به انواع ارزان تر FE تلفن های همراه در حال حاضر هیچ اطلاعات به روز رسانی وجود ندارد. همچنین مسلم است که عرضه برای گوشی های هوشمند ذکر شده، مانند همیشه، به صورت موجی انجام می شود. از آنجایی که عرضه به تازگی آغاز شده است، ممکن است چند روز دیگر تا زمانی که اندروید 13 و همپوشانی One UI 5.0 سامسونگ در دسترس همه کاربران قرار گیرد، باقی بماند.

با سری گلکسی نوت 20 این به روز رسانی قبلاً در اروپا ظاهر شده است، به طور خاص در سوئیس. میان‌افزار با شماره نسخه N98xBXXU5GVJE همراه با وصله امنیتی اندروید برای نوامبر 2022 در اینجا موجود است (منبع: SamMobile).

اولین پرچم‌داران قبلاً عرضه شده‌اند، اکنون نوبت به سایر گوشی‌های هوشمند سامسونگ رسیده است: دارندگان تلفن همراه از سری گلکسی S20، گلکسی S21 و گلکسی نوت 20 می‌توانند منتظر اندروید 13 و One UI 5.0 باشند. با این حال، به روز رسانی هنوز در همه مناطق در دسترس نیست.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ: گوشی های بیشتری اندروید 13 دریافت خواهند کرد

سامسونگ می‌خواهد تا فوریه 2023 تعداد زیادی تلفن همراه با اندروید 13 عرضه کند، اما پس از آن همچنان می‌توان به‌روزرسانی‌هایی را انتظار داشت. در ماه نوامبر وجود دارد، در میان چیزهای دیگر مدل های تاشو جدیدتر و بسیاری از تبلت ها Tab S7 و Tab S8 در لیست سامسونگ در کنار گوشی های گلکسی A53 و A33 قرار دارند. در ماه دسامبر با برخی از مدل های A و M و همچنین برخی از تلفن های همراه از سری Xcover ادامه خواهد یافت.