Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بازی جدید باید بالاترین خواسته ها را برآورده کند - مجله تکنولوژی فودزیلا

بازی جدید باید بالاترین خواسته ها را برآورده کند

Shadow of the Tomb Raider آخرین بازی این سری بود:

سری Tomb Raider در مجموع شامل بیش از 20 بازی ویدیویی است که از زمان انتشار قسمت اول در سال 1996 بیش از 95 میلیون نسخه فروخته است. آمازون گیمز آن را انتخاب کرده است اولین حمله به دنیای بازی های AAA بنابراین یکی از محبوب ترین عناوین تاریخ سرگرمی را انتخاب کرد.



منبع SHADOW OF THE TOMB RAIDER – تریلر رسمی راه اندازی

آمازون اولین قدم را در تجارت بازی های AAA برمی دارد

در ضمن، این اولین قسمت Tomb Raider از Crystal Dynamics پس از اینکه شرکت مادر سابق Square Enix استودیو را تصاحب کرد، خواهد بود. به گروه Embracer فروخته شد دارد.

آیا قبلاً دلت برای ماجراهای لارا کرافت تنگ شده است؟ پس از آن تسکین اکنون در چشم است، زیرا آمازون گیمز بازی جدیدی را در این سری منتشر خواهد کرد. که باید بتواند با بازی های واقعاً بزرگ رقابت کند.

توم ریدر

Tomb Raider: Next Adventure از آمازون گیمز می آید

از سال 1996، یعنی برای حدود 26 سال، داستان های لارا کرافت الهام بخش پیر و جوان بوده است. در حال حاضر حتی یک یا دو فیلم وجود دارد، اما از زمان بازی Shadow of the Tomb Raider در سال 2018، میلیاردر شجاع ساکت بوده است. همراه با Crystal Dynamics، Amazon Games اکنون یک توسعه بازی جدید – “یک ماجراجویی روایی تک نفره که داستان لارا کرافت از بازی های قبلی را ادامه می دهد” (منبع: Amazon Games).

اسکات آموس، مدیر عامل کریستال داینامیکس، اضافه کرد: “ما مشتاقانه منتظر این سفر جدید هستیم که با توسعه بزرگترین و بهترین بازی Tomb Raider تا کنون آغاز شده است.”

ظاهرا توسعه دهندگان کارهای زیادی انجام داده اند. کریستوف هارتمن، معاون آمازون گیمز در بیانیه ای تاکید کرد که وظیفه آنها کمک به بازیکنان است. بالاترین کیفیت از بهترین توسعه دهندگان برای ارائه در تمام پلتفرم ها و ژانرهای ممکن. مفتخرید که با یک توسعه دهنده و فرنچایز با سابقه کار کنید.