ایکس باکس در مقابل پلی استیشن: اعترافات تلخ بازی از سوی مایکروسافت

مایکروسافت از طریق خرید، برندهای موفق متعددی را تضمین خواهد کرد. شاید این برای جبران کمبود انحصاری های Xbox باشد. همانطور که خود مایکروسافت در یک سند رسمی اذعان می کند، عناوین انحصاری سونی عبارتند از “از نظر کیفی بهتر استنسبت به خودشان. بازی هایی مانند The Last of Us، Ghost of Tsushima، God of War و Spider-Man نیز به زبان واضح صحبت می کنند.

بخش مربوطه از سند. (منبع تصویر: vg247)

خود اسپنسر مشتاقانه منتظر بازی های آینده است ردفال و استارفیلد، اما به نظر می رسد که ممکن است در سال 2023 شگفتی های بیشتری وجود داشته باشد که مطمئناً به نفع ایکس باکس خواهد بود.



منبع Xbox Series X – World Premiere – تریلر 4K

مایکروسافت در سال 2023 تغییرات بزرگی را برنامه ریزی می کند: بازی های بیشتری برای ایکس باکس

چند هفته پیش فیل اسپنسر در مصاحبه ای با یوتیوبرهای جاستین و جنا ازاریک درباره این واقعیت صحبت کرد که در سال 2022 بازی های کمتری نسبت به مدت زمان طولانی وجود داشت. با این حال، در سال 2023، باید کاملاً متفاوت به نظر برسد برنامه تولید نزدیک شدن به طرح اولیه

در پایان سال 2019، اولین تریلر برای Xbox Series X منتشر شد:

برای مثال، سونی بر این باور است که تصاحب می‌تواند منجر به معایب متعددی شود. این شامل، برای مثال، ترس از مارک های خاص مانند ندای وظیفه می تواند از پلی استیشن ناپدید شود. اگرچه فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، اکنون اغلب تأیید کرده است که این اتفاق در سال‌های آینده رخ نخواهد داد، اما چیزی به نام «ابد» وجود ندارد.

با اعداد و ارقام، تقریباً در سال 2021، بیش از 280 انحصاری شخص اول و شخص ثالث در پلی استیشن وجود داشت. پنج بار به تعداد ایکس باکس.

هنوز مشخص نیست که آیا تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت واقعاً انجام می شود یا خیر و تا قبل از سال 2023 نیز مشخص نخواهد شد. هنوز تعدادی هستند مسئولینکه هنوز در حال ارزیابی این خرید هستند و به این فکر می‌کنند که آیا چنین خرید بزرگی برای کل بازار بازی‌های ویدیویی مفید است یا خیر.

سونی و مایکروسافت رقیبی هستند و احتمالا همیشه خواهند بود. طرفداران همچنین دائماً در مورد اینکه کدام شرکت کنسول ها و بازی های بهتری دارد بحث می کنند. با این حال، مایکروسافت اعتراف می کند که سونی بازی های انحصاری بیشتری دارد – و بسیاری از آنها بهتر از عناوین خودشان هستند.

مایکروسافت ایکس باکس

مایکروسافت اعتراف می کند: عناوین انحصاری سونی کیفیت بهتری دارند