بازی ابری در تلویزیون به همین خوبی کار می کند

نمای کلی را از دست دادید؟ ما مقایسه برخی از ارائه دهندگان بازی های ابری را برای شما داریم:

بازی ابری: آیا زمان بدون کنسول یا رایانه شخصی فرا رسیده است؟

امروزه بازی‌های ابری می‌توانند از برخی جهات با بازی‌های کنسول محلی رقابت کنند – اما نه از همه جهات. اگر بتوانید کیفیت تصویر همیشه بهینه را نادیده بگیرید، اکنون یک بسته کلی مناسب دریافت می کنید، که با این حال، هنوز نمی تواند جایگزین کنسول یا رایانه شخصی بازی برای گیمرهای اصلی شود.

پس در مورد بازی ابری چطور؟ برای پی بردن به این موضوع، سامسونگ QN95B را با هاب گیمینگ یکپارچه سامسونگ راه اندازی کردیم. این هاب نه تنها عملکرد بدون تأخیر کنسول ها را تضمین می کند، بلکه برخی از برنامه های بازی ابری از پیش نصب شده را نیز دارد.

مزایای یک سیستم یکپارچه

ما Xbox Cloud Gaming را برای آزمایش خود به یک دلیل کلیدی انتخاب کردیم: دسترسی. Xbox Cloud Gaming بخشی از Game Pass Ultimate است. بنابراین، کسانی از شما که قبلاً در Game Pass مشترک شده‌اند، احتمالاً از قبل به عملکردهای ابری دسترسی دارند. اگر بازی انجام داده باشید، داده های ذخیره شده توسط ابر شناسایی می شود. بنابراین می‌توانید به جریان بازی که آخرین بار در خانه از کنسول خارج شده‌اید بپیوندید.
همچنین استفاده از آن آسان است: چه از یک Xbox، مستقیماً در مرورگر وب یا – در مورد ما – با یک برنامه اختصاصی در تلویزیون هوشمند، بازی ابری Xbox همیشه در کوتاه ترین زمان ممکن در دسترس است.

در نظرسنجی Statista، حداقل 29 درصد از افراد مورد بررسی متقاعد شده اند که بازی ابری آینده بازی است. و دیگران؟ ممکن است هنوز تصاویری از روزهای اولیه پخش بازی در ذهن داشته باشند. گفته می شود که موارد زیادی بهبود یافته است، به عنوان مثال کیفیت تصویر. و اخباری مانند توقف سرویس بازی ابری گوگل “Stadia” نیز به خوبی در این ویژگی منعکس نمی شود.

بازی‌های ابری باید با پیشداوری‌ها مقابله کند: تأخیر ورودی بالا باعث واکنش‌های تاخیری می‌شود، به هر حال کیفیت تصویر چیزهای زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد و به هر حال اینترنت در آلمان برای آن بسیار بد است. ما وقت گذاشتیم تا این فرضیات را آزمایش کنیم. بازی ابری در حال حاضر چقدر خوب است؟ ما در ویدیو به شما نشان می دهیم.

می توانید نتیجه گیری کامل و آزمایش ما را در ویدیوی بالا مشاهده کنید.



منبع