این گوشی هوشمند شماره 1 است

خوب است بدانید: نوک نیزه گوشی های هوشمند اپل در آزمایش نشان داده نشده است. سری آیفون 13 برای مدت طولانی در بازار بوده است. آیفون 14 (پرو) که اخیراً معرفی شده است، باید در مقایسه‌ای در آینده با سرعت خود آشنا شود.



منبع برنده کلی این تست سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا بود، که توانست با نمره “خوب (1.7)” پیشتاز شود (منبع: Stiftung Warentest). Stiftung Warentest نتوانست هیچ نقص واقعی در گوشی هوشمند پرچمدار فعلی کره جنوبی پیدا کند. حتی بیشتر: دوربین به ویژه قانع کننده بود. کارشناسان می‌گویند: «حتی با زوم ده برابری، جزئیات تصویر همچنان عالی دیده می‌شود».

بازار گوشی های هوشمند مانند یک سنگ سخت است. تولیدکنندگان برای جلب نظر خریداران سخت می جنگند. مهمتر از همه، سوال این است: کدام گوشی هوشمند بهترین است، شماره 1؟ Stiftung Warentest نیز می خواست این را بداند و بنابراین مقایسه XXL را ترتیب داد. 40 مدل فعلی باید با یکدیگر رقابت می کردند، محدوده قیمت از حدود 150 یورو تا 1250 یورو بسیار زیاد بود. در پایان چند شگفتی وجود داشت، زیرا غول های صنعت سامسونگ و اپل همیشه در صدر قرار نمی گرفتند.

سامسونگ الکترونیکس

طبق گفته تسترهای محصول، قیمت آنر 50 تنها 350 یورو است، که بیش از همه با باتری خود می درخشد. نکته اصلی این است که Honor نمره “خوب (2.0)” را دریافت می کند. با وجود تمجید از باتری Honor 50، اما شیائومی ردمی نوت 11 دونده استقامتی در تست. طبق گفته Stiftung Warentest، تلفن همراه شیائومی تقریباً 50 ساعت دوام آورد.

را مدال نقره نیز با گلکسی اس 22 پلاس به سامسونگ رسید و رتبه آزمون “خوب (1.8)”. با میانگین قیمت آنلاین به ترتیب 1250 یورو و 1050 یورو، گوشی های هوشمند سامسونگ چیزی جز مقرون به صرفه هستند. با این حال، به طور قابل توجهی ارزان تر است رتبه سوم: گوگل پیکسل 6. با قیمتی در حدود 630 یورو، نیمی از دونده جلویی گران است، اما توسط Stiftung Warentest رتبه “خوب (1.9)” را به خود اختصاص داده است و فقط پس از Galaxy S22 Ultra قرار دارد.

آنچه Galaxy S22 Ultra ارائه می دهد:

Honor 50 نکته قیمتی است، Xiaomi Redmi Note 11 بیشترین دوام را دارد

هرکسی که به دنبال یک گوشی هوشمند جدید می‌گردد، از انتخاب خود ناامید است. تولید کنندگان و مدل های بی شماری برای جلب توجه و پول خریداران رقابت می کنند. Stiftung Warentest که جنگل گوشی های هوشمند را در فواصل زمانی معین پاک می کند و با تست های خود جهت گیری هایی را ارائه می دهد، این را نیز می داند. در آخرین شماره ماه آگوست، آزمایش کنندگان محصول 40 گوشی هوشمند فعلی را با سرعت بالا بررسی کردند.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا بهترین گوشی هوشمند از نظر Stiftung Warentest است