باد مخالف قوی برای خودروهای الکترونیکی: استرومر باید از خود دفاع کند

تحرک – چیزی در حال وقوع است: اتومبیل های الکترونیکی، دوچرخه های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، جانشین بلیط 9 یورویی در اتوبوس ها و قطارها – همه اینها ما را از دو جهت به حرکت در می آورد. و از نظر تحرک چه اتفاقی افتاده است؟

همانطور که توماس شافر، رئیس برند فولکس‌واگن به وضوح می‌گوید، فقط خودروهای الکترونیکی نیستند که با مشکل مواجه هستند. او در سال های آینده بسیاری را می بیند خطرات برای آلمان و اروپا به عنوان یک سایت صنعتی مهمتر از همه، هزینه های بسیار بالای انرژی کار را برای شرکت های تولیدی همچنان به لحاظ اقتصادی در این کشور دشوار می کند. در مجموع، چشم انداز رونق خودروهای الکترونیکی در سال های آینده چندان خوشایند نیست. اما این دقیقاً همان چیزی است که برای داشتن شانسی برای دستیابی به اهداف چراغ راهنمایی لازم است.



منبع کاهش پیش بینی شده تعداد ثبت نام ها یک چیز است. از سوی دیگر، به ویژه خودروسازان آلمانی باید با رشد مواجه شوند رقیب مبارزه کن با مدل‌های Geometry از برند چینی جیلی، چند رقیب جدید برای عنوان Volksstromer در اروپا به زودی آغاز خواهند شد. هنوز برنامه ریزی نشده است که آنها در آلمان نیز ظاهر شوند. اما اگر همه چیز خوب پیش برود، نباید چیز زیادی در برابر آن گفت.

ائتلاف چراغ راهنمایی می خواهد تا سال 2030 15 میلیون خودروی الکتریکی در آلمان تردد کنند. برای اینکه این اتفاق بیفتد باید به آرامی چیزی اتفاق بیفتد. خودروهای الکترونیکی در دو سال گذشته شتاب بیشتری به دست آورده اند، نه حداقل به دلیل مزایای زیست محیطی، اما اکنون یکی در حال هموار کردن راه است. آبشار مشکلات که استرومر باید خود را نشان دهد تا بتواند با آن کنار بیاید.

فاجعه خودروهای الکترونیکی: Autopapst خسارات عظیم را پیش بینی می کند

قیمت همچنان نقش مهمی در موفقیت یا شکست خودروهای الکتریکی دارد:

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

این که دولت به طور مؤثر آن را تضمین می کند کمکی نمی کند گرانی خودروهای برقی در آغاز سال اراده. در مقابل، کاهش پاداش زیست محیطی یکی از مشکلات اصلی است که در مطالعه CAR ذکر شده است. روز تعیین کننده برای این نزدیک است: در 9 دسامبر، آیین نامه جدید دستورالعمل های تامین مالی رسمی خواهد شد.

در حالی که مدل‌های ارزان‌قیمت برقی، عمدتاً از چین، نیز به دنبال ما هستند و راه خود را پیدا می‌کنند، خودروسازان داخلی همچنان به دستور معمول متکی هستند. ممکن است گران باشد: مرسدس با مدل های اشتراکی خود ثابت می کند که می توانید دست خود را عملاً در هر جایی دراز کنید. در جدیدترین مورد، گفته می‌شود که برای باز کردن شتاب کامل در مدل‌های پریمیوم، 1200 دلار در سال هزینه دارد. تاکنون این اشتراک تنها از ایالات متحده آمریکا تایید شده است.

ممنوعیت رانندگی برای خودروهای برقی: سوئیس در حال پیشبرد یک طرح اضطراری است

نمونه ای که امیدواریم رانندگان خودروهای الکترونیکی آلمانی در امان بمانند را می توان در کشور همسایه ما، سوئیس مشاهده کرد. در حال حاضر یک طرح اضطراری برای کمبود احتمالی برق در زمستان وجود دارد ممنوعیت های گسترده رانندگی برای خودروهای الکترونیکی اگر قرار بود این اتفاق بیفتد، نه تنها خودروهای برقی باید ثابت بمانند و بسیاری از رانندگان باید شاهد رسیدن آنها از A به B باشند. همچنین زمانی که نمونه ای در مقیاس بزرگ وجود دارد که ممکن است با خودروهای الکترونیکی اشتباه شود، باید سیگنال قوی ارسال کند.

در مطالعه ای توسط مرکز تحقیقات خودرو، پاپ خودرو فردیناند دودنهوفر هشدار می دهد که تعداد خودروهای الکترونیکی جدید در دو سال آینده به شدت کاهش خواهد یافت تبدیل می شود. اگرچه به جای کمتر شدن هنوز باید بیشتر باشد، اما اگر محاسبات کارشناسان خودرو درست شود، ثبت نام های جدید حداقل به نصف سقوط می کند.

خودروهای الکترونیکی در برابر موتورهای احتراقی، مبارزه برای سیاست مدتهاست که تصمیم گرفته شده است. اما آیا واقعاً اینقدر واضح است؟ آیا بنزین و گازوئیل از بین رفته اند، آیا خودروهای برقی آینده هستند؟ نگاهی به وضعیت موجود نشان می دهد که خودروهای برقی با چالش های عظیمی روبرو هستند.