Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
بازی ترسناک فروشگاه مبلمان نباید به این شکل ظاهر شود - مجله تکنولوژی فودزیلا

بازی ترسناک فروشگاه مبلمان نباید به این شکل ظاهر شود

در میان چیزهای دیگر، آنها “یک علامت آبی و زرد با نام اسکاندیناوی” را ذکر می کنند. لباس شخصیت های حاضر در بازی شبیه به لباس کارکنان Ikea است. موارد بیشتری در راه است “مبلمان شبیه مبلمان ایکیا”.

IKEA یا نه؟ ذهن خودتون رو مرتب کنید:

در واقع، The Store Is Closed در یک فروشگاه مبلمان اتفاق می افتد که مطمئناً یادآور Ikea است. به گفته وکلا، در حالی که آنها متملق هستند که “دیگران از برند Ikea الهام گرفته اند.” تشابهات برای آنها کمی بیش از حد پیش می رود.

به گفته Ikea، عناصر ذکر شده “بلافاصله” نشان می دهد که این فقط یک فروشگاه مبلمان نیست، بلکه یک شعبه Ikea است – حتی اگر در بازی “Styr” نامیده شود. سازنده با این مخالفت می کند و توضیح می دهد که مبلمان موجود در بازی با دارایی های از پیش ساخته شده ساخته شده است. او تاکنون باز گذاشته است که آیا تغییرات لازم را انجام خواهد داد یا خیر. با این حال، او به دنبال مشاوره حقوقی بود (منبع: Kotaku).

بازی ترسناک بقا The Store Is Closed حتی هنوز در بازار نیست، زمانی که Ikea واقعاً محبوبیت خود را افزایش داده است. بازی مستقلی که در حال حاضر در کیک استارتر است وکلای شرکت اصلاً آن را دوست ندارند. اکنون از توسعه دهنده انفرادی Jacob Shaw خواسته شده تا تغییراتی در بازی ایجاد کند. Ikea فقط ده روز به توسعه دهنده فرصت می دهد تا “تمام مراجع به فروشگاه های مبلمان معروف Ikea را حذف کند”.

ایکیا در برابر بازی The Store Is Closed از خود دفاع می کند. به گفته وکلای این شرکت، بازی نباید به شکل فعلی منتشر شود زیرا حقوق علامت تجاری نقض می شود. در واقع، بازی بدون تردید در یک فروشگاه مبلمان اتفاق می افتد که در واقع فقط می تواند Ikea باشد.

Ikea: فروشگاه بسته است باید تغییر کند

تریلر بازی ترسناک The Store is Closed

Ikea به موفقیت بازی Kickstarter کمک می کند

توجه Ikea به The Store Is Closed حتی قبل از انتشار کمک کرد. کمپین Kickstarter در ابتدا قرار بود چیزی بیش از 11500 دلار جمع آوری کند. توسعه دهنده اکنون می تواند منتظر بیش از 65000 دلار آمریکا باشید.



منبع