ایکس باکس جدید باید خیلی گران باشد


دستگاه پخش جریانی که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در تابستان 2021 معرفی کرد، هنوز در مراحل برنامه ریزی است. دلیل در اینجا بحث هزینه است، زیرا تا کنون تولید به اندازه کافی کارآمد نبوده است. حالا اسپنسر یک قیمت تقریبی داده است.

مایکروسافت ایکس باکس

برای Xbox جدید نیازی به Xbox نیست

این قطعا در ابتدا آزاردهنده است، اما در واقع دستگاه ایکس باکس آینده یک کنسول نیست، بلکه یک دستگاه پخش جریانی، که به شما امکان می دهد برای مثال، بدون داشتن Xbox Series X/S، بازی های Xbox را روی تلویزیون یا مانیتور استریم کنید.

این دستگاه با اسم رمز “Keystone” احتمالاً در حال حاضر با تعدادی از کارمندان برای آزمایش است و همچنین در عکسی از دفتر اسپنسر دیده شده است. یافته‌ها تاکنون: دستگاه بسیار خوب کار می‌کند، اما تا کنون این کار بوده است بیش از حد گرانتا آن را به تولید انبوه برساند.

با این وجود، دستگاه استریم هنوز از روی میز خارج نشده است. هم نرم افزار و هم سخت افزار همچنان به خوبی تنظیم می شوند. او قبلاً یکی دارد حدود قیمت به این معنا که می خواهد با «کی استون» به آن دست یابد.

من نمی خواهم قیمت خاصی را اعلام کنم، اما فکر می کنم باید اعلام شود 99 تا 129 دلار اسپنسر گفت: این چیزی در این بین است، بنابراین فکر می کنم منطقی است، و ما فقط آنجا نبوده ایم.

در این ویدیو می توانید تصوری از کنترلر بی سیم Xbox Elite Series 2 داشته باشید:

Xbox Elite Wireless Controller Series 2 – Core

Xbox: نیازی به تنظیمات بزرگ نیست

دستگاه پخش آتی فقط مربوط به خود سخت افزار نیست، بلکه به آن نیز مربوط می شود رابط کاربری باید مناسب باشد و در اینجا طرفداران Xbox احتمالاً مجبور نیستند به آن عادت کنند. رابط کاربری نباید با کنسول Xbox متفاوت باشد.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا فیل اسپنسر به این تصمیم پایبند خواهد ماند یا خیر. در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال ماه گذشته، رئیس ایکس باکس گفت که عرضه این دستگاه “سال دور‘ می تواند باشد (منبع: وال استریت ژورنال).



منبع