این 9 بازی آنقدر شما را ناامید کردند که بلافاصله آنها را حذف کردید



هر گیمری باید با خریدهای بد دست و پنجه نرم کند. با برخی از بازی ها شما فقط نمی خواهید جرقه بزنید و بلافاصله آنها را از هارد دیسک خود حذف می کنید. جامعه ما 9 بازی زیر را هدر دادن کامل پول می داند.

این بازیه یا من؟

تقریباً هر قماربازی قبلاً خرید بدی انجام داده است. اتفاق می افتد. در E3 و در تریلرها، بازی بسیار بهتر به نظر می رسید. با این حال، اشکالات و خطاها سرگرمی بازی یا سطح دشواری شما را به مرز ناامیدی می کشاند. شما از اشتباهات درس می گیرید!

برای اینکه شما هم بتوانید از آن بیاموزید، در فیس بوک از شما پرسیدیم کدام بازی ها بعد از چند ساعت از هارد دیسک شما خارج شد هستند. امروز هنوز از خرید کدام بازی ویدیویی پشیمان هستید و چرا؟ ما در این گالری عکس بهترین نتایج را برای شما گردآوری کرده ایم.

مایلیم از این فرصت استفاده کرده و بار دیگر از نظرات متعدد شما تشکر کنیم. بدون شما، این مقاله به وجود نمی آمد.

“در ویدیوها واقعا جالب به نظر می رسید. وقتی خودت شروع کنی چیز زیادی در مورد بازی توضیح نمی دهد و کنترل وسیله نقلیه پر از الاغ بود.”

“من این کار و نقشه را خیلی بی نتیجه دیدم. ماموریت اول: دشمنان را همانطور که در کار توضیح داده شده کشتند و باید توسط هلیکوپتر سوار شوند. او هم آنجا ایستاد فقط او نمی خواست مرا با خودش ببرد و بعد از نیم ساعت نگاه کردن به نقشه، دیگر حوصله اش را نداشتم.”

«به یاد می آورم زمانی که این کار را کردم Assassin’s Creed 3 برای PS3 من و سپس آنقدر از ایرادها وحشت کردم که کنترلر را چنان محکم روی مبل پرت کردم که برگشت و به صورتم برخورد کرد. مجبور شدم به دکتر بروم چون پوست ابرویم پاره شده بود.»

“مایه تاسف من: فاینال فانتزی X-2. من در واقع از طرفداران سرسخت سریال هستم، اما فقط “آموزش” در این مرحله با یونا … نه، فقط نه.»

«مکانیک بازی از صاف کردن 3 در مقایسه با قسمت دوم آنقدر بدتر شده است که من حتی واقعاً موفق به رانندگی مستقیم نشدم. من عملا روی هر سنگریزه، تیغه علف و برگ یا گیر کردم از دست دادن کنترل.

حتی همه حالت های دیگر نتوانستند آن را ذخیره کنند. در مجموع کمتر از 40 دقیقه زمان بازی.”

اسمورف ها در SNES! این فقط بچه بازی نیست! فقط برای بهترین بهترین ها! برای گیمر حرفه ای مطلق، زیرا اینطور است فقط امکان پذیر نیست! از طرف دیگر دارک سولز یک شوخی است! من نتوانستم آن را حذف کنم، اما 20 سال است که در قفسه ناتمام مانده است.”

“بدترین اتلاف پول تا کنون. هرچند مفهوم جالبیه بدون تنوع و گیم پلی بسیار طولانی و سخت. آموزش خسته کننده بود.»

7 روز تا مردن – ناامیدی مطلق تریلر فقط حماسی است. سپس برای آن 30 یورو خرج می‌کنید و یک بازی دریافت می‌کنید که به نظر می‌رسد کسی آن را دارد در زمان استراحت ناهار روی تلفن همراه خود برنامه ریزی کرده است.

کوهنوردی جهنم است. آرنو فقط فنجان چای من نیست. این ریز تراکنش ها و مهارت‌های تسطیح که فقط به آن‌ها نیاز دارید، زیرا برای سال‌ها با آن‌ها بازی کرده‌اید (مثلاً ناشناس شدن با نیمکت‌نشینی) گاهی بیش از یک مزخرف است.

همچنین، نمی توان به من گفت که چنین قاتل خشن وقتی که می خواهند، به سادگی به دیوار تکیه نمی دهند.»



منبع