کار است.

علاوه بر این، گزینه نام مستعار جدا از نام حساب نتفلیکس مدت کوتاهی است که در دسترس است. آ سخنگوی نتفلیکس رسما تایید کرد، که این تابع قبلاً در برخی از عناوین موبایل معرفی شده است. او نمی‌خواست در این برهه از زمان درباره نوآوری‌های دیگر اظهارنظر کند (منبع: TechCrunch).

این سریال ها به ویژه در نتفلیکس محبوب هستند:

بازی‌های نتفلیکس تاکنون موفقیت چندانی نداشته‌اند

اینکه نتفلیکس برنامه های بازی بزرگی دارد، همچنین آگهی های شغلی را شفاف کنید. از جمله اینکه این شرکت به دنبال یک مدیر محصول با تجربه در زمینه بازی های ابری است. همچنین در حال حاضر به دنبال افراد دیگری هستیم که بتوانند از خدمات بازی ابری مراقبت کنند.



منبع

نتفلیکس به تنظیم دقیق جاه طلبی های بازی خود ادامه می دهد. همانطور که اکنون مشخص شده است، باید عملکردهای چند نفره از جمله تابلوهای امتیازات برای بازی های تلفن همراه نیز وجود داشته باشد. کاربران همچنین می توانند بازیکنان دیگر را در آینده دعوت کنند.

نتفلیکس

نتفلیکس: بازی های موبایلی در حال توسعه هستند

نت‌فلیکس مدت‌هاست که بازی‌های کوچک‌تری را در اپلیکیشن خود ارائه می‌کند، اما تاکنون با استقبال خاصی از سوی مشتریان اشتراک سرویس استریم مواجه نشده‌اند. اکنون برخی نکات برای عملکردهای بیشتر در کد برنامه ظاهر شده است. بر این اساس، در آینده ممکن است بازی های چند نفره با تابلوهای امتیازات بازی کردن این به بازیکنان اجازه می دهد تا عملکرد خود را با یکدیگر مقایسه کنند.